33. časť.

7.2K 523 14
                                    

Keď som na druhý deň znova prišla za Leom, s úsmevom som vkročila dnu. Pri Leovi na stoličke sedel Thomas. Na pár sekund som zmeravela, ale pokračovala som v chôdzi.

,,Ahoj," všimla som si Leov úsmev, ktorý ma prinútil usmiať sa tiež.

,,Ahojte," usmiala som sa na nich a posadila som sa vedľa Thomasa, ktorý ma objal okolo pásu. Dala som mu pusu na čelo.

,,Ako sa cítiš?" venovala som pohľad Leovi.

Mohla som sa kľudne rozplývať nad tým, ako žiarili oči, keď sa na mňa díval. Možno som si to len nahovárala, ale pozeral sa na mňa inak.

Jeho pokožka konečne mala zdravú farbu. Mala som chuť pobozkať ho, na jeho vysušené pery. Čokoľvek vyšlo z jeho úst znelo pre moje uši ako najsladšia melódia.

,,Je mi lepšie," kývol a ja som sa usmiala.

,,To som rada," vzala som jeho ruku do tých mojich a hravo som ignorovala fakt, že je tu vedľa mňa môj priateľ.

***

,,Musíme sa porozprávať," povedal Thomas, keď sme nasadli do auta. Mala som trochu obavy, čo mi chcel povedať. Srdce mi vynechalo úder a pozrela som sa na neho.

,,O čom sa chceš rozprávať?" zdvihla som zvedavo obočie.

,,O nás," povedal sebavedomo.

Možno chce posunúť náš vzťah ďalej. Možno sa so mnou chce vyspať. Možno..možno sa chce rozísť. Každej myšlienky sa trochu bojím.

Odvážne som sa na neho pozerala. Nebola som si istá sama sebou, ale chcela som, aby vedel, že som sebavedomá, nech už odo mňa chcel čokoľvek.

,,Ja.. videl som vás," zašepkal ticho.

,,Čo?" nechápavo som sa zamračila.

,,Videl som, ako si pobozkala Lea," pozeral sa mi do očí. Videla som v nich sklamanie.

,,Nepobozkala som ho." zakrútim hlavou.

,,Pobozkala si ho na čelo."

,,Dala som mu len pusu."

,,Prečo?"

Prečo som mu ju dala? Pretože ho milujem, možno preto, že som sa o neho bála. Potrebovala som to. Nuž ani jeden z tých dôvodov som mu nemohla povedať. Nemohla som mu povedať, že ho milujem.

,,Toto je výsluch?"

Na otázku sa najlepšie odpovedá otázkou.

,,Ella, kurva," udrel päsťou po volante. Zľakla som sa.

Nezmohla som sa na slovo.

,,Ja to viem. Viem to. Viem,"

,,Č-čo vieš?"

,,Viem, že ma nemiluješ. Viem, že miluješ jeho, Ella. Viem, že so mnou nie si šťastná."

,,Čože?"

V mojom vnútri sa odohrávala búrka. Nevedela som čo mu povedať. Priznať sa? Zatĺkať? Hrať to?

Viem, že najlepšie by bolo povedať pravdu, no bolo to ťažké. Nemala som odvahu ani len ceknúť. Bála som sa.

,,Vidím ako sa na neho pozeráš."

Vyzeral pokojne. Až príliš. Nevedela som, čo mu odpovedať. V tichosti naštartoval a vyšiel z plateného parkoviska pred nemocnicou.

Mal pravdu. Mal skurvenú pravdu vo všetkom čo vravel. Obaja sme vedeli, čo k nemu cítim. Už nemalo cenu klamať mu, byť s ním proti mojej vôli. Klamať mu do očí. Smiať sa, keď vnútri plačem.

,,Mohla si ma zraniť pravdou, nie klamstvom robiť šťastným."

,,Prepáč," smutne som vydýchla. S mojím výdychom však vyšli najavo aj moje slzy. Nešlo ich zadržať.

,,Dúfam, že nájdeš niekoho, kto sa na teba usmeje vždy, keď vôjdeš do dverí. Kto nájde krásu v tvojich chybách. Dúfam, že nájdeš niekoho kto nikdy nebude váhať či ťa má milovať. Niekoho, kto ti nedá len svoje meno, ale seba samého. Dúfam, že nájdeš niekoho, kto bude vidieť aká si výnimočná. A ako veľmi je tvoja duša hodná lásky. Dúfam, že nájdeš niekoho, kto ťa bude podporovať v tých najhorších chvílach, najviac na svete. Kto ti bude dávať svoju plnú pozornosť, a nie len vyždovať pre seba tú tvoju. A najmä dúfam, že najskôr nájdeš všetky tieto skurvené veci v sebe samej, aby si bola schopná na tento druh lásky, Ella. Možno si to našla pri Leovi, možno budeš hľadať pri inom. Viem, že ja to nebudem. A nehnevám sa. Som šťastný, že som na to prišiel skôr, ako som sa na teba namotal ešte viac. Prepáč, Ella. Obaja vieme, čo to znamená.."

Thomasove slová mi v hlave zneli ako zvony. Opakovali sa dlhý čas, až kým som nepochopila, čo sa deje. Pozrela som sa na neho a usmiala som sa. Áno, usmiala som sa. Thomas bol jediný, ktorý ma pochopil bez hodín poslúchania. Objala som ho. Nemusíme byť spolu, aby sme spolu trávili čas. Nemusím ho milovať, aby som ho mala rada.

Obaja sme to vedeli.

Janae177

Thella alebo Lella? Ktorý pár máte radšej?

25☆ a pridáme ďalšiu.
Hope you vote it.

Vypadni, Clain!Where stories live. Discover now