Poďakovanie

5.2K 178 6
                                    


18 mesiacov. Presne toľko ste nás podporovali. Či už krásnymi komentármi, správami alebo tým, že ste príbeh jednoducho čítali. Dosiahli sme čísla, o ktorých sa nám 13. septembra 2016 len snívalo. 5.5.2017 sme boli prvé v rebríčku teenfiction. Bolo skoro nemožné uveriť, keď sa náš sen stával skutočnosťou. 110K reads a 9,8K votes. A presne 53 kapitol. Wow. Sme neskutočne vďačné.

Boli časy, keď nová kapitola nevyšla aj viac ako mesiac. Chceli sme si dať od príbehu pauzu. Nemali sme nápady a ani čas. Ale niekde v kútiku duše sme cítili, že ak by sme si raz dali pauzu, už by sme sa k tomu nevrátili. A to by bolo nefér. Neurobili sme to. Príbeh sme nestopli, ale pokračovali sme. A ubehlo to rýchlo.

Dnes, 13.3.2018 vyšla úplne posledná časť. Neuveriteľné. Keď sme ju pridávali triasli sa nám ruky a boli sme viac nervózne ako pri prvej časti. Dúfame, že sme splnili očakávania a tento koniec sa vám páčil. Dlho sme rozmýšľali a nevedeli sme sa dohodnúť ako príbeh skončí. Dlho sme váhali či smutný alebo šťastný koniec. Rozmýšľali sme aj nad tým, že jeden z nich zomrie, odíde, alebo bude každý z nich žiť svoj život niekde ďaleko od seba. Ale zistili sme, že s tým by sme neboli spokojné ani my a určite ani vy. Trápili sme ich predsa už dosť. A tak sú spolu, šťastní a vy ste dúfame spokojní taktiež. To čo cítime my, sa nedá opísať. Šťastie, radosť, smútok. Bijú sa v nás všetky pocity, pretože predsa len ukončujeme niečo, s čím sme žili tak dlho. Bolo to niečo, čo nás napĺňalo, mohli sme sa odreagovať a mohli sme svoje pocity vyjadriť nahlas tým, čo cítili naše vymyslené postavy.

Končíme s týmto príbehom definitívne. Druhá séria nebude. Bude nám to chýbať, ale sme si isté, že druhá séria by už nebola to pravé orechové, ako sa hovorí. Nás by to už nebavilo písať, vás by to nebavilo čítať. Nekončíme ale úplne a budeme pokračovať v písaní. Budeme veľmi rady keď nás budete podporovať pri ďalšom spoločnom príbehu Rosemary, do ktorého sa teraz snáď pustíme na plno. Je to síce úplne iný žáner ako Vypadni, Clain! ale dúfame, že sa vám bude páčiť.

Ďakujeme za všetko. Love you all!

Janka a Bianka

Janae177

Vypadni, Clain!Where stories live. Discover now