Τελευταίο κεφάλαιο (2/3)

236 19 10
                                    

Ο Στέφανος άνοιξε την πόρτα του δωματίου της Μελίνας και την είδε στο κρεβάτι, από το οποίο δεν σηκωνόταν παρά ελάχιστα τις τελευταίες μέρες.

«Θα έρθεις να φάμε?» την ρώτησε.

«Τς» έκανε η Μελίνα,απρόθυμη ακόμα και να πει «όχι»

«Δεν πετυχαίνεις κάτι με αυτά που κάνεις και κυρίως δεν βοηθάς τον εαυτό σου»

«Φύγε» του είπε και εκείνος δεν έκανε καμιά προσπάθεια να της αλλάξει γνώμη. Ήξερε πως όταν την έπιανε το πείσμα της δεν άκουγε κανέναν. Βέβαια,αυτή η κατάσταση του προκαλούσε άγχος και είχε φτάσει στο σημείο να σκέφτεται να ενημερώσει την οικογένειά της αν δεν άλλαζε κάτι...

Ο Ορέστης γύρισε στο σπίτι και βρήκε τη Λένα αναστατωμένη,ενώ άκουγε και θόρυβο από την κρεβατοκάμαρά του.

«Τι συμβαίνει εδώ?» ρώτησε τη μητέρα του και την παρατήρησε καλύτερα. «Έκλαιγες?»

«Ιδέα δεν έχω τι συμβαίνει,αφού κανείς δεν με ενημερώνει. Παίρνετε τις αποφάσεις σας κι εγώ τα μαθαίνω όλα τελευταία!» διαμαρτυρήθηκε.

« Η Μαρία είναι εδώ?»

«Ναι,άντε πήγαινε να δεις τι έπαθε. Εγώ τι ρόλο παίζω εδώ μέσα?» συνέχισε με το ίδιο ύφος.

«Σε παρακαλώ πολύ,μαμά. Πρέπει να μιλήσουμε,σε λίγο» της είπε και πήγε να βρει τη Μαρία.

Την είδε στην κρεβατοκάμαρά τους και δεν ήξερε αν έπρεπε να χαρεί ή να ανησυχήσει.

«Δεν κρύβομαι πια» του εξήγησε. «Μίλησα με τον Αντώνη. Μην αρχίσεις να φωνάζεις,να χαρείς...» πήγε να τον προλάβει.

«Δεν θα φώναζα. Αλλά ξέρεις πως είναι επικίνδυνο»

«Το κατάλαβα πολύ καλά. Ο Αντώνης δεν αστειεύεται,πραγματικά δεν σταματάει πουθενά»

«Του είπες την αλήθεια? Τι λέγατε?» ρώτησε με αγωνία.

«Δεν του απάντησα ποτέ αν άλλαξες τα αποτελέσματα, αν και δεν χρειάστηκε να το κάνω. Είναι βέβαιος πως ανακατεύτηκες. Εγώ είπα αυτό που ένιωθα : πως δεν έχει καμιά σημασία ποιος είναι ο πατέρας»

«Αυτό σου έλεγα τόσο καιρό. Δεν έχει σημασία που αυτός...»

«Άσε με να τελειώσω. Ξέρω πως τώρα θα αρχίσεις να λες πόσο δίκιο είχες και πόσες φορές με προειδοποίησες. Δεν ήμουν καμιά ηλίθια, ήξερα τον Αντώνη πολύ καλύτερα από εσένα. Δεν περίμενα ότι θα εξελισσόταν σε τόσο μεγάλο κάθαρμα, αλλά κι εσύ δεν με άφησες να το διαπιστώσω και να πάρω την απόφαση μόνη μου. Με απείλησε ξεκάθαρα»

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now