23. časť.

7.5K 457 3
                                    

Pár minút po tom, ako som si unavená ľahla do postele môj mobil pod vankúšom vydal zvuk prichádzajúcej správy. Siahla som preň a prekvapene som sa pozrela na neznáme číslo.

Neznáme: ,,Bál som sa ťa to spýtať, keď sme boli von. Dúfam, že toto príjmeš a nebudeš sa na mňa hnevať kvôli mojej hamblivosti. Pôjdeš so mnou na školský ples?
Thomas"

Musela som sa usmiať. Bolo rozkošné, ako to napísal. Musela som si urobiť fotku obrazovky.

Hneď som mu odpísala: ,,Veľmi rada s tebou pôjdem."

Rozmýšľala som nad odpoveďou pred tým, ako som ju odoslala. Zase som zamkla mobil a ľahla som si. S úsmevom na tvári som zaspala.

***

,,Ella?" započula som za sebou hrubí hlas, keď som sa zamyslene dívala do svojej skrinky. Jemne mnou trhlo a na päte som sa otočila.

,,Áno?" pozrela som na Thomasa, ktorý sa usmieval od ucha k uchu.

,,Čo robíš po škole?" povedal hravo a olízal si spodnú peru. Tak veľmi mi pripomínali Leove, nuž bozkávať určite nevedeli tak ako tie jeho. Skurvený Clain.

,,Nemám v pláne nič," milo som sa usmiala a vzala som si zo skrinky pomôcky na nasledujúcu hodinu. Zavrela som skrinku a pomaly som s Thomasom kráčala ku svojej triede.

,,Pôjdeme von? Pozývam ťa na večeru," uprel na mňa jeho pohľad.

,,Mám to brať ako rande?" uškrnula som sa. Ani neviem či som to tak chcela brať.

,,Samozrejme," napodobnil môj úškrn, na čo som sa pri dverách do triedy otočila k nemu a pozrela som sa do jeho očí.

,,Samozrejme," zopakovala som jeho slovo a usmiala som sa.

Thomas sa ku mne opatrne zohol a myslím si, že sa chystal pobozkať ma, keď v tom do neho niekto vrazil. Podľa účesu a tvaru postavy som si uvedomila, že to bol Leo. Zamračila som sa nad jeho správaním a pretočila som očami. Nahnevane som sa na neho pozrela, keď sa na nás znova otočil a môj pristredník vstal do pozoru. Otočila som sa a vošla som do triedy, kde som si sadla na svoe miesto.

Aspoň, že poobede to bude lepšie.

***

,,Ahoj, princezná," uškrnul sa Thomas, keď som vystúpila z taxíka a postavila som sa pred neho.

,,Čau," zaculila som sa a pevne som ho objala.

,,Tak poďme," šepol mi k uchu po chvíli a chytil ma za ruku. Nebála som sa prepliesť si s ním prsty. S úsmevom na tvárach sme vošli do jednej z pizzérii v našom meste. Milujem pizzu a čo viac. Od dnes milujem pizzu s Thomasom.

,,Dobrú chuť," prehovoril k nám čašník, keď nám po dlhých minútach doniesol našu objednávku.

,,Pojebaný nožík," zanadával Thomas, keď sa mu nedarilo odrezať si trojuholník. Musela som sa zasmiať.

,,Držíš ho naopak," pobavene som sa na neho pozrela načo sa zamračil a pozrel na nožík.

,,Ups," šepol a na jeho lícach sa objavila červeň. Usmiala som sa.

,,To sa stáva," mávla som nad tým rukou, aj keď v skutočnosti som sa chcela začať smiať.

Leo by sa smial, keby tu bol. Nie..už dnes žiadny Leo. Som tu s Thomasom, preboha. Thomas, Thomas, Thomas. Nie Leo.

,,Dobre," ticho prikývol a spoločne sme sa najedli, pričom som sa snažila vtipkovať, aby som odľahčila atmosféru.

Po večeri ma Thomas odprevadil domov. Postavili sme sa na terasu a spoločne sme sa dívali navzájom do svojich očí. Usmievala som sa. Bolo mi s Thomasom príjemne. Aspoň som chcela, aby mi bolo. Tak mi liezol na nervy a teraz? Teraz sa jeho tvár približuje k tej mojej a ja s očakávaním nasmerujem svoj pohľad na jeho pery, pričom nenápadne nakloním hlavu na pravo. Naše pery sa spoja v obyčajný bozk. S Leom je to iné. S ním vo mne vybuchujú ohňostroje. S ním sa cítim ako princezná. S jeho perami sa cítim výnimočná..

Janae177

Hope you vote it💫

Vypadni, Clain!Where stories live. Discover now