46. časť

5.9K 359 23
                                    

,,Čaute," pozdravila som všetkých, keď som vystúpila z auta. Zopakoval to Leo aj Mitchie a všetci sa nám odzdravili. Z kufra sme začali vyberať veci a keďže všetci už rozkladali svoje stany, tak sme s tým začali aj my. Mali sme stan pre 4 osoby. Mitchie mala spať s nami. Ale tajne som dúfala, že bude nakoniec spať niekde inde.

,,Aký máte alkohol?" spýtal sa Thomas a došlo mi že otázka bola mierená Leovi a mne.

,,Aký len chceš," zasmial sa Leo, ,,John s Biancou tu ešte nie sú?"

,,Nie, ale určite už čoskoro prídu," odpovedal Zack. On by mi pasoval k Mitchie. Musíme ich nejak dať dnes dokopy.

,,Zack, s kým spíš v stane?" ozval sa Leo. S mojím plánom vrelo súhlasí. A neváha začať vybavovať chlapa mojej sestre hneď teraz.

,,No sám. Či chceš spať somnou?"

,,Nie. Len sa pýtam. Mal by si si zohnať nejakú spoločnosť."

,,Môže somnou spať Ella," zasmial sa.

,,No, to teda nemôže," zamračil sa Leo, ,,Ella spí somnou."

,,Ale, ale a Ella nebude protestovať?" spýtal sa a s úškrnom sa otočil na mňa.

,,Určite bude," Leo odpovedal za mňa, ,,že láska?" otočil sa ku mne. Zack sa skoro zadusil vlastným jazykom. Obaja sme sa začali smiať.

,,Láska?" prekvapene sa opýtal.

,,No hej, ty to nevieš?" ozvala som sa teraz ja.

,,No, už viem," zasmial sa a otočil sa s úsmevom k Leovi, ,,dobrý si kámo."

Leo sa len usmial a prešiel ku mne. Objal ma a jemne si ma k sebe pritiahol. S úsmevom som mu pozrela do očí.

,,To je tak úžasné, keď ťa môžem predstaviť ako svoju priateľku," zašepkal a pobozkal ma. Ako môže byť niekto tak úžasný. Stávam sa na ňom závislá. Stávam? Nestávam. Dávno som.

***

Sedeli sme všetci okolo ohňa a užívali sme si krásny večer. Smiali sme sa, jedli, pili, rozprávali. Sedela som vedľa Lea, ktorý ma objímal okolo pása a pred chvíľou aj s Johnom skončili s rozprávaním jedného z mnohých vtipných príbehov z ich života. Vedľa mňa z druhej strany sedela Bianca, John, Thomas, Mitchie a Zack. Dokola kolovala už asi tretia fľaša vodky. Nikto z nás už nebol triezvy. Leo bol opitý asi najviac a bolo to naozaj zábavné. Ešte som ho takto nevidela. Stále potrebuje rozprávať, smeje sa, objíma ma a vyzerá stále úžasne.

,,Kde je Zack a Mitchie?" zašepkal mi do ucha Leo. Ja som sa rozprávala s Biancou, kým Leo s chalanmi a tak som si moc nevšímala okolie. No keď som sa otočila, Mitchie a Zack tam naozaj neboli.

,,Netuším," s veľkým úsmevom som sa otočila na Lea. Vyzerá to tak, že náš plán vychádza.

,,Dúfam, že uňho ostane aj cez noc," zasmial sa, rýchlo ma pobozkal a otočil sa naspäť k chalanom a ja k Biance.

,,Vy ste spolu tak neskutočne zlatí," usmiala sa Bianca. Ja som nevedela čo povedať, len som sa usmievala. Otočila som sa za seba a pozrela som na Lea. On sa otočil tiež, s úsmevom za ktorý by som zabíjala. A patril len mne. Som v tom až po uši a ešte viac. Otočila som sa k Biance, ktorá len krútila hlavou a usmievala sa.

,,Ella, poď somnou," pribehla Mitchie a už ma ťahala na nohy.

