Κεφάλαιο 52. - Μέρος 1/3

385 44 48
                                    

«Είδες πόσο πολιτισμένη είμαι,παρόλο που δεν τήρησες τον λόγο σου» είπε η Ελευθερία στην Βερόνικα,μόλις την είδε να καταφτάνει στο μέρος συνάντησής τους.

«Είχα την ανιψιά μου στο νοσοκομείο. Δεν είχα καμιά διάθεση να σε αποφύγω» απάντησε η Βερόνικα στην ειρωνεία της.

« Έχε χάρη που ξέρω ότι λες αλήθεια.Φρόντισα να τα διασταυρώσω τα λεγόμενά σου»

«Ωραία,λοιπόν,αφού τα ξέρεις όλα,λέγε τι θες από εμένα»

«Θέλω να δω τον Άρη» ζήτησε ευθέως η Ελευθερία. «Να μιλήσουμε»

«Και γιατί κυνηγάς εμένα?»

«Γιατί έχει πιο πολλή πλάκα. Σοβαρά τώρα,θέλω να μάθω για την κατάσταση του Άρη. Τον νοιάζομαι. Δεν σταμάτησα να τον σκέφτομαι στιγμή» εξομολογήθηκε.

«Τότε,για ποιο λόγο δεν έκανες κίνηση όλα αυτά τα χρόνια?Πώς το θυμήθηκες τώρα?» ρώτησε η Βερόνικα.

« Ένιωθα πολύ προδομένη και από τους δυο σας. Δεν ήθελα ούτε να σας βλέπω όταν έμαθα την αλήθεια. Έπειτα,παντρεύτηκα και ήμουν για πολλά χρόνια με τον άντρα μου στην Αμερική. Όταν πέθανε,γύρισα στην Ελλάδα. Και τότε έζησα για τα καλά την μοναξιά.Κατάλαβα τι θα πει να μην έχεις κανέναν.Παιδιά δεν καταφέραμε να κάνουμε» έλεγε με δραματικό ύφος. « Μέχρι που είδα μια κοινή γνωστή μας στον δρόμο.Ήπιαμε καφέ μαζί και η συζήτηση ήρθε σε εσένα και τον Άρη. Μου είπε ότι ζείτε μαζί,αλλά δεν είστε ζευγάρι. Κι εσύ ετοιμαζόσουν να παντρευτείς άλλον»

«Ετοιμαζόμουν. Με τον Χάρη χωρίσαμε. Πάντως ο Άρης για εμένα είναι σαν συγγενής πια.Δεν συμβαίνει τίποτα μεταξύ μας»της ξεκαθάρισε.

«Ναι,έτσι έμαθα. Και μου γεννήθηκε η επιθυμία να τον ξαναδώ,όταν έμαθα πως δεν είναι καλά»

«Πάει καλύτερα. Ο γιατρός του λέει πως είναι θαύμα που δείχνει τόσο καλά και έχει όρεξη για ζωή. Δεν μπορούν να τον σώσουν,αλλά είναι καλύτερα από ό,τι περίμεναν. Η επαφή του με την Νάντια του έκανε καλό» είπε η Βερόνικα έτοιμη να κλάψει.

«Θέλω να τον δω. Απλά,δεν ήξερα πώς να το χειριστώ. Δεν ήθελα να τον ταράξω. Γι αυτό θεώρησα καλύτερα να απευθυνθώ πρώτα στην παλιά μου φίλη»

«Καλά έκανες» αναγκάστηκε να παραδεχτεί η Βερόνικα. «Εσύ,όμως,την προηγούμενη φορά έμοιαζες περισσότερο σαν να θες να μου επιτεθείς»

«Μην νομίζεις ότι έχω ξεχάσει την προδοσία σου,Βερόνικα. Τις εξηγήσεις σου θα μου τις δώσεις,αλλιώς δεν θα τα πάμε καλά. Τώρα προέχει να προλάβω να δω τον Άρη»

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Onde histórias criam vida. Descubra agora