,,No tak, pohnite si! Už máme meškanie!" kričala po nás mama. Už sme mali sedieť v aute na ceste na letisko, ale zistila som, že som si zabudla pribaliť niekoľko vecí, tak som sa musela vrátiť.
,,Už idem!" zahulákala som naspäť a zbehla som s menšou taškou po schodoch. Obula som si topánky a vyšla som von. Tašku som si zabalila do svojho kufra. Povzdychla som si a nasadla do predu.
,,Hej! Tam sedím ja!" pribehla ku mne moja sestra a snažila sa ma so smiechom dostať z auta, hoci sme obe vedeli, že toto nevyhrá. Urazene si sadla na zadné sedadlá a pripútala sa. Víťazne som sa usmiala a cestu na letisko som si spievala.
V lietadle som si sadla do stredu, pretože Mitchie si zabrala miesto pri okne. Vedľa mňa si sadol Leo, na čo som len pretočila očami a vydýchla som si. Do uší som si po vzlete dala slúchadlá a keďže bola vonku tma, v lietadle svietilo len málo svetiel a po pár minútach som začala driemať.
Zobudila som sa na letmý dotyk na mojom odhalenom krku. Vydýchla som a snažila som sa to ignorovať, keď som na mojom krku ucítila vlhkú cestičku a na mojich rukách, a chrbte sa zjavili zimomriavky. Zatriasla som sa a otvorila som oči. Môj pohľad spadol na Lea, ktorý ma pobozkal na odhalenom ramene.
,,Leo, prestaň," zašepkala som rozospalo a dala som si z uší von slúchadlá.
,,Ja som vedel, že nespíš," zašepkal a jednou rukou mi rozopol kraťasy.
Zadrhol sa mi dych a v momente som bola pri zmysloch.
,,Čo to robíš?" zamračila som sa.
,,Robím ti dobre," vydýchol a ja som znova ucítila jeho pery na mojom krku.
,,Nechaj ma," jeho ruku som dala preč, hoci som chcela, aby pokračoval.
Leo si povzdychol a pobozkal ma na moju tepnu na krku, na čo som len ticho vzdychla. Všimol si to a chytil ma za ruku. Premiestnil ju k svojmu rozkroku a ja som len vypleštila oči. Už na pohľad bolo vidieť, že on nie je pokojný. Zalapala som po dychu a ruku stiahla k sebe. Nechala som ho a venovala som sa svojmu mobilu. Zvyšok letu som ho ignorovala.
***
,,Takže, srdiečko, čo budeme robiť?" prehovoril Leo, keď Mitchie za sebou zavrela dvere s tým, že ide na pláž.
Máme takpovediac spoločnú izbu. Mitchie bude spávať s mamou, ale veci má u nás, takže bude pomerne často s nami, za čo som rada. Bola by som radšej, keby s mamou spával Leo, ale bolo by to celkom hlúpe. Vlastne aj táto kombinácia je hlúpa. Nuž ak som to správne pochopila, naši si myslia, že medzi nami niečo je, čo si zase ja nemyslím. A Leo? Je mi to jedno.
,,Ja idem do sprchy a ty si rob čo chceš," vzala som si uterák a svoje oblečenie.
,,Nehovor dvakrát," zdvihol obočie a uškrnul sa.
,,Beriem späť," zdvihla som ruky v obrannom geste a vošla som do malej kúpelne, kde sa schovával sprchový kút, malý záchod, umývadlo a zrkadlo.
Vyzliekla som zo seba svoje oblečenie a vliezla som dnu. Nastavila som si teplú vodu, zatiahla som záves a začala som si sprchu plne užívať. Namydlila som svoje telo, dala som si šampón na vlasy a neskôr som to zo seba opláchla. Vyšla som von a snažila som sa nahmatať osušku, ale nikde nebola. Otvorila som oči a nezbadala som ani svoje oblečenie.
Hajzel. Zabijem ho.
Pootvorila som dvere a pozrela som sa do izby. Vzduch čistý. Zakryla som sa rukami najlepšie, ako to šlo a vyliezla som z kúpeľne von. Začala som sa obzerať po izbe, keď v tom som si ho všimla. Sedel na gauči a uškŕňal sa. Vedľa seba mal moje veci a ja som zrazu celá očervenela. Rozišla som sa k nemu a chcela som si vziať svoje veci, keď v tom som si uvedomila, že by som sa odkryla a on sa predo mňa postavil.
,,Bozk alebo nič," uškrnul sa.
,,Bože, iná možnosť nie je?" zúfalo som zakňučala.
,,Môžeš mi ho vyfajčiť," mykol ramenom a díval sa mi hlboko do očí.
Rýchlo som priložila pery k tým jeho a následne som sa odtiahla.
,,Daj mi tie veci,"
,,Bozk, nie pusu," uškŕňal sa a stále sa díval do mojich očí, vďakabohu.
,,Stačí ti to," rozhodla som sa.
,,A tebe stačí zostať nahá," usmial sa a chytil ma za boky.
Urobila som to. Pritiskla som tie pery na jeho a jemne nimi pohla, a odozva mi prišla ihneď.
YOU ARE READING
Vypadni, Clain!
Teen Fiction,,Prepáč mi," povedal. ,,Čo ti mám prepáčiť?" nechápavo som zmrštila obočie. ,,Všetko, čím som ti ublížil. Každú vetu, ktorou som zranil tvoje city. Chcel by som ti povedať len to, že som si celkom istý, že som ťa nestretol len tak náhodou a teraz c...