Κεφάλαιο 90.

146 16 16
                                    

«Βανέσα,πάμε να φύγουμε» είπε στην κοπέλα του όταν τους πλησίασε,χωρίς να χαιρετίσει τον Ορέστη.

Η Βανέσα κατάλαβε την σύγχυσή του και μπορούσε να μαντέψει και τους λόγους που αντιδρούσε έτσι. Αντί να τον ακολουθήσει προσπαθούσε να αποκωδικοποιήσει τα βλέμματα που αντάλλαζε με τους άλλους.

«Εσύ ειδικά να φύγεις και να πας όσο πιο μακριά γίνεται» είπε τελικά ο Ορέστης. «Να μην εμφανιστείς ποτέ ξανά μπροστά μας»

«Άλλη όρεξη δεν είχα...» τον ειρωνεύτηκε ο Αντώνης και έπιασε τη Βανέσα από το χέρι. «Μην ανησυχείς,σε λίγο καιρό θα φύγω με τη Βανέσα»

Παρατήρησε πως η Βανέσα άφησε αμέσως το χέρι του και δεν συμφώνησε.

«Στο καλό. Τώρα άφησέ μας μόνους με την αδερφή μου» του ζήτησε και κοίταξε τη Μελίνα που δεν είχε μιλήσει τόση ώρα και το μυαλό της ήταν κολλημένο στις τελευταίες λέξεις του Αντώνη. Αν δεν μπορούσε να τον έχει εκείνη,δεν θα τον είχε καμία. Έτσι είχε υποσχεθεί στον εαυτό της πριν λίγο καιρό.

«Μην φύγεις» πετάχτηκε τελικά η Μελίνα και ο Αντώνης παραξενεύτηκε. «Αφού είμαστε όλοι εδώ μαζεμένοι,είναι ευκαιρία να μάθω κάτι» ξεκίνησε κοιτώντας τον Αντώνη και τον αδερφό της. Θα προτιμούσε να είναι μόνη με τους δύο άντρες για να συζητήσουν εκτενέστερα το θέμα και να καταλάβει περισσότερα. Αλλά η παρουσία της Βανέσας της ήταν χρήσιμη για τον λόγο ότι θα μπορούσε ίσως να της διαλύσει τη σχέση με τον Αντώνη...

Ο Ορέστης αμέσως ένιωσε άβολα, σαν να ήξερε το θέμα που θα άνοιγε η αδερφή του. «Δεν έχουμε να πούμε τίποτα με τον κύριο από εδώ,Μελίνα. Πάμε μέσα να μιλήσουμε» προσπάθησε να αποφύγει τη συζήτηση.

«Θα μιλήσουμε,αυτό είναι σίγουρο. Θα μου πεις αν είναι αλήθεια ότι ο Αντώνης βίασε τη Μαρία» είπε, αφήνοντας τον Αντώνη άναυδο και τον Ορέστη να μην ξέρει τι να απαντήσει και πώς να τα μπαλώσει. Η Βανέσα ήθελε να βάλει τα κλάματα, σαν να μην το είχε ακούσει ξανά,όμως μετά από λίγα δευτερόλεπτα κατάλαβε πως αυτή ήταν η ευκαιρία που αναζητούσε για να χωρίσει τον Αντώνη.

«Όχι,δεν είναι αλήθεια» της απάντησε ο Ορέστης.

«ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΕΣ?» φώναξε ο Αντώνης έξαλλος και την πλησίασε. Ο Ορέστης τον σταμάτησε,γιατί κάτι του έλεγε πως θα φερόταν άσχημα στη Μελίνα.

«Αντώνη!» φώναξε και η Βανέσα.

«Πάρε το πίσω τώρα αυτό που είπες,τρελή!» συνέχισε ο Αντώνης να παριστάνει τον θιγμένο,ενώ ο Ορέστης τον έσπρωχνε μακριά από την αδερφή του.

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now