,,Čo to, kurva, málo znamenať?"
,,Žiarliš?"
,,Nie, kurva. Ja nežiarlim,"
,,Tak prečo ti to tak skurvene vadí?" zložila som ruky na hrudi a zdvihla som obočie v nechápavom pohľade.
,,Pýtam sa, čo to malo znamenať," napodobnil moje gesto, na čo som pretočila očami.
,,Nič," pozrela som sa na neho a chystala som sa za Noahom, keď ma v tom chytil za ruku.
,,Kam si myslíš, že ideš?" povedal tvrdo.
,,To teba nemusí zaujímať. A láskavo s tým ihneď prestaň. Nechápem ťa. O čo ti ide?" vytrhla som sa mu a sebavedomo som odkráčala za Noahom a Alexom.
Po tomto môže Leo zabudnúť, že sa na neho čo i len pozriem. Neznášam ho celého od hlavy až po päty. Leo je ten najväčší hajzel, akého poznám. A najmä nechcem poznať.
,,Debil," poviem si pre seba, keď sa nahnevane vrátim na deku.
,,Priateľ? Nehovorila si mi o ňom," prehovoril Noah.
,,Nie, je to len nafúkanec, ktorému robí dobre ponižovať ma," povzdychnem si zničene. Rovnako ako som sa aj cítila. Ranilo ma, ako sa ku mne Leo choval. Cítim sa ako obyčajný kus handry.
,,Brat?" pozdvihol obočie Alex.
,,Nie, neviem ako vám to vysvetliť. Spolubývajúci, uhm.." zamyslela som sa nad svojimi slovami.
,,Miluješ ho?" znova sa spýtal Noah.
,,Č-čože? Nie. Ja.. ja ho nenávidím," povedala som sebavedomo a znova som sa musela zamyslieť nad svojimi slovami.
Hovorím vôbec pravdu? Veď občas je Leo v pohode a dá sa s ním rozprávať. Občas ho mám rada.. občas..
***
,,Som tak rád, že si s nami strávila dnešok," povedal šťastne Alex.
,,To ja som rada," usmiala som sa a spoločne s nimi som kráčala k Noahovej izbe.
Noah otvoril dvere do izby a spoločne sme vošli dnu, keďže nás zavolal pozerať sa na film. Mal izbu s otcom. Zakecaní sme otvorili dvere do spálne, no to, čo sme tam videli nemohol čakať nikto z nás. Želala som si, aby to bol iba sen, keď som uvidela svoju mamu v náručí neznámeho muža, ktorý vzrušene bozkával jej prsia.
,,Mama?!" rozčúlene som zvolala do miestnosti.
,,Otec!" pohoršene povedal Noah. Obaja sa na nás obrátili a mne do očí vleteli slzy.
Ako zmyslov zbavená som sa rozbehla do svojej izby. Zabuchla som za sebou dvere a rozplakala som sa. Pozdĺž dverí som skĺzla na studenú podlahu a pritisla som si nohy k telu. Prečo mi nepovedala, že niekoho má? Som naozaj len kus hovna, ktorý nikoho nezaujíma. Prečo mi, do zadku, nepovedala, že sem ideme len kvôli tomu chlapovi? Som naozaj tak hrozná dcéra, že jej nestojím ani o to, aby mi niečo naznačila? Som tu pre ňu dlhšie než on.
Zo zeme som sa presunula na posteľ a hlavu som zaborila do vankúša, no slzy mi neprestávali tiecť. Myslela som si, že dnešný deň bude super, teda až na tú Leovu scénu, ale asi som sa mýlila. Asi najhorší pocit na svete prichytiť svoju mamu s cudzím chlapom. A to len pár týždňov po smrti môjho otca. Spomenula som si na neho a rozplakala som sa ešte viac.
,,Ella, stalo sa niečo? Prečo plačeš?"
Neodpovedala som. Nemala som silu odpovedať. Posteľ vedľa mňa sa prehla a Mitchiine ruky sa obmotali okolo môjho tela. Presne toto som potrebovala. Objatie mojej sestry. Otočila som sa k nej a objala ju ešte silnejšie.
YOU ARE READING
Vypadni, Clain!
Teen Fiction,,Prepáč mi," povedal. ,,Čo ti mám prepáčiť?" nechápavo som zmrštila obočie. ,,Všetko, čím som ti ublížil. Každú vetu, ktorou som zranil tvoje city. Chcel by som ti povedať len to, že som si celkom istý, že som ťa nestretol len tak náhodou a teraz c...