Κεφάλαιο 64.

156 20 20
                                    

«Καλώς την» είπε ο Αντώνης στη Βανέσα,που μόλις είχε φτάσει στο σπίτι του. Της είχε τηλεφωνήσει την προηγούμενη μέρα και της ζήτησε να συναντηθούν οι δυο τους.

«Γεια σου» τον χαιρέτισε εκείνη και τον φίλησε στο μάγουλο με περισσότερη τρυφερότητα από ότι περίμενε.

Η Βανέσα πέρασε στο σαλόνι και κάθισε στον καναπέ. «Θα πιεις κάτι?» την ρώτησε ο Αντώνης.

«Όχι,ευχαριστώ. Δεν θέλω να πιω» αρνήθηκε ευγενικά. «Κάθισε» του είπε και του έκανε νόημα να καθίσει δίπλα της.

«Ούτε εγώ θα πιω,τότε. Το είχα παρακάνει τελευταία» έλεγε,ενώ έπαιρνε θέση πολύ κοντά της.

«Το έβλεπα» του απάντησε. Βρέθηκαν πρόσωπο με πρόσωπο και ένιωθε την ανάσα της να βγαίνει με δυσκολία. «Αντώνη...»

«Ξέρω. Δεν με γνώρισες στην καλύτερη φάση της ζωής μου. Φαντάζομαι τι μπορεί να σκέφτεσαι για εμένα»

«Μπορώ να καταλάβω,όμως,ότι είναι απλά μια φάση. Ότι δεν είσαι γενικά τόσο απαισιόδοξος»

«Απαισιόδοξος? Περίμενα ότι θα έλεγες πολύ χειρότερα. Είσαι ευγενική» της είπε γελώντας.

«Πραγματικά περίμενες να πω κάτι κακό για σένα? Δεν έχεις καταλάβει τίποτα ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις?» τον μάλωσε τρυφερά.

«Ίσως και να καταλαβαίνω,αλλά δυσκολεύομαι να το πιστέψω» της εξομολογήθηκε.

«Θες να σε διευκολύνω?» του είπε και τον φίλησε. Ο Αντώνης ανταποκρίθηκε χωρίς κανένα δισταγμό και της έδωσε το θάρρος να τον αγκαλιάσει.

«Βανέσα» την διέκοψε κάποια στιγμή. «Θέλω να σου πω κάτι»

Η Βανέσα τον άφησε από την αγκαλιά της,όμως εκείνος της έπιασε το χέρι. «Ξέρω ότι δεν είναι απλό και θέλω κι εγώ να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα»

«Χαίρομαι γι αυτό» είπε ανακουφισμένος. «Κοίτα,εγώ πριν λίγο καιρό...»

«Τα ξέρω αυτά,τα έχουμε πει. Και καταλαβαίνω πως την σκέφτεσαι ακόμα μερικές φορές»

«Ακριβώς. Όμως, από τότε που μου έδειξε πως δεν έχω καμιά θέση στη ζωή της, έχω την ανάγκη κι εγώ να προχωρήσω και να ξεχάσω. Δεν θέλω να νιώσεις ποτέ ότι σε εκμεταλλεύομαι. Γι αυτό, αν νιώθεις άβολα με την κατάσταση δεν θα σε πιέσω για τίποτα»

«Είσαι τόσο καλός και τόσο ειλικρινής» τον θαύμασε και τον φίλησε ξανά. «Ούτε εγώ πρόκειται να σε πιέσω. Δεν έχει νόημα να το κάνω,κιόλας. Αν είναι να νιώσεις κάτι για εμένα,θα έρθει με τον καιρό.»

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now