LEO
,,Odvezieš ma? Nebudem šoférovať,pretože si možno dám s Jane pohár vína," vbehla do mojej izby mama, pričom som od zlaknutia zaklapol notebook a poskočil som.
,,Hej, jasné," rýchlo som odvetil a postavil som sa z postele.
Natiahol som si na seba tričko a prehrabol som si svoje havranie vlasy, pričom som otvoril dvere a rýchlo zbehol dole schodmi. Vzal som si kľúče od auta a otvoril som garáž. Nasadol som do auta, zapol som rádio a čakal som na mamu. Načo som už mal ísť keď musím ešte hodinu čakať?
,,Môžeme ísť, " ozvala sa zrazu mama a zavrela dvere. Ani som si neuvedomil že už nastúpila.
,,Konečne," zamrmlal som si popod nos a vyšiel z garáže. Namieril som si to k Jane, kde som mamu vysadil a odišiel som za Andreou - hnedovlasé dievča s postavou modelky a dlhými nohami, ktoré pre mňa tak rada rozťahuje.
ELLA
,,Sarah," usmiala som sa, keď som vošla do kuchyne a tam s mojou mamkou sedela jej bývalá kolegyňa.
,,Ahoj, zlatko. Ty si, ale opeknela," usmiala sa na mňa a objala ma, pričom mi na tvár vtisla letmý bozk.
Sarah bola ten pohodový typ rodiča. Dokázala sa dokonale porozprávať s deťmi. Mala dlhé bordové kučeravé vlasy a jej postavu môžem len závidieť. Má na svoj vek dokonalé ženské krivky. Muži s môžu akurát tak pískať, pretože má svojho manžela, čo dokazuje obrúčka aj obrovský snubný prsteň na jej ruke.
,,Ako sa máš?" zdvorilo som sa opýtala a zaliala som si vopred pripravený zelený čaj.
,,Skvele," úprimne sa na mňa usmiala, načo som len prikývla a mykla kútikmi úst do úsmevu.
Pretrela som si svoje rozospaté oči a pozrela som sa do okna, za ktorým pomaly zachádzalo slnko. Musela som spať dlho, čo sa mi stáva málokedy, ale som za to rada, pretože sa moje nervy stratili a ja som mala hneď lepšiu náladu. Zatriasla som hlavou a odišla som ku dverám, pretože som počula zaklopanie. Moje papuče s Homerom Simpsonom narážali do studenej dlážky na našej chodbe. Mala som vlasy jemne rozostrapatené a na sebe som mala vyťahané oranžové tričko, ktoré mi siahalo po stehná s voľnými teplákmi, ktoré by bez šnúrky už dávno spadli na zem. Siahla som po kľučke, ktorú som v rukách jemne stiskla a zatlačila nadol. Dvere sa otvorili a ja som pozrela na osobu stojacu na druhej strane, a zostala som v šoku.
Myslela som si, že sa mi sníva. Čo tu, do riti, robí on? Konečne som mala dobrú náladu a zrazu sa v mojich dverách zjaví ten, ktorý mi ju už dnes raz pokazil.
,,Čo tu robíš?" spýtala som sa ho, keď som sa spamätala z toho, že pred mojimi dverami stojí môj najväčší nepriateľ. Leo Clain.
,,Čo tu robíš ty?" odpovedal mi otázkou. Ako to ja nenávidím.
,,Bývam tu?" zostal prekvapene stáť a pozeral na mňa ako by som spadla z Marsu.
,,Prišiel som pre svoju mamu."
No konečne normálna odpoveď. Počkať, čo? Jeho mamu? Sarah je jeho mama? Tomu neverím.
,,Tvoju mamu? Sarah je tvoja mama?" šokovane som sa spýtala a dúfala som, že povie nie. Veď žena ako je Sarah nemôže mať predsa syna ako je Leo.
,,Predstav si, že áno. Je to moja mama." z myšlienok ma vytrhol jeho hlas.
,,Zlatko, kto je to?" spýtala sa moja mama, ktorá z obývačky išla k dverám a ja som jej v duchu ďakovala, že prerušila túto trápnu situáciu.
,,Och, ahoj Leo, ty už si tu? Poď ďalej, so Sarah ešte dopijeme pohár vína. Počkáš chvíľu áno?" sledovala som mamu ako pekne sa s ním rozpráva a usmieva sa naňho.
,,Ahoj Jane, jasné, počkám,"
Tak počkať, on si s mojou mamou tyká? Vlastne, aj ja s tou jeho. Ani som si to neuvedomila a Leo s mamou už kráčali do obývačky. Ja som stále stála v predsieni, až nakoniec som sa pobrala do svojej izby. S tým hlupákom v jednej miestnosti nebudem. Ľahla som si na posteľ a snažila sa pochopiť, čo sa vlastne stalo. Dúfala som že sa teraz prebudím a zistím, že to všetko bol iba sen. No nič sa nedialo. Nezaspala som. Nezobudila som sa. Len som pochopila jednu vec. Naše mamy sú najlepšie kamarátky. A to znamená len jedno. S Leom sa nebudem stretávať len v škole.
Z mojich myšlienok ma znovu niečo vytrhlo. Tentkrát zaklopanie na dvere.
,,Áno?" ozvala som sa, no miesto odozvy do mojej izby vstúpil Leo. Dúfala som, že to je moja mama, aj keď ona nikdy neklope.
,,Poslala ma tvoja mama," povedal a zavrel za sebou dvere.
,,Prečo?" hnusne som po ňom zazrela a nechápavo som zdvihla jedno obočie.
,,Vraj ťa mám poriadne pretiahnuť."
Janae177
Hope you ☆ it!
YOU ARE READING
Vypadni, Clain!
Teen Fiction,,Prepáč mi," povedal. ,,Čo ti mám prepáčiť?" nechápavo som zmrštila obočie. ,,Všetko, čím som ti ublížil. Každú vetu, ktorou som zranil tvoje city. Chcel by som ti povedať len to, že som si celkom istý, že som ťa nestretol len tak náhodou a teraz c...