28. časť.

7.4K 502 8
                                    

Už pol hodinu sedím nad úlohou z matiky a nie nie to vypočítať. Sama sebe sa čudujem že som sa na to ešte nevykašlala a niekomu nenapísala nech mi to pošle. No ale to by bol tiež trocha problém. Kto by to predsa mal? Nevadí no. Ešte, že je zajtra už piatok. Myslím že už ma asi neosvieti a tak to nevypočítam. Nie, že by ma to nejak trápilo.

Celým domom sa ozval zvuk zvončeka. Kto tu čo hľadá o siedmej večer a k tomu vo štvrtok? Keďže som doma úplne sama, zbehla som otvoriť dvere. Bol to Thomas.

Ježiš, ja som úplne zabudla že má prísť. Som to ale frajerka.

,,Ahoj láska," jemne ma pobozkal.

,,Ahoj," zamrmlala som nezrozumiteľne do jeho pier a pomaly sa odtiahla.

,,Práve som nám chcela objednať pizzu, dáš si že?"

Som fakt dobrá, keď potrebujem niečo rýchlo vymyslieť. Ale tu pizzu si naozaj dám. A najlepšie s ananásom. Thomas s kuracím mäsom. Mňam.

***

Po hodine sme už najedení ležali na gauči a pozerali sme Na vlásku. Áno, presvedčila som Thomasa aby sme si pozreli kreslenu rozprávku. Stačilo k tomu pár bozkov a moje očká. Čo by som pre rozprávku neurobila. Na jeho vyrazoch sa dalo fakt dobre zasmiať. Približne pred 20 minútami prišla mamina, ktorá tak trochu oslovila Thomasa Leo. Bolo to dosť divné asi pre všetkých ale hlavne mi to pripomenulo že musím Thomasovi povedať o plese. Teda o tom, že ten otvárací tanec budem tancovať s Leom aj keď tam pôjdem s ním.

Bola som tak unavená, že ani neviem ako som zaspala. S hlavou na Thomasovom pleci a rukami omotanými okolo jeho tela. Zobudila som sa len na to, že ma jemne budil. Otvorila som oči a stretla sa s tými jeho.

,,Dlho som spala?"
,,Hmm, ani nie. Ešte je len 10, no budem musieť ísť," usmial sa a pobozkal ma na čelo.

,,Thomas, ešte ti niečo musím povedať," sklonila som pohľad. Bolo divné povedať mu to že hneď na začiatku plesu nebudem tancovať s ním. Nevedela som ako zareaguje.

,,Tak hovor," jemne sa usmial a pohodlnejšie si sadol.

,,Noo, dnes si na zavolala riaditeľka. Aj s Leom. Oznámila nám, že na plese musíme tancovať úvodný tanec spolu my dvaja. Vraj kvôli tomu že naši rodičia sponzorujú školu. Pôjdem tam normálne s tebou aj Leo pôjde myslím že s Andreou len ten tanec potom zatancujem s nim. Potom som už celá tvoja," čakala som že bude naštvaný no on sa len uškrnul.

,,Hmm, takže celá moja?"

Arghh.. ako toto ja nenávidím.

,,Ach Thomas, naozaj si si z celého môjho monológu všimol práve tento nepodstatný detail?" Na mojej tvári sa usídlil úsmev a nechystal sa odísť.

,,Náhodou, pre mňa je to podstatné," zatváril sa ublížené a naozaj vyzeral ako malé dieťa.

,,Ale fajn, ja nejak prežijem že mi ta Leo na chvíľu ukradne. Keď mi ťa vráti, tak v pohode. Teraz už musím ísť, láska. Vidíme sa zajtra," pobozkal ma a a postavil sa. Vo dverách ešte zastal a otočil sa.

,,Ľúbim ťa."

Moje srdce splašene búchalo do rebier až som myslela, že vyskočí. To boli slová, ktoré som tak veľmi chcela počuť. No od niekoho iného. Od niekoho koho ľúbim ja. Tak veľmi som tie slová chcela počuť od Lea.

Vyslovila som tú najväčšiu lož vo svojom živote. Povedala som mu, že ho ľúbim.

Janae177
Hviezdičku, poprosím.

Vypadni, Clain!Where stories live. Discover now