Ο Αχιλλέας, η Νάντια και η Βερόνικα συναντήθηκαν σε μια καφετέρια,προκειμένου να ξεκαθαρίσουν την κατάσταση.
«Λοιπόν,θέλω να με κοιτάξεις στα μάτια και να μου πεις την αλήθεια» ξεκίνησε η Βερόνικα. «Η Ελευθερία σε έβαλε να μου ριχτείς?»
«Ήταν σχέδιο,πράγματι» απάντησε ο Αχιλλέας,όμως εκείνη δεν ικανοποιήθηκε.
«Σχέδιο ποιανού? Σε ξαναρωτάω» επέμεινε.
«Της Ελευθερίας»
«Το μήνυμα ποιος μου το έστειλε? Η Ελευθερία?» ήταν η σειρά της Νάντιας να κάνει ερωτήσεις.
«Ποιο μήνυμα?» ρώτησε ο Αχιλλέας,πράγματι ανήξερος.
«Όταν ήμουν στο Παρίσι,κάποιος μου έστειλε μήνυμα πως εσύ και η μητέρα μου...»
«Αυτή θα το έκανε. Δεν μου είπε,όμως,τίποτα. Μην νομίζετε πως λέει και σε εμένα τι ακριβώς έχει στο μυαλό της. Εγώ οδηγίες εκτελούσα»
«Και το έκανες πολύ καλά.Τρομακτικά πειστικά» είπε η Νάντια με πίκρα.
«Σε αγαπώ,Νάντια. Το λέω εδώ,τώρα,μπροστά στη μητέρα σου. Ξέρω ότι πια με σιχαίνεσαι. Ίσως αν σου είχα μιλήσει νωρίτερα...»
«Όταν σου έλεγα να πεις την αλήθεια,δεν με άκουγες. Το καθυστέρησες πολύ,Αχιλλέα» του είπε αυστηρά η Βερόνικα.
«Μισό λεπτό,μαμά...»είπε ταραγμένη η Νάντια. «Δηλαδή,τον πιστεύεις?»
Η Βερόνικα δεν είπε τίποτα,μόνο κοίταξε την κόρη της,η οποία σηκώθηκε να φύγει.
Ο Αχιλλέας την τράβηξε από το χέρι. «Σε παρακαλώ,άκουσέ με...Δεν ήθελα να πληγωθείς»
«Αυτό έγινε,όμως. Είναι πολύ αργά πλέον. Καθίστε να τα πείτε» απάντησε ειρωνικά και απομακρύνθηκε.
«Πάω να της μιλήσω» είπε η Βερόνικα και σηκώθηκε κι εκείνη.
«Εσύ με πιστεύεις τουλάχιστον?» ρώτησε ο Αχιλλέας απελπισμένος.
«Ναι. Αλλά έχει δίκιο. Είναι πολύ αργά τώρα...» του έδωσε τη χαριστική βολή και τον άφησε μόνο.
Η Μελίνα είχε κρεμαστεί στην αγκαλιά του Στέφανου,μπροστά στα μάτια του Αντώνη που είχε αρχίσει να χάνει την υπομονή του με αυτή την παράσταση που παιζόταν στο αεροδρόμιο.
«Θα μου λείψεις» είπε η Μελίνα στο Στέφανο και τον φίλησε με πάθος. Εκείνος ανταποκρίθηκε αρχικά,όμως φρόντισε να της κόψει τη φόρα. Χαιρέτισε τον Αντώνη και ξεκίνησε για την πτήση του.
ESTÁS LEYENDO
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...