Znova ten otravný zvuk budíka. Čo som komu urobila, že musím ísť zas do školy? Budík som nejak ešte so zatvorenými očami vypla a horko-ťažko som sa posadila na posteli. Nechcelo sa mi vstávať, ale iná možnosť nebola a tak som sa vybrala do kúpeľne. Tam som si umyla zuby, tvár a urobila som si jemný make-up. Vlasy som si len prečesala a odišla som z kúpeľne spokojná so svojím výzorom. V izbe som na seba natiahla čierne rifle a svetlo ružový svetrík. Schmatla som tašku, mobil a vybrala som sa do kuchyne. Na stole ma čakali raňajky, no pri stole nikto. Bol tam len odkaz že mama s Mitchie odišli skôr. Tak fajn. Najedla som sa a keď som pozrela v mobile čas, mohla som sa pochváliť. Celá moja "ranná rutina" netrvala ani hodinu. Mala som ešte čas, ale rozhodla som sa že si spravím menšiu prechádzku do školy. Keď som zamkyala dvere, napadlo ma, že som mala ísť do školy s Biancou. Ups.. Rýchlo som jej napísala SMS, že idem skôr a odišla som. Došla som pred školu a hneď sa mi naskytol pohľad na Lea s jeho "crew". Dúfala som, že keď prejdem okolo, nikto z nich si ma nevšimne. Ale to by som nemohla byť ja, aby som mala také šťastie.
,,Dobré ránko Ella, to sa nám ani nepozdravíš?" hlas Thomasa ma zastavil a tak som sa na nich otočila.
,,Čaute," len som zamrmlala a odišla som preč.
Podišla som ku svojej skrinke, odložila som si tam veci ale keď som si chcela vybrať zošit na prvú hodinu, zastavila ma ruka, ktorá sa obtočila okolo môjho zápästia. Po celom tele mi nabehli zimomriavky a ten dotyk som dokonale poznala. Nemusela som sa ani otočiť aby som vedela že to je Leo, ale otočila som sa a pozrela útočníkovi priamo do očí.
,,Čo chceš?" tvrdo som vyštekla a všimla som si ako ho to zarazilo.
,,Len sa porozprávať. Chcem ti to vysvetliť. Ja nechcem aby sme sa ignorovali." on to narozdiel odo mňa povedal úplne pokojne.
,,Neskoro," chcela som odísť, ale držal ma pevne.
,,Ella no tak. Prosím."
,,Tak fajn, hovor."
,,Neviem prečo mi Andrea tú fotku poslala. Kým sme boli na dovolenke ani raz som sa s ňou nerozprával, nepísali sme si. Vôbec. Len potom mi prišla tá fotka v tom najnevhodnejšom čase. Vraj jej chýbam a podobné hlúposti. Všetko pokazila. Štve ma, že ma igoruješ, že sa so mnou nerozprávaš. Mohlo byť medzi nami všetko v pohode a ona to celé pokazila. Prepáč. A prosím ťa už ma neignoruj."
Celý čas som ho so záujmom počúvala a naozaj som mu uverila. Hovoril to tak presvedčivo, že by mu uveril každý.
,,Fajn," na viac som sa nezmohla.
,,To je všetko čo mi k tomu povieš?" prekvapene sa ma opýtal a pozeral na mňa so zdvihnutým obočím.
,,A čo chceš ešte počuť? Nemala by som ťa tu náhodou vyobjímať a dokončiť to, čo bolo pred tým?" rozprávala som so zvýšeným tónom a sama som nevedela prečo.
,,Tak ako, nehneval by som sa," uškrnul sa.
,,Zabudni," zasmiala som sa trochu aj ja a pozerala som mu do očí. Ani on nič nehovoril. Len sme tam oproti sebe stáli a hypnotizovali sa pohľadom.
Očami som prešla na jeho pery, ktoré by som tak rada znova bozkavala. Znova som mu pozrela do očí a zakusla som si do spodnej pery.
,,Boha," potichu zamrmlal a kým som sa stihla vôbec spamätať, bola som úplne pritlačená ku skrinke, Leo ku mne a jeho pery na mojich.
