'kau dah goda aku hana'
taehyung menatap mata hana yang dekat dengannya dengan menggoda. hana mulai berpeluh melihat perangai taehyung.
'arghhhh!!'
jeritan taehyung bergema di bilik itu. taehyung menjauh dari hana lalu mengusap dagunya yang mulai merah itu.
'weii minah! kau gila ke?! kau gigit dagu aku tu dah kenapa?!! 'jerit taehyung. 'kalau gigt manja takpa lah jugak. tapi ni gigit macam nak patah dagu aku!'
'opss tak sengaja pulak.. kbyee aku balik dulu yoww..' kata hana lalu membuka langkah ke pintu bilik taehyung.
bukk!!
'kau jangan nak lari! tadi cakap nak buat presentation bagai..' kata taehyung sambil tangannya memegang kedua kaki hana lalu ditariknya. *woii tae ni melebih sudaaa!*
'eiii mayat! sakitlahhh! lepaslah aku boleh bangun sendiri!' hana mulai terjerit jerit.
'diam! kalau tak...aku...cakap yang kau rogol aku!' ugut taehyung.
hana memandang taehyung hairan. 'kau merepek apa aku nak rogol kau? eww tak ingin aku. dahla takde bukti!' bidas hana.
'sapa kata tak ada?' taehyung menggosok dagunya yang memerah. 'ni apa? lovebite dagu aku, nak orang semua nampak ke? at least buat lah kat tempat LAIN' kata taehyung sambil tersengih nakal.
'GATAL!!' jerit hana lalu menolak taehyung hingga terbaring.
'kau tolak aku baring ni kenapa? tak sabar ehh.. you ni nakal laa...suka aii tengok..' kata taehyung dengan nada menggedik.
hana terus bangun untuk keluar tetapi langkahnya terhenti apabila taehyung berbicara.
'sekali kau keluar, aku bagi tau semua orang jeon hana rogol aku kat rumah aku sendiri! kau jangan cabar aku...' ugut taehyung.
'fine!'
hana menarik muncung lalu berjalan ke arah sebuah meja bulat dihadapan katil taehyung. terus dia mengeluarkan barang-barang untuk mebuat presentation tersebut.
taehyung tersengih melihat hana yang akhirnya mengalah juga. mereka langsung membuat tugasan mereka.
skip 2 jam kemudian...
mereka sudah menyiapkan kerja sekolh mereka. hana terus bangun untuk balik rumah.
'rumah kau lawa lah.. nanti aku nak datang lagi boleh?' soal hana.
'untuk?' soal taehyung pula sambil mengangkat keningnya.
'saja. oklah byee...' hana terus meluru ke pintu dan beredar.
dirumah hana...
'hana kau dah siap ke presentation tu?' soal jungkook.
'dah. weh bapak lawa rumah taehyung. macam rumah royal gila lah. tapi dalam gelap macam rumah puntianak. lilin penuh.' kata hana.
'ni mesti nak datang situ lagi kan? macam aku tak kenal kau.' kata jungkook.
'well you knew me.' kata hana lalu berjalan masuk ke dalam biliknya.
hana memasang lagu sambil membaca buku ceritanya. 'negarakuuu~~~' kedengaran telefon hana berdering. hana melihat nombor yang tidak dikenalinya tertera di screen telefonnya. terus dia mengangkatnya.
'yobuseyo? siapa ni?' soal hana.
'ni mingyu. kenal tak?' soal lelaki itu pula.
terus mata hana membulat. mingyu?!!
'gyu? macam mana awak dapat nombor saya?' soal hana.
'secret. hmm saya nak tanya ni..' kata mingyu lalu menarik satu nafas panjang.
'apa dia?' hana teruja.
'jom.. esok kita...hang nak? saya ngan awak. boleh?' soal mingyu.
hana hampir menjerit apabila crushnya mengajaknya date, opps! hang out.
'boleh je.' kata hana.
'esok pukul 12 tengah hari. saya tunggu dekat taman depan rumah awak kay?' kata mingyu.
'okay!' tanpa menunggu lagi hana terus meng-end call itu dan menjerit sekuat hati tanda teruja.
'oii minah!! sewel ke apa?!' terdengar laungan jungkook dari biliknya.
'biar sewel asal crush aku ajak hang berdua. yahooo!!' kata hana teruja.
tbc
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[C] Seatmate ※K.T.H※
Fanfiction+ apabila seorang perempuan terpaksa duduk ditepi seorang lelaki yang beku macam ais + 'Kau ni memang tak suka senyum ke?' - jeon hana 'Bukan urusan kau' - kim taehyung + dan bermulalah kisah cinta mereka +