Hneď, ako som prišla z generálky sme sa Biancou vrhli na prípravy na ples.
,,Akou farbou ti urobím tiene?" usmiala som sa na ňu počas toho, ako som na nej sedela obkročmo a dokončila som jej dokonalú linku. Prvýkrát za život sa mi to podarilo urobiť rovnako.
,,Bordovou najlepšie," usmiala sa a tak som splnila jej želania. Z jej makeupu bola nadšená rovnako ako ja z toho svojho.
Po makeupe sme prešli na vlasy. Rozhodli sme sa vyčesať si ich. Obliekli sme si šaty, obuli sme si topánky a čakali sme na Thomasa a Johna, ktorí po nejakom čase zastali pred našim domom objednanou limuzínou. Bez pochýb neprišli sami. Určite vo vnútri sedí ich celá partia, vrátane Lea.
Moje myšlienky sa naplnili hneď ako mi Thomas otvoril dvere. Musela som si sadnúť vedľa Lea a Andrei, pretože miesto bolo len tam. V Johnovej ruke bolo otvorené šampanské, ktoré naliali aj nám dvom. Bola tam tma.
Zľakla som sa, keď som na svojom stehne ucítila cudziu ruku. Vedela som, že nepatrí Thomasovi, pretože ma oboma rukami držal a tie jeho boli studené, narozdiel od týchto. Netrvalo dlho a hneď som zistila, že ruka patrí Leovi. Rozhodla som sa to neriešiť, keď v tom svoju ruku začal pod mojimi šatami posúvať vyššie. Jeho pohľad však smeroval inam a jeho ústa viedli s dialóg s osobou vedľa neho. Trhavo som vydýchla, keď bol až privysoko.
V tom momente limuzína zastala a Leova ruka bola zrazu preč. Pokojne sme vystúpili z auta a v pároch sme kráčali do vnútra našej školskej telocvične, ktorá bola vyzdobená aj z vonku. Thomas mi pomohol vyzliecť si kabát, ktorý nám šatniari zavesili. Usmiala som sa na nich a ďalej som v Thomasovom sprievode kráčala do telocvične. Sadli sme si k stolu, keď naša riaditeľka začala príhovor a oznámila náš tanec. Leo ku mne zdvorilo natiahol ruku, ktorú som prijala a pomaly som vstala. Usmiala som sa na neho a nechala som sa viesť na parket. V prostriedku sme zastali a Leo ma chytil okolo pásu. Svoju dlaň som si položila do tej jeho. Mala som pocit, že do seba dokonale zapadajú. Svoju ruku som položila na rameno a narovnala som sa.
Pri prvých tónoch hudby sme s Leom začali robiť prvé kroky. Choreografiu sme mali dokonale nacvičenú, takže len málokedy bolo vidieť chybu. Hoci som bola nervózna z toľkých pohľadov okolo seba, ale prešlo to, keď sa posupne na parket pridalo niekoľko iných párov.
,,Povedz mi, prečo sa ti páčim. Povedz mi, čím som ťa nahneval a ako to môžem napraviť. Povedz mi všetko," zašepkal mi Leo ku uchu. Nadýchla som sa jeho vône a privrela som oči.
,,Tak hovor," pošepkal, keď som zostávala ticho a pokojne som s ním tancovala ďalej.
,,J-ja.. Leo," pozrela som sa mu prvýkrát do očí.
,,Prosím," pozrel sa na mňa, ,,ja nechcem viesť s tebou tento druh vzťahu. Štveš ma,"
,,Ja že ťa štvem?" prekvapene som sa na neho pozrela.
,,Nemyslel som to tak.." zašepkal.
,,Hm, vieš čo? Ja som sa po celý čas snažila pozerať sa na teba z iného uhla, ale vieš čo? Zistila som, že si debil aj odtiaľ," zamračila som sa a chystala som sa nechať ho tam samého, ibaže jeho pevné paže sa ma stále držali. Mračila som sa.
,,Ale, veď debilov máš rada," žmurkol na mňa a hlavu natočil na miesto, kde stál Thomas. Došlo mi, že myslí jeho.
,,Prestaň," vyštekla som po ňom. Môže nadávať mne, robiť si zo mňa srandu, ale nech to neskúša robiť osobám, ktoré mám rada. To nepripustím.
,,Ale čo, malá Ella je nahnevaná?" zasmial sa.
,,Vieš čo, Clain?" zamračila som sa a jemne som ho udrela do hrude.
,,Čo, srdiečko?" uškrnul sa.
,,Spamätaj sa," pretočila som očami.
,,Ale, veď viem čo robím."
,,Otravuješ mi život."
,,Aj cez to ma miluješ," olízol si spodnú peru.
,,Si hajzel, Leo," zašepkala som.
,,Hajzel?"
,,Buď tak blízko, aby som ťa mohla milovať," odtiahla som sa, keď skončila pesnička, ,,alebo tak ďaleko, aby som mohla zabudnúť."
Otočila som sa na opätku a poklonila som sa. Sebavedomými krokmi som odkráčala naspäť do davu. Vydala som sa hľadať svojho frajera.
Leo
Pri Ellinom odchode som sa úplne zrútil. Mojimi myšlienkami výrili jej posledné slová a moje srdce zbesilo bušilo pri pohľade na jej rýchle kroky vzďalujúce sa odo mňa. Pomyslel som si, že život vie byť pekne skurvený parchant.
S rýchlim zaklipkaním, pri ktorom som sa snažil zahnať slzy, som zišiel z pódia. Ignoroval som oslovenia ľudí, Andrein krik a bez slov som vyšiel von z miestnosti plnej tých falošných ľudí. Nemám im čo vykrikovať, nie som o nič lepší ako oni. Každý jeden z nás klame, podvádza. Nikto nehrá čestne túto hru. Každé slovo, ktoré vypustíme z úst je len prázdne slovo. Lásku dávame na ľahkú váhu.
Ella mala pravdu, keď mi hovorila, že som len debil. Nič viac nie som a Ellu si nezaslúžim. Nikdy nebudem hodný jej lásky. Nemal by som si ju privlastňovať, keď už netúži byť mojou. Premrhal som šancu. Žiaľ.
V tme som vytiahol kľúče so svojho vrecka a pomaly som prikráčal k svojej športovej motorke. Prehrabol som si vlasy a nasadol som na ňu. Naštartoval som ju a výčitky z toho, že mám v krvi alkohol som zahodil za hlavu. Potrebujem si oddýchnuť. Nechal som nech si motorka zavrčí. Nech je hlasná ako túžim byť ja.
Vyrazil som. Zbesilou rýchlosťou som mieril do mesta a nevnímal som dopravné predpisy, ani trúbenie iných aut. A posledné, na čo si pamätám, bol silný náraz. Potom sa v mojej hlave ukazovala len čierno-čierna tma.
Janae177
Prosím, dajte nám hviezdičku na túto aj na predošlé časti, ak sa vám páčili a zabudli ste ju tam dať.
YOU ARE READING
Vypadni, Clain!
Teen Fiction,,Prepáč mi," povedal. ,,Čo ti mám prepáčiť?" nechápavo som zmrštila obočie. ,,Všetko, čím som ti ublížil. Každú vetu, ktorou som zranil tvoje city. Chcel by som ti povedať len to, že som si celkom istý, že som ťa nestretol len tak náhodou a teraz c...