47. časť.

5.6K 327 16
                                    

,,Ideš ešte hore?" spýtala som sa Lea, keď som vystúpila z auta pred mojím domom a z kufra som si vybrala svoju tašku.

,,Na chvíľu," prikývol.

Chytil ma za ruku a spoločne sme išli dnu. Vošla som do obývačky, kde mama s Andrewom práve pozerali nejaký film v telke. Mama bola opretá o Andrewa a rukou si hladila už trochu väčšie bruško.

,,Čaute," pozdravila som sa spoločne aj s Leom.

,,Ahojte, no ako bolo? A kde ste nechali Mitchie?" Leo vedľa mňa sa len zasmial.

,,Bolo super. A Mitchie, no.. ona ešte išla so Zackom niekde von. Noah nie je doma?"

,,Noah je niekde von. A kto je Zack?" opýtala sa mama s úškrnom.

,,Kamarát," odpovedal jej Leo.

,,Jaaj tak," zasmiala sa, ,,budete jesť?"

,,Nie, pôjdeme hore," otočila som sa a spolu s Leom sme odišli na poschodie do mojej izby.

Leo sa ihneď hodil do postele, kým ja som si začala z tašky vybaľovať veci.

,,Som naozaj zvedavý ako tí dvaja dopadnú," zasmial sa Leo.

,,Zack a Mitchie? To som aj ja."

,,Vyzeralo to medzi nimi všelijak. Ani sa od seba nepohli. A myslím že ani svet okolo seba nevnímali," obaja sme sa zasmiali a ja som tašku nechala tak a ľahla som si k Leovi.

Hlavu som si položila na jeho hruď a on ma jednou rukou objal. Tú druhú mal pod svojou hlavou.

,,Ale hodili by sa k sebe, nie?" zdvihla som hlavu a pozrela som mu do očí.

,,Hej, boli by pekný pár. Keď už nie sú," zasmial sa a pritiahol si ma naspäť na jeho hruď a pobozkal ma do vlasov.

Noah

,,Kam ideme?" opýtal som sa Andrei keď sme sa stretli v parku.

,,Na kávu? V meste je jedna super kaviareň," usmiala sa. Len som prikývol a obaja sme sa pohli smerom do mesta.

Cestou sme toho veľa nenahovorili, ale neboli sme ani úplne ticho. Dozvedel som sa že má vlastný byt aj keď ešte býva s rodičmi. Vraj tam trávi viac času ako doma. A má ho v dobrej štvrti, takže tam môže robiť párty aj každý deň. A presne na takú jednu som bol pozvaný budúci týždeň v piatok.

Usadili sme sa v kaviarni úplne vzadu a objednali sme si latté. Za pár minút nám ho doniesli.

,,Tak čo? Čo vieš nové o Leovi a Elle?" spýtala sa.

,,Nové? Asi nič. Stále sú spolu, dnes sa majú vrátiť zo stanovačky."

,,Aha. Takže sú asi šťastní spolu," uškrnula sa.

Zasmial som sa. ,,No, vyzerajú tak. Ale nechcem aby bolu spolu. Ella si zaslúži niečo lepšie a nie jeho." Andrea na mňa divne pozrela.

,,Chceš ju ty?" skoro som sa zadusil kávou, z ktorej som sa práve napil.

,,Čože? Ja? Ja som gay Andrea." Oči jej skoro vypadli.

,,Och, aha. To som nevedela. Tak prečo ti potom Leo tak vadí?"

,,Pretože on si Ellu nezaslúži. Aj tak ju neľúbi. Chce ju dostať do postele. Možno sa mu to už aj podarilo. Všetci sú z nich nadšený ale mne proste vadí."

,,Chcem ten vzťah rozbiť. Leo má byť so mnou. Mám plán. Pomôžeš mi?"

,,Veľmi rád."

,,Som rada."

Janae177

Vypadni, Clain!Where stories live. Discover now