,,Leo?" izbou sa ozval hlas mojej spolubývajúcej.
Počul som aj smiech nejakého chlapca. Ak je to ten zo včera, tak prisahám, že ho zabijem. Hnusný, blonďatý idiot.
,,Leoo!" ozvalo sa izbou druhýkrát a ja som tak musel prerušiť svoju činnosť. Vypláchol som si ústa a len v plávkach som sa vyšiel z kúpeľne.
,,No?" povedal som otrávene a premeral som si ich dvoch pohľadom. Nebol to ten zo včera. Tohoto som nepoznal, hoci sa mi zdalo, že som ho niekde videl.
,,Ideš s nami na pláž?" usmiala sa na mňa.
,,Môžem," povedal som a vzal som si osušku zo skrine.
Na hornú časť tela som si natiahol priesvitné tielko, pretože milujem, keď po mne baby hladne zízajú. Škoda je len, že medzi ne Ella nepatrí. Je úplne iná, ako tie ostatné a možno som ju práve preto mal tak v zuboch.
Spoločne sme vyšli z izby, ktorú som zamkol a kľúč som schoval do plážovej tašky v Elliných rukách. Usmial som sa na ňu a pokračoval som v ceste. Ella si rozložila deku pri tom chalanovi zo včera. Pretočil som nad nimi očami a hlboko som si povzdychol. Uterák som položil vedľa nej a rovno som sa vybral do vody. Nechcel som ich počúvať.
Po chvíli plávania som to oľutoval. Vrátil som sa na deku a naskytol sa mi pohľad na Ellu v dvojdielnych plávkach. S pootvorenými perami som zastal a díval som sa na ňu. Bola tak prekliato sexy. Nebudem vám klamať, postavil sa mi. Rozkrok som si zakryl uterákom, aby som nepútal pozornosť a ľahol som si vedľa nej. Otvorila oči a premerala si ma pohľadom.
,,Čo je?" povedala podráždene a ja som sa len úchylne usmial.
Vedel som, ako ju dokáže dostať moja perverznosť, nuž netušil som, že mi dá po hlave. Zasmial som sa nad tým, ako rozkošná vie byť, keď by ma v skutočnosti zabila. Zamiloval som sa do toho.
Vytrhla mi uterák a zakryla sa ním, aby som sa na ňu nemohol dívať, keď v tom upútala jej pozornosť moja nemalá erekcia. Vypleštila na mňa jej veľké modré oči.
,,Leoo," utrúsila znechutene a hodila mi uterák naspäť.
,,To ti akože nelichotí, keď sa chlapcovi postaví pri pohľade na teba?" musel som sa znova zasmiať. Keby tak mala istotu, že neklamem, bola by červená až niekde za ušami.
,,Ako vidíš," prekrútila očami a ľahla si na bruško. A tak som mohol pokračovať v dívaní sa na jej perfektne okrúhly zadoček.
***
,,Jane?" prehovoril som, keď sme vošli do izby Ellinej mami. Konečne sa uzmierili, tak sme súhlasili s kávou pri nej v izbe.
,,Áno?" cítil som, ako sa usmieva. Bola otočená chrbtom a stála pri malom stolíku vedľa postele, kde nám zaliala kávu vriacou vodou a mliekom.
,,Môžem ti pretiahnuť dcéru?" uškrnul som sa nad Elliným pohľadom a úspešne som sa uhol facke.
,,Čože?" otočila sa na mňa v tom momente Jane a vypleštila oči. Mal ich rovnaké ako Ella, nuž Elle v nich tancovali iskričky, keď sa so mnou rozprávala.
,,Akosi mám pocit, že mi to nechce dovoliť kvôli tebe. Tak chcem povolenie. Môžem ti pretiahnuť dcéru?" drzo som sa usmieval.
Od hocijakej inej mamky by som už dostal najmenej jednu facku, ale Jane bola v tomto iná. Naviac som mal pocit, že chce, aby sme s Ellou skončili spolu. Keby sme žili v minulosti, boli by sme donútení sa vziať, pri najlepšom.
,,Opováž sa," kývla lyžičkou a podala nám kávu.
,,Chuj," utrúsila Ella, načo si zaslúžila len pokarhanie od Jane a zákaz ísť zajtra na pláž. To znamená, že bude celý deň v izbe.. a ja sa nemienim od nej pohnúť.
YOU ARE READING
Vypadni, Clain!
Teen Fiction,,Prepáč mi," povedal. ,,Čo ti mám prepáčiť?" nechápavo som zmrštila obočie. ,,Všetko, čím som ti ublížil. Každú vetu, ktorou som zranil tvoje city. Chcel by som ti povedať len to, že som si celkom istý, že som ťa nestretol len tak náhodou a teraz c...