49. časť

6.1K 304 5
                                    

Bola rozkošná, keď jej vlasy odstávali do všetkých strán, keď bola nenamalovaná a keď jediné, čo mala na sebe bolo moje tričko, ktoré na nej vyzeralo príliš dlhé, ale zároveň bolo prikrátke, takže som v správnom uhle videl všetko, čo som vidieť potreboval.

,,Kedy máš byť doma?" usmial som sa na Ellu, keď sme sa ráno chystali do sprchy.

,,Do večera," prehovorila a vlasy si vypla do drdolu.

Podišla bližšie ku mne a natiahla ruku. ,,Tak ideš? Lebo môžem si dať sprchu aj sama."

Tu som neváhal a v momente som sa postavil. ,,Toto si ujsť nenechám miláčik."

***

Sprcha trvala trošku dlhšie ako sme plánovali. Ella si ešte sušila vlasy, kým ja som v kuchyni pripravoval toasty. Bol som hladný ako vlk a Ella na tom určite nebola inak.

Po chvíli zišla dole už v jej rifliach a čiernom tričku. Vlasy mala v cope a bola minimálne namaľovaná. Bola nádherná. Stále bola pre mňa nádherná.

,,Si hladná?"

,,Že sa vôbec pýtaš," zasmiala sa, sadla si za stôl a pozrela na mňa pohľadom 'Leo obslúž ma'. Ale keďže bola hladná, radšej som neprotestoval. Položil som pred ňu plný tanier a oproti nej aj jedne pre mňa. A ako najúžasnejší priateľ na svete som jej uvaril aj jej najobľúbenejší čierny čaj.

,,Fíha, ďakujem." Pobozkala ma a pustila sa do jedla. Obaja sme s úsmevom zjedli všetko z tanierov. Jedli sme v úplnom tichu ale nebolo to vôbec trápne ticho. Bolo úplne pokojné. Užívali sme si prítomnosť jeden druhého.

,,Idem dnes s Mitchie nakupovať," ozvala sa Ella keď vkladala taniere do umývačky riadu.

,,Hej a vlastne ako je to medzi ňou a Zackom? On mi nič nechce povedať."

Ella na mňa pozrela a zamyslela sa. ,,Vidíš, presne toto zistím, tiež nič neviem. Ani to či sa od stanovačky vôbec stretli."

,,Oukeej. Odveziem ťa za ňou alebo príde?"

,,Môžeš ma hodiť do centra. Máme sa stretnúť o dvanástej."

,,Takže za pol hodinu. To o 15 minút by sme aj mali ísť."

Ella sa na mňa otočila s rozšírenými očami od prekvapenia. ,,To už je toľko hodín?"

Ani nedopovedala a už bežala hore do mojej izby. Nedalo sa na nej nezasmiať. Po chvíli pribehla naspäť s kabelkou v ruke a vlasy už mala rozpustené.

,,Som rýchla, čo?" Uškrnula sa a už si obúvala svoje tenisky.

,,Si," zasmial som sa a tiež som vytiahol svoje tenisky. Potom som vzal kľúče od auta a obaja sme vyšli von. Ella zamkla vchodové dvere a kľúče mi strčila do vrecka so slovami aby som nezabudol že ich tam mám. O 10 minút som parkoval pred centrom.

,,Meškáš len 10 minút. A určite aj Mitchie bude meškať, tiež je predsa žena."

,,Ty sa máš čo ozývať. Keď niekam ideme tak tvoje chystanie ti trvá dlhšie než princeznej," zvýšila hlas ale aj tak sa jej chcelo smiať. Bola zlatá, keď sa na mňa chcela hnevať.

,,Radšej už bež," zasmial som sa a pritiahol som si ju k sebe aby som ju mohol pobozkať. Bozkával by som ju aj celú večnosť, ale po chvíli sa odtiahla, odopla si pás a otvorila dvere.

,,A Ella," začala som, na čo sa hneď otočila. ,,Dnes večer robí Thomas párty. Pôjdeme?"

Nie, že by sme s Thomasom zase boli najlepší kamaráti ale bavili sme sa a pozval celú partiu. A nebolo zlé, ísť sa trochu zabaviť.

Vypadni, Clain!Where stories live. Discover now