Κεφάλαιο 73.

157 18 15
                                    

«Δεν έχεις να πας πουθενά,Μαρία» την εμπόδισε ο Ορέστης.

«Εδώ πέρα δεν γίνεται να μείνω πάντως. Μόνο καβγάδες δημιουργούνται» του υπενθύμισε.

«Θα σταματήσουν όλα» της υποσχέθηκε και γύρισε στη Μελίνα που κοιτούσε ειρωνικά τη Μαρία.

«Δεν χρειάζεται να παίζεις όλο αυτό το θέατρο για να φανείς το θύμα της υπόθεσης» είπε η Μελίνα στη νύφη της. «Θα φύγω εγώ» δήλωσε και σηκώθηκε από τον καναπέ,παίρνοντας την τσάντα της. «Αντίο» τους πέταξε και πήγε να φύγει,αλλά ο Ορέστης την τράβηξε απότομα κοντά του.

«Κάτσε εδώ να μιλήσουμε» της είπε εκνευρισμένος.

«Να πούμε τι? Μίλα με τη γυναίκα σου, εγώ θα φύγω. Βλέπεις,δεν χωράμε και οι δύο σε αυτό το σπίτι»

«Δεν θα το ξαναπώ. Κάτσε» της έδειξε με το βλέμμα του τον καναπέ.

Η Μελίνα κάθισε,όμως συνέχισε να έχει το ίδιο προκλητικό ύφος.

«Λοιπόν,εδώ μέσα είναι σπίτι και είμαστε οικογένεια. Δεν μπορείτε να φεύγετε στην πρώτη δυσκολία» είπε και στις δύο ο Ορέστης.

«Η πρώτη δυσκολία?» επανέλαβε η Μαρία. «Πόσες φορές έκανα υπομονή,αναρωτήθηκες ποτέ σου?»

«Και φυσικά εγώ ευθύνομαι γι αυτό» πετάχτηκε η Μελίνα.

«Από τότε που ήρθες εσύ έχουμε γίνει άνω-κάτω» συμφώνησε η Μαρία.

«Ωραία,να φύγω τότε να δούμε τι δικαιολογία θα βρεις για να τον παρατήσεις όταν βαρεθείς» την προκάλεσε.

«Ντροπή σου!» της απάντησε η Μαρία και το μωρό άρχισε να κλαίει. «Σώπα,αγάπη μου» του είπε και το πήρε στην αγκαλιά της.

«Πήγαινε μέσα,Μαρία,σε παρακαλώ» είπε πιο σιγά ο Ορέστης. « Είσαι σε ένταση τώρα και δεν καταλαβαίνεις τι κάνεις. Βάλε τα πράγματά σου στη θέση τους και θα μιλήσουμε»

Η Μαρία κοίταξε το μωρό και κατάλαβε πως δεν της έφταιγε σε τίποτα. Μάζεψε τη βαλίτσα της και πήγε να το κοιμήσει.

«Θα ζητήσεις συγγνώμη γι αυτό που είπες» απαίτησε ο Ορέστης από την αδερφή του,όταν έμειναν μόνοι.

«Από εκείνη? Ή από εσένα που μάλλον σε πείραξε η αλήθεια?»

«Και από τους δύο. Δεν σου ζήτησα να γίνετε κολλητές, αλλά λίγος σεβασμός δεν βλάπτει. Για τους τύπους,τουλάχιστον...»

«Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω,αλλά δεν μπορώ να είμαι ψύχραιμη απέναντί της» αντέδρασε η Μελίνα.

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now