Κεφάλαιο 93.

148 17 12
                                    

«Αντώνη,πρέπει να σου μιλήσω» ξεκίνησε η Μαρία,με τη φωνή της να τρέμει. Δεν ήξερε πώς θα έβρισκε το κουράγιο να ξεστομίσει κάτι τέτοιο.

«Τι συμβαίνει?» ρώτησε ανήσυχος. Ήταν βέβαιος πως για να ερχόταν να τον βρει η Μαρία μετά από όλα αυτά κάτι σοβαρό είχε γίνει...

«Ο Ορέστης μου είπε ότι είχατε έναν καβγά για εκείνο το βράδυ που εσύ...» δεν μπορούσε ούτε να το ξεστομίσει αυτό που της έκανε τότε. «Τέλος πάντων,για όσα μου έκανες»

«Για τον Ορέστη θες να μου πεις?» προσπαθούσε να καταλάβει ο Αντώνης.

«Ναι,κατά κάποιο τρόπο» έλεγε, χωρίς να κρύβει ότι τα είχε χαμένα.

«Τι είναι τώρα αυτό? Τι γίνεται,θα μου πεις?» επέμενε εκείνος να μάθει.

«ΜΑΡΙΑ» ακούστηκε έξω από τον κήπο η φωνή του Ορέστη,που διέκοψε τη συζήτησή τους. Χωρίς να χάσει χρόνο μπήκε στην αυλή και πλησίασε τη γυναίκα του,αγνοώντας το γεμάτο απέχθεια βλέμμα του Αντώνη.

«Τι θες στο σπίτι μου,ρε? Και μάλιστα την ώρα που λέμε κάτι σοβαρό?» του φώναξε ο Αντώνης.

«Η Μαρία δεν έχει να πει τίποτα μαζί σου» του ξεκαθάρισε ο Ορέστης και τράβηξε από το χέρι τη Μαρία,που τσατισμένη προσπάθησε να ελευθερωθεί.

«Ορέστη,μη μου φέρεσαι σαν να είμαι ιδιοκτησία σου» αντέδρασε,αλλά εκείνος την τράβηξε ξανά.

«Άφησέ την,ρε! Κάτι λέγαμε πριν έρθεις! Δίνε του!» πετάχτηκε και ο Αντώνης.

«Είμαι ο άντρας της,όσο και αν δεν θες να το θυμάσαι! Και η Μαρία θα είναι μαζί μου ό,τι και να συμβεί, γι αυτό μη χαίρεσαι»

«Τι λες,ρε? Δεν σας καταλαβαίνω,πραγματικά!» είπε απελπισμένος εκείνος.

«Τόσο χαζός είσαι...» του είπε ο Ορέστης υποτιμητικά και γύρισε στη Μαρία. «Πάμε να μιλήσουμε. Μαζί μου έχεις να πεις πολύ περισσότερα από ό,τι με αυτόν»

«Δεν σε πιστεύω» του είπε η Μαρία πικραμένη.

«Σήκω φύγε τώρα από το σπίτι μου!» φώναξε ο Αντώνης και πήγε να τον σπρώξει,με κίνδυνο να τον ρίξει από τα σκαλιά,όμως εκείνος κατάφερε τελευταία στιγμή να κρατήσει την ισορροπία του. Η Μαρία τα έχασε με το μένος που έδειξε ο Αντώνης. Πραγματικά,το μάτι του γυάλιζε όταν έβλεπε τον Ορέστη.

«Εσύ να σηκωθείς να φύγεις από την Αθήνα, παλιοκαθίκι! Σε κανέναν δεν θα λείψεις! Μόνο δυστυχία ξέρεις να προκαλείς στους γύρω σου»

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2حيث تعيش القصص. اكتشف الآن