Τελευταίο κεφάλαιο (1/3)

241 22 2
                                    

«Στέφανε,δεν σου είπα ποτέ ψέματα» αρνήθηκε τα πάντα η Μελίνα.

«Κόφ'το,να χαρείς! Σταμάτα πια το δούλεμα» της φώναξε.

«Αν με διώξεις,τι θα κάνω? Δεν έχω πουθενά να πάω!» του είπε απελπισμένη και πήγε να τον πιάσει από τα χέρια,όμως εκείνος έκανε ένα βήμα πίσω.

«Δεν είπα να φύγεις αμέσως...Δες πρώτα τι θα κάνεις και μετά»

«Δεν έχω κανέναν,πού να πάω? Μην με εγκαταλείψεις» τον παρακάλεσε. «Δεν με λυπάσαι καθόλου?»

«Ακριβώς επειδή σε λυπάμαι,δεν σε έχω διώξει καιρό τώρα» της εξήγησε.

«Σε παρακαλώ,δώσε μου μια ευκαιρία να σου αποδείξω ότι μπορούμε να...»

«Τίποτα δεν μπορούμε να κάνουμε εμείς οι δύο. Και αν κάποιες φορές το πίστεψα,βλακεία μου! Δεν αξίζεις άλλες ευκαιρίες από εμένα» ξεκαθάρισε. « Καλύτερα να λύσεις αλλιώς τα προβλήματά σου». Η λυπημένη της έκφραση δεν τον πτοούσε καθόλου. «Λοιπόν,πήγαινε για ύπνο. Δεν αντέχω να συνεχίσω αυτή τη συζήτηση και δεν βγάζει και πουθενά»

«Μην μου το κάνεις αυτό...» τον παρακάλεσε. «Είναι σαν να με σκοτώνεις. Δεν ξέρω τι θα κάνω στη ζωή μου από εδώ και πέρα»

«Δεν με απασχολεί,Μελίνα. Έτσι όπως τα κατάφερες...»

«Να πεθάνω?Αυτό θες?» τον ρώτησε.

«Δεν θα απαντήσω σε κάτι τέτοιο. Σταμάτα τις βλακείες,γιατί δεν σώζεις την κατάσταση. Είπαμε,καληνύχτα» απάντησε φανερά νευρικός. Πέρα από θυμό,τα λόγια της του προκάλεσαν και φόβο,όσο σκεφτόταν πως η γυναίκα απέναντί του είχε φτάσει κοντά στο θάνατο κάποτε.

«Αυτό θέλετε όλοι σας. Να πεθάνω ή να με κλείσετε σε ίδρυμα» συνέχισε.

Ο Στέφανος προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα,γιατί αυτή η συζήτηση τον ανατρίχιαζε. « Σε παρακαλώ,πήγαινε να κοιμηθείς και μιλάμε αύριο. Αρκετά γι απόψε. Σεβάσου λίγο και τα δικά μου τα νεύρα, που δεν είναι σε καλή κατάσταση»

«Εντάξει,λοιπόν. Μην σε ενοχλώ. Θα απαλλαγείς σύντομα από εμένα!» του φώναξε και αφού τον έσπρωξε ανέβηκε στο δωμάτιό της. Ο Στέφανος στηρίχτηκε στον καναπέ,με το πόδι του να τον πονάει απίστευτα. Δεν περίμενε ότι θα ήταν εύκολη αυτή η συζήτηση,όμως δεν περίμενε πως η Μελίνα θα τον κατηγορούσε πως την θέλει νεκρή. Η ψυχολογική της κατάσταση δεν ήταν καλή,αλλά δεν γινόταν να κάνει κάτι ο ίδιος. Ας φρόντιζε γι αυτό η οικογένειά της.

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2حيث تعيش القصص. اكتشف الآن