16. časť.

8.6K 423 11
                                    

ELLA

,,Ty dnes nikam nejdeš?" svoju otázku som nasmerovala k Leovi a zvedavo som zdvihla obočie.

,,Nejdem. Vadím ti?" pozrel sa na mňa napriek tomu, že na sebe mal len biele boxerky som sa snažila udržať s ním očný kontakt.

,,Hej," odpovedala som úprimne. Skazil mi plány a pravedpodobne mi skazí aj celý deň. Nepotrebujem sa dívať na jeho vypracované telo a perfektný zadok.

,,Milá," pretočil očami a ľahol si ku mne do postele. Zamračila som sa.

Z ničoho nič som sa ocitla v jeho náruči.

,,Čo to, do pekla, robíš, Clain?" zamračila som sa a jemne som ho udrela do hrude.

,,Niečo, čo sa ti bude páčiť," na jeho tvári som zbadala drzý úškrn a jeho pera zostala uväznená medzi jeho perami.

Nežne pritiskol pery na tie moje vo vrúcnom bozku. Naraz som nemala dôvod nespolupracovať a z nežného bozkávania sa stala vášnivá vojna. Jeho ruky zošli na môj odhalený zadok, načo som vzdychla a on využil situáciu. Jeho teplý jazyk vkĺzol medzi moje pery, čím mi vypovedal vojnu a ja som sa nikdy nechcela vzdať. Bojovala som, až kým som nevyhrala a neocitol sa podo mnou. Kusla som si do pery, keď som ucítila jeho tvrdý rozkrok na tom mojom. Od dotykov našich pokožiek nás delili len tenké látky, ktoré som chcela čo najskôr vyzliecť. Leo mi opatrne vyhrnul biele tričko a prevliekol ho cez moju hlavu. Pod tričkom som mala len čiernu podprsenku ladiacu k mojim čipkovaným nohavičkám, na čo som bola veľmi vďačná sama sebe, že som sa rozhodla pre tento výber.

Teraz mi bolo jedno, aké to môže mať následky, čo sa môže stať, ale strašne som ho chcela. Bolo mi jedno, že to bude len jedenkrát. Nech to aspoň stojí za to. Som odhodlaná dať to len jemu.

Jeho pery obdarúvali moje pery nežnými bozkami a na mojom ramene pristál červený cucflek. Ticho som vzdychla a moje zuby sa obtreli o jeho tepnu na krku, načo mi jemne stlačil zadok. Venovala som mu drsný bozk. Jeho šikovné prsty jedným ťahom vyzliekli moju podprsenku. Celá som očervenela.

,,Si dokonalá, srdiečko," zašepkal mi zvodne do ucha. O čokoľvek by som sa stavila, že to hovorí každej, ale v tejto situácii som sa cítila sebavedomejšie. Opatrne som panvou pohla proti jeho a ticho som vydýchla. Jeho oči sa privreli a z jeho úst vyšiel tichý vzdych. Usmiala som sa pre seba a opatrne som mu začala sťahovať boxerky. Snažila som sa to robiť čo najpomalšie, zatiaľ čo on moje nohavičky jedným ťahom roztrhol. Znova som sa zapýrila, ale nedala som sa zastrašiť. Opatrne som vzala jeho penis do svojej ruky a prešla po jeho dĺžke. Zastavil ma a ruku mi odtiahol. Nechápavo som sa na neho zadívala.

,,Sekundu," usmial sa a položil ma na posteľ. Vytiahol kufor a začal sa v ňom hrabať.

,,Čo hľadáš?" pozorovala som ho. Bola som nedočkavá a roztúžená.

,,Kondóm," žmurkol na mňa a hrabal sa ďalej.

Započula som cinknutie mobilu a zistila som, že ten mobil patril jemu.

,,Môžem?" ukázala som mu jeho mobil a on len prikývol. Otvorila som prichádzajúcu správu a moje srdce sa v momente zastavilo.

Andrea mu poslala fotku.

Fotku, kde je nahá.

Janae177

Vypadni, Clain!Where stories live. Discover now