73

777 56 3
                                    

[Amber szemszöge]

Még akkor is hallom Harry kuncogását, amikor végre a harmadszori próbálkozás után be tudtam csukni a fürdő ajtaját - ez alkalommal minden olyan dolgom nálam volt, amire szükségem van. A kezeim közé fogtam az arcomat. A tükörben lévő arcképemről le sem lehetett törölni a széles vigyort. Nagyon nem vagyok önmagam. Valami megváltozott, valami kicsit jobban megfog, mint az eddigi kinézetem. Csak úgy ragyogok a boldogságtól. Ezt mutatja elpirult arcom, meg az a széles mosoly. Tekintetem úgy csillog, mint kislánykoromban, amikor egész nap kint a napsütésben játszottam.

Kissé megráztam a fejem arra a gondolatra, hogy Harry az ajtó másik oldalán van. Ha nem mozdult meg, akkor valószínűleg még mindig a matracomon fekszik azzal a mosollyal az arcán, amitől felragyognak a napjaim. Talán felvette egyik közeli könyvemet és nem igazán figyelve a szavakra arra gondol, hogyan hülyéskedtünk és végeztünk egymást csikizve a takarómba meg a párnáimba tekerődve. Abban a pillanatban távolodtam, amint Harry ujjaival elkezdett vándorolni a legcsikisebb testrészemen, miközben egész testével fölém tornyosult. Szürke pólója eltávolodott a bőrétől és az enyémmel vette fel a kapcsolatot. Mentás lehelete annyira hívogatóan állandó volt, vigyora pedig olyan vágyat ébresztett fel bennem, amit nem bírtam visszatartani.

De sikerült kiszabadulnom őrülten vigyorogva; próbáltam összegyűjteni a cuccaimat, amik kellenek a fürdéshez. Ha az érzékeim nem kiabáltak volna annyira hangosan és idegesítően mélyen, nem lettem volna képes megállítani magam. Biztos, hogy engedtem volna, és bárhova elmentem volna Harryvel. Követtem volna még a világ végére is, ha kell. De több időre van szükségem, hogy biztosan tudjam, ő tényleg az, akinek gondolom, és remélem. Nem lesz úgy, mint legutoljára. Nem engedem magam megint úgy becsapni.

Vettem egy mély levegőt, és kattogó aggyal levetkőztem és megengedtem a vizet. Ahogy álltam, még a puszta gondolattól is felébredtek a pillangók a gyomromban, hogy az a srác, aki birtokolja a lelkem és minden gondolatomat, a szomszéd szobában van. Valahogy biztonságban éreztem magam, amiért ilyen közel tudhatom magamhoz.

A forró víz cseppeket hagyott a bőrömön. Annyira csodálatos érzés. De ez alkalommal ez a szokásos vízfolyás nem tudja lemosni Harry minden részletét, amit annyira végtelenül szeretek. Olyan gyorsan végezni akarok, amilyen gyorsan csak lehet, hogy megint a karjai között lehessek. Sokkal jobb érzés ott lenni, mint itt a forró zuhany alatt. Pedig ezelőtt ez volt a kedvenc helyem, ahol felmelegedhetek, össze tudom szedni magam és kényelembe helyezkedhetek.

Miután kimostam a levendulaillatú sampont a hajamból, a kondícionállóért nyúltam. És végre megjelent előttem a legutolsó hajmosásom emléke. Kifogyott a balzsamom. Teljesen összecsuklottam. Leginkább azért, mert akkor voltam összezavarodva ez az egész Harry-elfutott-dologgal kapcsolatban. Mivel ez történt akkor. És még egy olyan egyszerű dolog, mint az üres balzsamos tubus - ami annyira nem is fontos - összetör. Nagyon mérges lettem magamra a reakcióm miatt. Amiért nem vagyok képes összeszedett maradni. Hogy mindenki más a hibás azért, amiért én így összeomlok. Nem szabadna így lennie.

Gondolom csak rosszul jött elő az emlék. És annak az emléke, hogy vettem egy új balzsamot a következő napon, ami még mindig a bevásárló szatyromban van a szomszéd szobában. Megpofoztam magam, amiért ilyen feledékeny vagyok, majd kiléptem a zuhanyzóból. Megfogtam az egyik hatalmas törölközőmet, szorosan a testemre tekertem, majd kicsit kinyitottam az ajtót őrülten dobogó szívvel. A nappali hidegebb levegője átfutott rajtam minden egyes vízcseppet fagyosra fújva a bőrömön.

Mielőtt teljesen kinyitottam az ajtót, megütött Harry hangja. "Kibaszottul nem érdekel, mint ahogy már egyszer informáltalak- és honnan a picsából van meg neked ez a szám?" Visszatartottam a lélegzetemet. Nem vagyok benne biztos, hogy mit csináljak. Aztán Harry folytatta haragos és jéghideg hangon. "Nos, te is megteheted, mivel téged is fizet. Küldd el szépen a picsába! Tökéletesen tudja, hogy semmi legális joga nincs, hogy visszatartsa előlem a pénzt és -" Harryt félbeszakították.

the journal - h.s. (hungarian)Where stories live. Discover now