Λίγες μέρες αργότερα
Η Νάντια καθόταν στην καφετέρια που συνήθιζε να πηγαίνει στην περιοχή της. Τελευταία προτιμούσε να βγαίνει,έστω και μόνη της,παρά να μένει στο σπίτι. Ακόμα και αφού έφυγαν η θεία και τα ξαδέρφια της, δεν μπορούσε να ξεχάσει την προδοσία του Ορέστη. Μπορεί να μην την ένοιαζε πλέον ο Αντώνης,όμως η επιμονή της Μαρίας να μπλέκει με άτομα του περιβάλλοντός της δεν της άρεσε και την θεωρούσε έως και ύποπτη. Πλήρωσε τον καφέ της και σηκώθηκε για να γυρίσει στο σπίτι της. Στη διαδρομή, ενώ περπατούσε χαμένη στις σκέψεις της, ένιωσε ένα χέρι να της τραβάει την τσάντα.
«Φέρε ό,τι έχεις επάνω σου,αλλιώς θα το μετανιώσεις» την απείλησε ο νεαρός, χωρίς να ενδιαφέρεται για την ταραχή της ούτε στο ελάχιστο
«Φύγε!» του φώναξε,λες και θα την άκουγε.
«Τι θα κάνεις?Θα φωνάξεις βοήθεια? Κανείς δεν είναι εδώ τριγύρω!» της είπε και ετοιμάστηκε να της επιτεθεί,όταν ένας άγνωστος βρέθηκε ξαφνικά παρών στο συμβάν.
«ΑΣΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΗΣΥΧΗ,ΡΕ ΑΛΗΤΗ!» φώναξε και τον τράβηξε μακριά από τη Νάντια, η οποία παρακολουθούσε έκπληκτη τον άγνωστο να χτυπάει τον επίδοξο κλέφτη. «ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ,ΑΛΛΙΩΣ ΤΗΝ ΕΒΑΨΕΣ» συμπλήρωσε μετά από μερικές γροθιές και αφού ο νεαρός το έβαλε στα πόδια, αυτός στράφηκε προς τη Νάντια. « Είσαι καλά?» ρώτησε με ενδιαφέρον.
«Ναι,εντάξει» απάντησε η Νάντια,αν και δεν της είχε περάσει το σοκ.
«Θέλω να σιγουρευτώ ότι είσαι καλά. Πρέπει να πέρασες μεγάλη ταραχή»
«Σε ευχαριστώ πολύ,πραγματικά. Δεν ξέρω τι να κάνω για να ....»
«Ένας καφές μαζί σου μου αρκεί. Τι λες?» της πρότεινε και εκείνη δεν αρνήθηκε. Παραήταν γοητευτικός άντρας για να του πει όχι.
«Ναι,αμέ. Αλλά προέχει να συστηθούμε,δεν νομίζεις?»
«Φυσικά» είπε εκείνος και της έδωσε το χέρι του. «Αχιλλέας»
Ο Στέφανος και ο Αντώνης βρίσκονταν έξω από το σπίτι της Βανέσας,η οποία τους είχε προσκαλέσει σε γεύμα για τα γενέθλιά της.
«Αντώνη,σε παρακαλώ να μην έχεις αυτά τα μούτρα απόψε. Κάνε το για την Βανέσα,αν όχι για εμένα» τον παρακάλεσε ο Στέφανος,που τις τελευταίες μέρες τον έβλεπε σε άσχημη κατάσταση. Η είδηση του γάμου της Μαρίας με τον Ορέστη και η εγκυμοσύνη της τον είχε σοκάρει. Και το χειρότερο ήταν πως δεν μπορούσε να πάει να τους βρει, γιατί δεν ήθελε να εκθέσει τη Βανέσα και επιπλέον δεν ήξερε πού μένουν.
YOU ARE READING
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...