,,Čo sa deje?" prekvapene som sa postavila a oprášila som si zadok aj keď som sedela na deke. Mitchie neodpovedala, len ma ťahala za ruku ďalej od všetkých ostatných. Keď sme boli v dostatočnej vzdialenosti, spustila.

,,Mali ste pravdu. Zack je úplne najviac zlatý. Doteraz sme sa rozprávali. Dobre, nie celý čas ale aj sme sa rozprávali. A je neskutočne krásny. No, vlastne ti tým len chcem povedať, že budem spať pri ňom."

Hovorila tak rýchlo, že som len tak, tak stíhala vnímať. Asi by som to nestíhala ani za triezva, nie ešte teraz. S otvorenými ústami som pozerala na Mitchie, ktorá sa usmievala ako mesiačik na hnoji. Začala som sa smiať.

,,Aha, fajn," vyznelo to skôr ako otázka ale Mitchie to stačilo na to, aby mi dala pusu na líce a odbehla späť. Tak sem ma dotiahne, ale naspäť beží už sama a na mňa kašle. Bože, čo sa tomu dievčaťu robí?

Vrátila som sa naspäť ku mojím kamarátom a šla som priamo k Leovi. Zozadu som ho objala a hlavu som si oprela o jeho plece.

,,Mitchie spí u Zacka," pošepkala som mu do ucha a usmiala som sa.

Leo sa s úsmevom otočil: ,,Vážne?" Prikývla som a to mu stačilo. Chytil ma okolo pásu a rýchlo si ma prehodil na svoje stehná.

,,Chvalabohu, vedel som to," uškrnul sa a pobozkal ma. Milujem keď ma bozkáva a je naozaj ťažké ukončiť to.

,,Heej, vy dvaja, to si nechajte na potom," ozval sa Thomas. Leo ma prestal bozkávať a postavil sa somnou v náručí. On aj keď je opitý dokáže bez problémov chodiť a stáť. Ten chalan je nezmar.

,,Dobrú noc ľudia," Leo sa otočil a zamieril si to rovno k nášmu stanu aj somnou. Všetci sa zasmiali a bavili sa ďalej.

,,Leo, kam ideme?"

,,Spať láska," usmial sa a pred stanom ma postavil na vlastné nohy, kým ho otvoril. Potom vliezol dnu a vtiahol tam aj mňa.

,,Ako vážne hej?" zasmiala som sa, keď ma Leo úplne priľahol.

,,Úúúplne vážne," zliezol zomňa a zatvoril stan. Tak fajn, ideme spať.

,,Fajn, dobrú noc," otočila som sa uložila sa na spánok. Až teraz som zistila, že som naozaj unavená.

,,No, nemyslel som až takto spať," potichu povedal Leo a otočil ma k nemu. V momente ma začal bozkávať a mňa prešla aj únava.

,,Ahaa, taže ty takto," zasmiala som sa mu do pier, ,,ale von sú ľudia."

Bolo mu to akosi jedno. Jeho ruky už blúdili pod mojím tričkom a nemôžem povedať, že by sa mi to nepáčilo. Až príliš sa mi páčili jeho bozky na mojich perách, na sánke a aj na krku. Ale vonku boli naši kamaráti a to bol jediný problém.

,,Viem," zašepkal a malými bozkami prešiel celú moju tvár. Nakoniec sa vrátil k mojim perán, na ktorých zanechal ešte pár bozkov. Potom sa odtiahol a pozrela sa mi do očí.

,,Ľúbim ťa," zašepkal. Usmievala som sa ako blázon. Jednoduché dve slová a pritom tak krásne.

,,Tiež ťa ľúbim," zašepkala som mu naspäť a mohla som vidieť, ako sa aj jeho oči úplne rozžiarili a úsmev na jeho perách sa ešte zväčšil.

Prevalil sa na chrbát a pritiahol si ma úplne k sebe. Hlavu som si uložila na jeho hruď a zavrela som oči. Počúvala som tlkot jeho srdca a síce pripitá, ale šťastná som zaspala.

Janae177
Ako sa vám nová kapitola páči?

Vypadni, Clain!Where stories live. Discover now