Κεφάλαιο 60.

179 20 9
                                    

«Τι συμβαίνει εδώ? Γιατί τόσο βαρύ το κλίμα?» σχολίασε η Νάντια την ώρα που έτρωγαν όλοι μαζί. Ο Ορέστης με τη Μελίνα ήταν εντελώς αμίλητοι,η Λένα έκανε άσκοπες ερωτήσεις στη Βερόνικα και τον Άρη για να σπάσει την σιωπή, αλλά η ατμόσφαιρα δεν μπορούσε με τίποτα να ελαφρύνει.

Κανείς δεν απάντησε στην ερώτησή της. «Πάω για ύπνο» είπε τελικά η Μελίνα, αφήνοντας το φαγητό της στη μέση.

«Κάθισε ,σε παρακαλώ. Σήμερα γύρισαν οι άνθρωποι» της υπενθύμισε η Λένα.

«Το ξέρω. Καληνύχτα» χαιρέτισε,αγνοώντας τη Λένα και ξεκίνησε για το δωμάτιό της.

«Ευχαριστούμε πολύ για την ευγένειά σου!» της φώναξε η Νάντια και η Μελίνα σταμάτησε για να την ακούσει. « Έτσι θα είμαστε τώρα?»

«Μπορούμε να γίνουμε χειρότερα,αν παραμείνω και απαντήσω στην ερώτησή σου» την προκάλεσε η Μελίνα.

«Νάντια,άφησέ την» παρακάλεσε η Βερόνικα,που ένιωθε να την λούζει κρύος ιδρώτας. Δεν ήταν έτοιμη για τις αποκαλύψεις. Έπρεπε πρώτα να προετοιμάσει την κόρη της.

«Πάω να δω ταινία, έτσι κι αλλιώς το διαλύσαμε» είπε η Νάντια και πήγε στο σαλόνι.

«Έρχομαι κι εγώ» ακολούθησε ο Άρης,αφήνοντας στη Βερόνικα το περιθώριο να μιλήσει με τον Ορέστη.

«Ορέστη,θέλω να κάνουμε μια κουβέντα» ξεκίνησε. «Πάμε έξω?»

Ο Ορέστης κατάλαβε περί τίνος πρόκειται και έτσι δέχτηκε. Έκανε νόημα στη Λένα να μην ανησυχεί και ακολούθησε τη θεία του.

«Λοιπόν, νομίζω ότι δεν έχει νόημα να κάνουμε περιττές εισαγωγές ούτε να προσπαθήσεις να αρνηθείς κάτι από αυτά που ξέρω» του είπε όταν έφτασαν στον κήπο.

«Όχι,δεν έχει κανένα νόημα» συμφώνησε εκείνος. «Μόνο άσε με να σου μιλήσω»

«Επειδή δεν είμαστε ξένοι είπα να δώσω τόπο στην οργή και να σου δώσω μια ευκαιρία να μου εξηγήσεις. Μήπως μπορέσω και καταλάβω... Ξέρεις όμως πως ένιωσα όταν το έμαθα?»

«Πιστεύεις ότι προδίδω την οικογένειά μου?» ρώτησε.

«Ακριβώς»

«Είμαι ερωτευμένος με τη Μαρία. Τόσο κακό είναι? Ξέρω πως έχουν γίνει πολλά,κι εγώ παλιότερα ήμουν πολύ καχύποπτος απέναντί της, τώρα όμως...»

«Τώρα έγινε ξαφνικά αγία? Ορέστη,σου έχει περάσει ποτέ από το μυαλό ότι μπορεί να παίζει μαζί σου σκόπιμα?»

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now