Od tej udalosti, kedy som sa bozkávala s Leom som sa s ním nerozprávala, čo ma celkom mrzelo, ale stretávala som ho s jeho priateľkou na chodbe alebo jednoducho, keď vyliezali zo školských záchodov. Hnusilo sa mi tam potom ísť. Leo sa mi nezdraví, odvracia pohľady a ignoruje ma. Hnevá ma to. Možno som si to nechcela priznať, ale niečo ma k nemu tiahlo. Je to síce hajzel a neznášam ho, ale naozaj ho nejakým spôsobom potrebujem. Pichá ma pri srdci, keď ho vidím s Andreou a ja neviem prísť na to, prečo to tak je. Ľutujem bozk s ním. Ľutujem, že som mu to oplatila. Bojím sa to povedať Biance, pretože by ma oficiálne vyhlásila sa hlúpu, aj keď by to možno nakoniec pochopila. On aj jeho partia Biancu takpovediac ignoruje, ale narozdiel od toho stále vŕtajú do mňa.
V jeho partii sú ďalší štyria chlapci, ako som si všimla. Tomas je niečo ako Leova pravá ruka. Je vysoký a nedávno pravdepodobne začal chodiť do fitka. Má svetlohnedé vlasy, ktoré má väčšinou vyčesané nahor a žiarivý úsmev. Má taktiež pekný zadok, ktorý sa nosí v obtiahnutých rifliach a na vrchu vždy nosí tričko buď s popisom alebo na ňom má animovanú postavu. Dnes na jeho tričku boli Mimoni.
Všimla som si to, keď šli s Johnom, ktorý je mimochodom ďalší z ich patrie po chodbe a zastali pri Biance. Neviem, čo od nej chceli, ale John na ňu žmurkol. Na sebe mal štvorčekovanú košeľu modrej farby a na nohách mal modré rifle, ktoré mu na spodku boli oproti vrchu obtiahnuté. Na nohách mal modré botasky a jeho modré oči ladili spoločne s jeho úsmevom. Seklo mu to.
Ďalší na rade je Zack. Má tmavšiu pokožku, narozdiel od ostatných. Jeho hnedé, veľké oči sú často plné hnevu a nenávisti voči všetkým, ktorý nepatria do jeho skupinky. Má havranie vlasy s blond melírom v predu a taktiež má na tele mnoho tetovaní.
Posledný z ich partie je Norbi. Má hnedé vlasy, ktoré má po bokoch ostrihané a v predu mu jemne padajú do tváre. Má hnedé oči a pôsobí najsympatickejšie z nich. Za ruku vždy vodí svoju priateľku. Volá sa Nina a má kučeravé, blonďaté vlasy s obrovským objemom. Môžem povedať, že zapadá do ich skupinky, pretože je pri každej ich "akcii". Nevyzerá, že by sa jej práve páčilo, ako zaobchádzajú s ostatnými, ale ignoruje to. Ja by som to na jej mieste asi nedokázala.
Kde vlastne je Bianca? V poslednom čase o nej nič neviem, stále odchádza a nič mi nehovorí. Prestávky trávim sama a na obede tiež nikdy nesedí so mnou. Ako keby sa so mnou už nechcela kamarátiť. Mám z toho zlý pocit.
,,Ahoj," započula som známy chlapčenský hlas a následné položenie tácky na stôl. Predo mňa si sadol Tomas a to bolo dôvodom, prečo som svoje ústa takmer zabudla zavrieť.
,,A-ahoj," vykoktala som zo seba a pozrela sa na jedlo predo mnou.
,,Čo tu tak sama? Kde máš kamošku?" sadol si a vzal si príbor.
,,Netuším," prehovorila som otrávene. Nechcela som sa baviť s nikým z Leovej partie.
,,Ja áno," prehovoril a pozrela som sa na neho. Uškrnul sa.
,,Kde?" zdvihla som zvedavo obočie.
,,S Johnom. Sama," pustil sa do jedla.
,,Ha, ha, ha. Veľmi vtipné," pretočila som očami a vstala od stola. Chystala som sa odísť, keď to jedálne vstúpila strapatá Bianca a John hneď za ňou. Veď ho neznáša. Spadla mi sánka a Bianca s úsmevom vykročila ku mne.
,,Čo vy tu dvaja?" usmiala sa na mňa a následne sa zamračila na Tomasa.
,,Nič," odpovedala som hnusne a odišla nahnevane z jedálne. Cestou som omylom strčila do nejakého chlapca a odišla som ku svojej skrinke.
,,Nemusela si si zlosť vybiť na mne, srdiečko," všimla som si Lea a zakrútila očami. Strčila som si učebnice do tašky a ignorovala som ho.
,,Inak by som si ju mohol vybiť ja na tebe," pritiskol ma ku skrinkám a zašepkal mi hravo do ucha.
,,Skurvene ma nechaj, Clain," zavrčala som a odišla som zo školy.
Slzy som mala na krajíčku a moje kroky smerovali ku mame do práce. Nevedela som, ako odôvodním svoj odchod zo školy, ale nechcela som tých falošných ľudí tam ani cítiť.
YOU ARE READING
Vypadni, Clain!
Teen Fiction,,Prepáč mi," povedal. ,,Čo ti mám prepáčiť?" nechápavo som zmrštila obočie. ,,Všetko, čím som ti ublížil. Každú vetu, ktorou som zranil tvoje city. Chcel by som ti povedať len to, že som si celkom istý, že som ťa nestretol len tak náhodou a teraz c...