LEO
Tak veľmi ma hnevalo to, čo bolo medzi Thomasom a Ellou, nech už to bolo čokoľvek. Žiarlil som na neho. Ella je len moja a tak ľahko sa jej nevzdám.
Po bitke na dvore mi moje rany ošetrila školská sestrička s výstrihom, na ktorý sa mi pozeralo dokonale. Rany štípali a bolela ma sánka. Keď som vyšiel z ambulancie, ako keby bolesť opadla a nahradila ju nová. Nepoznaná.
Na drevenej lavičke sedela Ella a tvár mala skrytú v dlaniach. Vzlykala, plakala. Cítil som sa hrozne.
,,Ella?" opatrne som k nej podišiel a zašepkal som
Jej pohľad si vyhľadal ten môj.
,,Čo tu robíš?" hľadel som na ňu.
,,Potrebujeme sa porozprávať," sebavedome sa postavila.
,,Nechcela si sa so mnou baviť," poznamenal som. Pravda ma rezala na každom kútiku môjho srdca.
,,Toto nemôže pokračovať," začala, na čo som sa na ňu len nechápavo zadíval, ,,bolí ma to. Bolí ma ako sa ignorujeme, ako na mňa pozeráš. Bolíš ma. Je to hrozný pocit, keď všetko, čo si kedy mal ťa zabodne. Chýba len kúsoček, aby som to prestala zvládať."
Oh..
,,Takže..čo tým chceš povedať?" cítil som, ako smutne to vyznelo. Skoro rovnako ako som sa cítil. Musel som hrať na city, o nič iné tu nešlo.
,,Nemôžeme pokračovať v tom, čo sa medzi nami udialo. Chcem byť tvoja kamarátka, nič viac a rovnako tak ani nič menej," zašepkala.
Len som prikývol. Snažil som sa zostať chladný, ale bolesť vyšla na povrch. Oči sa mi pomaly napĺňali slzami a chýbalo máličko, aby zostúpili na moje líca.
,,Ľúbiš ho?" spýtal som sa, keď sa chystala odísť.
Odpovede som sa nedočkal Ella Némethová odkráčala preč.
***
,,Kámo, vyzeráš hrozne," prehovoril John počas toho ako na mňa neprestajne zízal.
,,No a?" povedal som otrávene a stiskol som päste, aby som po ňom nevyletel viac.
,,Je to kvôli nej, však?"
,,Koho myslíš?" schválne som sa nechápavo zamračil.
,,Ty vieš koho, kurva, myslím. Kvôli Elle. Je to kvôli nej. Viem, že ste sa rozprávali. Čo ti povedala?" lakťami sa oprel o svoje kolená a zamračil sa na mňa.
,,Nič zaujímavé," odsekol som.
,,Ty si si fakt myslel, že za tebou priskáče a hneď bude všetko v pohode? Kurva, naozaj si si toto myslel?" zvýšil hlas a päsťou udrel do stola.
Mlčal som. Nemohol som mu odpovedať.
,,Nechcem ju ani vidieť," odsekol som.
,,Klameš," frustrovane si povzdychol, ,,chceš ju vidieť viac než čokoľvek iné. Ide o to, že si príliš arogantný na to, aby si si to priznal. Tvoje ego ti to nedovolí."
,,No tak som, a? Možno ma len pojebane sere Thomas. Skurvene ma podrazil," zvýšil som hlas.
,,Nie, teba sere, že si ako priateľa vybrala jeho, nie teba," zamračil sa.
,,Povedala, že sme kamaráti," zlomene som zašepkal.
,,Pokiaľ s tebou zostane niekto, komu si ublížil viac ako raz, miluje ťa. Premýšľaj nad tým. Ona si vyberá bolesť miesto potešenia."
Prosím vás o hviezdičku na túto a aj predchádzajúce časti, ak sa vám príbeh páči.
Janae177
YOU ARE READING
Vypadni, Clain!
Teen Fiction,,Prepáč mi," povedal. ,,Čo ti mám prepáčiť?" nechápavo som zmrštila obočie. ,,Všetko, čím som ti ublížil. Každú vetu, ktorou som zranil tvoje city. Chcel by som ti povedať len to, že som si celkom istý, že som ťa nestretol len tak náhodou a teraz c...