Ο Ορέστης ένιωσε πιεσμένος από όλες τις μεριές.Ό,τι και να έκανε ήταν λάθος,σύμφωνα με τους άλλους. Δεν είχαν δίκιο. Η Μελίνα ήταν τόσο κολλημένη με αυτό το κάθαρμα κι αυτό θα στεκόταν εμπόδιο στην δική του ευτυχία. «ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Η ΕΥΧΗ!» μονολόγησε,με λίγο μεγαλύτερη ένταση στην φωνή του,πράγμα που έκανε την Βανέσα να τον ακούσει καθαρά.
Εδώ και κάποια λεπτά αντιλαμβανόταν την ένταση της κουβέντας των δύο αντρών,όμως δεν έπιανε ακριβώς το τι έλεγαν.
«Ορέστη» του είπε τρυφερά,βλέποντάς τον να στέκεται απελπισμένος και να κοιτάει τον τοίχο. «Όλα καλά?» ρώτησε διστακτικά.Ανησυχούσε μην ξεσπάσει πάνω της ή μην την θεωρήσει αδιάκριτη.
«Εεε,ας πουμε» απάντησε εκείνος ευγενικά.Δεν του έφταιγε σε τίποτα η κοπέλα.
«Αν θες να μιλήσεις κάπου,να ξέρεις ότι...»πήγε να πει και τον είδε να την πλησιάζει χαμογελώντας φιλικά.
«Το ξέρω. Είσαι πραγματικά ένας θησαυρός εδώ μέσα και πάνω από όλα είσαι το καλύτερο παιδί. Μια κρίση έχουμε κι εμείς στην οικογένεια,δεν θέλω να συζητήσω περισσότερα,γιατί με φθείρει αρκετά.Κάτι έχεις καταλάβει κι εσύ νομίζω. Έτσι δεν είναι?» ρώτησε,αν και γνώριζε την απάντηση.
«Ναι,κατάλαβα κάποια πράγματα από εχθές το βράδυ»
«Ξέρεις πως δεν είναι μια εύκολη κατάσταση.Και σου ζητώ συγγνώμη που σε έβαλα σε αυτή την διαδικασία,λέγοντας ψέματα.Φαντάζομαι και αυτό το κατάλαβες»
«Ναι,αλλά δεν είπα τίποτα γιατί...κατάλαβα τον λόγο που το είπες.Δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη.Στην θέση σου δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα σε μια τέτοια κατάσταση. Η Μελίνα...δεν μου φαίνεται και πολύ καλά»
«Δεν είναι καλά,Βανέσα.Μου είναι δύσκολο να το συζητάω» παραδέχτηκε.
«Εντάξει,δεν θέλω να σε φέρνω σε δύσκολη θέση.Εγώ πάντως δεν αλλάζω γνώμη για την οικογένειά σας.Είστε πολύ αγαπημένοι.Φαίνεται πως νοιάζεσαι πολύ για την Μελίνα...»
«Ναι,νοιάζομαι πολύ. Και δεν θέλω να υποφέρει» δήλωσε,αποκρύπτοντας λεπτομέρειες.Δεν ήθελε να αποκαλύψει την ιστορία με τον Αντώνη και την Μαρία,γιατί δεν γνώριζε αν η Μελίνα της είχε μιλήσει γι αυτό.
«Μακάρι να πάνε όλα καλά»του ευχήθηκε και του έπιασε το χέρι.
«Το ελπιζω»είπε,αλλά δεν έμοιαζε να το πιστεύει. «Όσα και να κάνω,αν δεν βάλει λίγο μυαλό θα μας βρουν νέες φασαρίες»
YOU ARE READING
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...