12. časť.

8.3K 456 8
                                    

Na druhý deň ráno som sa zobudila na otravné búchanie dverí z ostatných izieb. Leove silné paže boli obmotané okolo môjho trupu a pri zavrtení som cítila jeho erekciu. Vypleštila som oči a opatrne som sa odsunula. Dávala som pozor, aby sa nezobudil a vyzliekla som si tričko, ktoré som nahradila vrchným dieľom sivých plaviek so vzorom rôznych kvetov. Vyzliekla som si kraťasy, pod ktorými som nemala nič a obliekla som si aj spodný diel, na ktorý som si navliekla kraťasy a na vrch voľnejšie tričko. Nebudem klamať, ukradla som Leovi.

,,Ehm," započula som za sebou zakašľanie, na čo som len poskočila a rýchlo som sa otočila.

,,Máš nádherný zadok," kusol si do pery.

,,Sklapni, Clain," začervenala som sa nad jeho slovami a ukázala som mu prostredník. Obula som si žabky.

,,Kam ideš?" pozrel na mňa a pretrel si oči.

,,Za chvíľku budú raňajky, idem sa prejsť"

,,Ja som myslel, že si pred nimi ešte dáme rýchlovku," zasmial sa.

Bez rečí som vyšla von s cieľom nájsť blonďatého chlapca zo včera.

***

,,A kedy končíš?" spýtala som sa Noaha, keď som mu pomáhala prezliecť obliečky na izbe, z ktorej hostia ráno odišli.

,,O hodinu. Môžeme zájsť na pláž," usmial sa na mňa.

,,Skvele," na mojej tvári hniezdil úsmev. Tento chlapec bol iný, ako ostatní. Bol iný, než Leo.

,,Bude ti vadiť, keď tam bude aj môj priateľ?" prehovoril po chvíli ticha.

Špinavú bielizeň som hodila do koša. Až po chvíľke som si uvedomila, čo povedal. P-priateľ? Oh, teraz mi je jasné, prečo si tak rozumieme.

,,Nebude," usmiala som sa na neho a spoločne sme vyšli z izby.

Rozlúčili sme sa a každý šiel svojím smerom. Vzala som si osušku a šla som na pláž. Rozložila som si deku a vyzliekla som sa do plaviek. Chvíľu som uvažovala nad tým, že si dám dole aj horný diel, ale nakoniec som si dala dole len ružové ramienka. Ľahla som si a užívala som si teplé slnko na mojej pokožke.

,,Môžeme si priľahnúť?" započula som známy hlas nado mnou, tak som sa pretočila na chrbát a dala som si ruky za hlavu.

,,Samozrejme, Noah," usmiala som sa a cez slnečné okuliare som sa pozrela na jeho priateľa. Chvalabohu, že nevideľ, ako zízam. Dala som si dole okuliare a vstala som.

,,Ahoj, ja som Ella," milo som sa usmiala.

,,Moje meno je Alex," predstavil sa a usmial sa na mňa rovnými zubmi. Bol ako vystrihnutý z časopisu.

Spoločne sme si ľahli a začali sme sa baviť. Naozaj sme si rozumeli. Po pár minútach ma Alex zavolal zaplávať si, keďže Noah plávať nevedel a ani sa to netúžil naučiť, ako sa vyjadril.

Nad rozmýšľaním, či do vody skočím alebo opatrne vleziem ma vyrušili niečije ruky na mojich bokoch. Zakričala som, keď som sa náhle ocitla vo vode. Vynorila som sa a pozrela som sa na mostík, kde sa práve smial Alex. Naštvane som vyliezla z vody a vyskočila som na jeho chrbát. Nohy som obmotala okolo jeho pásu a odmietala som sa len tak ľahko vzdať. A Alex očividne tiež. Spoločne so mnou sa hodil do hlbokej vody. Nadýchla som sa vody. Rýchlo sa so mnou vynoril a ja som začala vykašliavať. Otočil sa ku mne, zatiaľ čo som sa ho stále držala.

,,Prepáč, maličká. Si v pohode?" v jeho hlase som počula pobavenie.

Otvorila som ústa v snahe mu niečo povedať, no v tom som na brehu zbadala stojaceho Lea Claina s naštvaným výrazom v tvári a moje slová sa vytratili.

Alex sa pozrel mojím smerom a radšej ma pustil. Nervózne som si kusla do pery a pozrela som sa na Lea, ktorý ma jednoduchým pohybom ruky privolal k sebe. Poslušne som vyšla na breh.

,,Čo to, kurva, malo znamenať?" vyštekol a prebodol ma pohľadom. Keby sa pohľadom dalo vraždiť, tak som teraz rozrezaná na malé kúsky.

Janae177

Vypadni, Clain!Where stories live. Discover now