Ήταν η πρώτη φορά που η Βανέσα δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στη δουλειά της. Προφασίστηκε πως είχε έναν αφόρητο πονοκέφαλο και έτσι έφυγε νωρίτερα. Ο Ορέστης γνώριζε,βέβαια,ποιο ήταν το πραγματικό της πρόβλημα,ωστόσο αποφάσισε να δείξει κατανόηση μετά τη βόμβα που της πέταξαν. Η Μαρία την είχε λυπηθεί πραγματικά και ξέχασε πως κάποτε δεν ήθελε ούτε να την βλέπει.
«Τι λες να κάνει?» ρώτησε κάποια στιγμή τον άντρα της.
«Ελπίζω να τον διαολοστείλει,αν έχει μυαλό»
Ο Αντώνης είχε ξαπλώσει ήδη και στριφογύριζε στο κρεβάτι,αφού ο ύπνος τον είχε εγκαταλείψει εδώ και καιρό. Ήταν τόσο ταραγμένος μετά την τελευταία συνάντηση με το ζευγάρι,που έφερνε ξανά στο μυαλό του κάθε στιγμή της σχέσης του με τη Μαρία και κυρίως τις μέρες που είχε αρχίσει να χάνει το μυαλό της με τον Ορέστη. Ήταν η πρώτη γυναίκα για την οποία είχε αισθανθεί τέτοιο πάθος κι εκείνη μετά τον πρώτο καιρό τον αντιμετώπιζε σαν κάτι ενοχλητικό. Όσο ήταν μαζί της ένιωθε πως δεν ήθελε τίποτα άλλο και μέσα σε λίγο καιρό τα είχε χάσει όλα. Η Μαρία ήταν γυναίκα του Ορέστη και είχε αποκτήσει και παιδί μαζί του! Κι ο ίδιος βρισκόταν σε μια κατάσταση που τον έκανε να λυπάται τον εαυτό του και να έχει τάσεις φυγής. Η σχέση του με τη Βανέσα τον είχε ανεβάσει ψυχολογικά,όμως κι αυτή περνούσε μεγάλη κρίση τελευταία. Ο Αντώνης θεωρούσε την Μελίνα υπεύθυνη γι αυτό. Η οικογένεια του Ορέστη μόνο προβλήματα του προκαλούσε και αν έχανε και τη Βανέσα εξαιτίας τους θα έκανε μεγάλο κακό. Ηταν πλέον αποφασισμένος. Βαρέθηκε να είναι μια ζωή στον άσο. Ποτέ δεν είχε όσα ήθελε.
Ο ήχος από κλειδιά στην πόρτα τον έβγαλε από τις σκέψεις του. Μόνο η Βανέσα είχε κλειδιά και δεν είχαν κανονίσει να βρεθούν εκείνη την ημέρα.
«Αντώνη» την άκουσε να τον φωνάζει.
Σηκώθηκε από το κρεβάτι και την είδε κλαμένη να τον κοιτάζει σαν να της είχε σκοτώσει τη μάνα.
«Θέλω να μιλήσουμε» του είπε. «Μάλλον,εγώ θα μιλήσω κι εσύ απλά θα μου απαντάς αν ισχύουν αυτά που λέω ή αν τρελάθηκα εντελώς!» διόρθωσε υψώνοντας τον τόνο της φωνής της. Ο Αντώνης δεν την είχε ξαναδεί ποτέ έτσι. Τρόμαξε να αναγνωρίσει την πάντα χαμογελαστή κοπέλα του.
«Τι έγινε?» ρώτησε ανήσυχος και ο νους του πήγε στο περιστατικό με τη Μελίνα. Αν είχε καταλάβει κάτι...
YOU ARE READING
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...