Bozkával ma jemne, ale zároveň vášnivo. Bozky som mu teraz už s plným vedomím vracala a bolo mi úplne jedno, že stojíme na školskej chodbe a pozerá na nás pólka žiakov. Teraz sme tu boli len my dvaja. Konečne po tom týždni, ktorý išiel neskutočne pomaly, som ho mala znova pri sebe. Nechcela som ho pustiť. A teraz by som sa chcela teleportovať. Najlepšie niekde, kde by sme boli úplne sami a bola by tam pohodlná posteľ. Bože, načo to zas myslím? Tento chlapec ma úplne pokazil. Postupne nám dochádzal dych a tak sme sa od seba museli odtiahnuť. No odtiahli sa len naše pery. Leo sa ani o kúsok nepohol.
,,Chceš tu ostať?" Potichu zasepkal a ja som pochopila.
Jemne som ho od seba odstrčila a tašku som si skrinky znova vybrala. Chytil ma za ruku a ťahal preč. Nevedela som čo má v pláne. A úprimne, bolo mi to jedno.
Nasadli sme do auta a Leo hneď vyštartoval. Asi sme sa naozaj teleportovali, lebo v priebehu pár minút sme vystupovali z auta pred jeho domom.Rýchlosťou svetla sme za nami zabuchli dvere a Leo sa mi znova prilepil na pery. Zase som bola niekde mimo reality. Niekde kde sme zase len my dvaja. A teraz sme naozaj aj boli. Jeho ruky sa presunuli na moje stehná, jemne ma zdvihol a ja som si nohy obmotala okolo jeho pevného tela. Pomaly sme sa dostali až do jeho izby a dopadli na posteľ. Ležal nadomnou, ruky mal vedľa mojej hlavy a neprestajne ma bozkával. Vedela som, že mi chýbal. Ale že až tak veľmi som zistila len teraz. Jeho pery sa presunuli na môj krk a ja som neudržala vzdych. Cítila som ako sa mi zasmial do pokožky a potom som pocítila aj jeho zuby. Hneď na to znova jeho pery. Zachvela som sa a uvedomila som si, čo všetko so mnou dokáže urobiť jeden jeho dotyk. Vrátil sa k mojím perám, ale ja som sa rozhodla, že nebudem jediná s cucflekom na krku. Pretočila som nás tak, že ležal podomnou a uškrnula som sa. Dostala som sa k jeho krku a jemne ho ukusla. Hneď na to som ho pobozkala a počula jeho vzdych. Pozrela som na svoje dielo a musela som sa usmiať nad mojou šikovnosťou.
,,Takto to nemám rád," zamrmlal a pretočila ma pod seba. Mne sa zas prestalo páčiť, že má na sebe toľko veľa oblečenia. Rýchlo som mu strhla tričko a znova som mala pred očami to jeho dokonalé telo. Rukami som mu obkreslovala všetky tehličky a on rukami tiež zablúdil pod môj sveter, ktorý ihneď aj letel niekde do útrob izby. Rovnako skončili aj moje a jeho rifle a ostali sme len v spodnom prádle.
,,Páči sa mi, čo s tebou dokáže urobiť jeden môj dotyk," zašepkal mi do ucha a ja som sa zachvela a zároveň aj začervenala.
Potichu sa zasmial a vrátil sa k mojej tvári.
,,Ak ma chceš zastaviť, urob to teraz," videla som ze sa mu to hovorí ťažko a bojí sa toho, čo mu poviem. No ani náhodou som to nechcela prerušiť.
Neskutočne som ho potrebovala. Ako odpoveď som si ho pritiahla bližšie a vášnivo ho pobozkala. Pochopil, nepotreboval k tomu slová. Moja čipkovaná podprsenka nasledovala naše oblečenie a Leo si ma celu premeral pohľadom. Nepáčilo sa mi ako si ma obzeral. Vrátil sa k mojím perám a ja som si ho za zátylok pritiahla ešte bližšie.
,,Si tak nádherná," zamrmlal mi do pier a strhol zo mňa aj posledný kus oblečenia. Už nebolo možné ísť späť. A ani som nič také nechcela. Chcela som momentálne len jeho a všetko ostatné mi bolo úplne ukradnuté.
YOU ARE READING
Vypadni, Clain!
Teen Fiction,,Prepáč mi," povedal. ,,Čo ti mám prepáčiť?" nechápavo som zmrštila obočie. ,,Všetko, čím som ti ublížil. Každú vetu, ktorou som zranil tvoje city. Chcel by som ti povedať len to, že som si celkom istý, že som ťa nestretol len tak náhodou a teraz c...