,, Ideme po škole na kávu?" Počas biológie sa ozvala Bianca.
,,Rada by som, ale nemôžem. Máme s Leom tú skúšku na ples," povzdychla som si.
To ešte bude. Pochybujem o tom že vie Leo tancovať. A vlastne skôr dúfam že nevie, lebo ja tiež nie som nejaký tanečník.
,,Aha, škoda. Kedy tam skončíte?"
,,Nemám tušenie. Snáď to nebude trvať dlho. V programe nie sme, nám ide hlavne o ten úvodný tanec," dúfam že to bude len nejaký obyčajný tanec a nebudeme sa musieť učiť nejakú choreografiu.
Naozaj by sa mi to nechcelo. Nechce sa mi tam ani tancovať. Som naozaj strašný trémista a bojím sa že to pokazím. Prečo musí práve moja mama sponzorovať školu. Sú z toho len problémy.
,,Len aby ste tancovali, dávaj pozor aby ste neskončili znova u neho, podotýkam v posteli," zasmiala sa a ja som sa na ňu pozrela s pohľadom vraha. Teda, dúfala som ale asi som tak nevyzerala keďže sa začala na mne smiať.
,,Bianca, Ella ja sa s vami kľudne vymením a rozprávajte za mňa, čo vy na to? " Ten ironický tón a pohľad sa nedal nevšimnúť.
Táto učiteľka ma neznáša. Nie že by som ju ja mala rada, ale aj tak.
,,Prepáčte, ale naša téma je oveľa zaujímavejšia ako tá vaša, nič proti," Bianca sa na ňu usmiala ale ta irónia bola asi ešte horšia.
Chcelo sa mi tak strašne smiať ale nechcelo sa mi ísť do riaditeľne, kam by ma táto stará krava určite poslala. Už nás len obe obdarila opovrhovacím pohľadom a ďalej vysvetľovala nudné učivo aspon tým, o ktorých si myslela že ju počúvajú.
,,Stále si mi nič nepovedala na to čo som povedala," usmievala sa a pozerala na mňa tým pohľadom 'ja viem, že vieš že mám pravdu'.
,,Čo ti mám na to povedať?" Nebudem predsa klamať najlepšej kamarátke, no nie?
,,Takže tým chceš povedať že by ti vôbec nevadilo ak by si dnes skončila v jeho posteli?"
,,Povedala by som že by mi to vadilo, ale vieš, nebudem predsa klamať najlepšej kamarátke."
Obe sme sa začali znova smiať, no učiteľka už len pokrútila hlavou.
,,A čo Thomas? Nebude ti vadiť že podvádzaš svojho priateľa?" Záchvat smiechu ju už trocha prešiel ale stále sa trochu smiala.
,,Vieš, nemyslím že je v posteli taký, ako Leo. Môžeš si ho na dnes požičať a potom mi povedz," úsmev stále zdobil moju tvár. Ale skôr ten provokatívny. Bianca na tom nebola inak.
Zbožňovala som, keď sme sa takto rozprávali. Smiali sme sa a robili si srandu aj keď sme obe vedeli, že je na tom aj niečo z pravdy.
,,Ale myslím, že by sme s touto témou mohli skončiť, " dodala som a zároveň som si aj začala baliť veci do tašky.
,,Mne stačí John," provokatívny úsmev nahradil ten zamilovaný ,,a tiež myslím že stačí."
Zazvonilo a všetci žiaci z triedy sa vyhrnuli na chodbu, priamo k svojim skrinkám.
S Biancou sme sa rozlúčili rýchlym objatím a kým ona už odchádzala, ja som ešte šla do učebne, kde mala byť tá skúška. Spomenula som si o čom sme sa bavili s Biancou a musela som sa usmiať. Takže som prichádzala do učebne a tvárila sa ako mesiačik na hnoji. Keď som vošla dnu, bol tam len Leo. Nemali sme byť viacerí?
,,Ahoj," pozdravil sa a ja som odpovedala rovnako.
,,To tu budeme sami?" Dúfala som že mi povie nie, ale to by ma niekto tam hore musel mat o trochu radšej.
,,Hej, všetci mali menej hodín a tak už skončili. O chvíľu príde učiteľka," mierne sa usmial a ja som si povzdychla. Ale dobrá nálada mi aj tak stále ostala. Ešte vždy som sa usmievala a Leo si to samozrejme všimol.
,,Čo sa tak usmievaš?" Podozrivo, no s úsmevom sa na mňa pozeral.
,,Ale nič."
,,Nič? Myslel som že to má na svedomí Thomas," uškrnul sa.
,,Prečo by mal?" Úsmev mi z tváre trocha opadol. Musí ho sem ťahať? Veď sme sa dnes mohli normálne baviť aj my dvaja.
,,No ja len že či ste po hodine neskočili na wécka. Vieš, trocha si meškala a keď sem prídeš tak sa usmievaš ako mesiačik na hnoji," on sa smial, no mne do smiechu už nebolo. Preto že sa usmievam a mám dobrú náladu na musel niekto pretiahnuť na wecku? Nie som Andrea.
,,A keby aj, čo teba do toho?" Zvýšila som hlas, no s ním to ani nepohlo. Ďalej kľudne sedel a uškŕňal sa
,,No nič, ale určite v tom nie je taký dobrý ako ja. To musíš uznať," bolo vidieť že si verí a to ma naštvalo. Prečo mi tento chlapec stále pokazí náladu? A keď hovorím stále, tak stále.
,,Stokrát lepší," hnusne som odvrkla.
Viem, že klamať by som nemala, veď som s ním ani nespala. Ani to nemám v pláne. Ale možno som neklamala. Možno je lepší. Možno by mi vedela poradiť Andrea. Určite spala aj s Thomasom
,,Ella, vieš že klamať sa nemá," smial sa a asi sa aj dobre bavil. Tak ma štval. Ešte chvíľu s ním v jednej miestnosti a obesím sa na lustri. Alebo nie. Jeho obesím.
,,A veľké sebavedomie škodí zdraviu," odvrkla som a vybrala sa k rádiu.
Dúfala som že Leo pochopí že sme skončili a sme tu kvôli tancovaniu. Jeho ruky som pocítila okolo môjho pása a jemne sa somnou začal pohybovať.
,,Si strašne sexi keď sa hneváš, už som ti to niekedy povedal?"
Aj v jeho hlase bolo cítiť ako sa usmieva. Baví ho že ma provokuje. Ty si sexi stále a čo teraz. No to som povedať nemohla. Dosť namyslený je už teraz.
Bála som sa toho, že spolu nebudeme vedieť tancovať alebo že Leo nebude vedieť tancovať vôbec. No, ale ako vždy som sa poriadne mýlila. Tancoval tak, že som sa pri ňom cítila ako amatér. Nie že by som nevedela tancovať vôbec ale oproti nemu som to vlastne nevedela. Zaujímalo by ma kde sa to naučil.
Ku koncu tanca ma Leo otočil a po krátkej chvíli som sa opäť ocitla v jeho náručí, ktorá bola mojím obľúbeným miestom, už od kedy Lea poznám.
Janae177
Prosím, dajte hviezdičku na túto aj na predošlé časti, ak ste náhodou zabudli a páčili sa vám.
YOU ARE READING
Vypadni, Clain!
Teen Fiction,,Prepáč mi," povedal. ,,Čo ti mám prepáčiť?" nechápavo som zmrštila obočie. ,,Všetko, čím som ti ublížil. Každú vetu, ktorou som zranil tvoje city. Chcel by som ti povedať len to, že som si celkom istý, že som ťa nestretol len tak náhodou a teraz c...