[hana pov]
aku membuka sampul surat yang di beri oleh taehyung. tulisannya kelihatan kemas. dan aku dapat lihat banyak kesan di surat itu. bekas
air mata
aku mula membaca surat tersebut.
hey baby...
mungkin kalau kau dah buka mata, aku dah tak ada dekat sini. aku nak kau teruskan hidup, jangan pernah putus harapan. tolong jangan nangis lagi. aku nak tahu yang kau sentiasa happy macam sebelum kehadiran aku. maaf aku tak dapat jaga kau dah. aku dah tak dapat nak curah kasih sayang kat kau. aku buat semua ni sebab aku sayangkan kau. kau patut cari lelaki lain yang lebih baik untuk jaga kau. aku nak kau tau, aku sayang kau sangat. kau sentiasa ada dalam hati aku. tapi.... kau yang patut lupakan aku. jangan ingat aku. mulakan hidup baru sayang. aku dan kau tak layak bersama. kau ingat aku tak lawat kau eh? aku lawat lah sayang... ni mungkin surat terakhir kita. jangan hubung ngan aku dah. jangan cari aku lagi. jangan rindukan aku. maaf aku tak sempat nak tunggu kau sedar. i love you so much babygirl. goodbye love. have a wonderful life.... without me.
aku menekup sekali lagi wajahku dan teresak kuat. aku peluk surat itu sekuatnya dan membayangkan surat tersebut adalah taehyung.
'tae...... sampai hati kau suruh aku lupakan kau...hiks...' aku menangis.
'i promise that i will never ever leave you alone and i will always protect you. please... dont ever leave me alone.. hmm sweetie'
aku menangis apabila teringatkan kata kata taehyung. sungguh! 't-tae.... kenapa kau tinggalkan aku? hiks.. wuu......'
aku menolak kerusi roda ke arah balcony dan memandang langit.
'tu kau ngan aku'
setiap patah perkataan yang keluar dari mulut taehyung. dia janji nak sentiasa ada dengan aku.. dia janji nak jaga aku.. tapi kenapa dia tinggal aku macam ni?
'arghhh!!!!' aku menjerit sekuat hati dan terduduk di lantai. aku menangis kuat dan menolak kerusi roda menjauhiku.
'hana!!' jungkook terus menerpa ke arah aku diikuti omma dengan wonwoo.
'sayang kenapa ni?! ya tuhan hana....' suara omma kedengaran.
aku mulai jerit tak tentu arah. 'aku benci hidup macam ni!! semua tinggalkan aku bila aku lumpuh!! aku benci lumpuh!! kau kaki tak guna!!' aku menjerit jerit sambil memukul mukul kakiku. 'kau! sebab kau lumpuh dia tinggalkan aku! sebab kau aku tak dapat cari dia!!' aku menjerit sekuat hati.
omma sudah menangis nangis melihatku. jungkook dan wonwoo menahanku dari menyakiti diriku.
'hana sudah! stop doing this bullshit!!' marah wonwoo
aku menangis dan menggelengkan kepala. 'aku nak jalan! aku nak kaki aku balik....' aku teresak.
omma menghampiriku dan memelukku. 'ya sayang ya.... kita dapatkan balik kaki hana ya...kita dapatkan balik kaki hana sayang...' omma menangis sambil mencium dahiku.
4 tahun kemudian...
[no one pov]
seorang lelaki berjalan masuk dengan penuh megah ke dalam satu night club yang exclusive. sebaik sahaja lelaki itu masuk, ramai perempuan menghampirinya. lelaki itu ketawa kecil dan meletakkan kedua lengannya ke leher perempuan-perempuan tersebut.
dia berjalan ke arah satu ruangan vvip dan bersandar di sofa sambil melihat dalam empat lima orang perempuan de sekelilingnya. ada yang mengusap rambut blondenya, ada yang bermain dengan tali lehernya.
'sir... i want a glass of champagne please.' pesan lelaki itu. terus seorang lelaki yang menjaga bar vvip itu mengangguk.
'sayang!' seorang perempuan berkulit putih yang berpakaian singkat dan ketat menghampiri lelaki itu. perempuan itu terus duduk di pangkuan lelaki itu dan memeluk lehernya. sebelah lagi tangannya bermain dengan rambutnya. sesekali bibir merah menyalanya mencium pipi lelaki tersebut.
'kylie... you such a naughty...' kata lelaki itu dengan menggoda.
'taehyung.... you ni... asyik asyik macam ni...' kata kylie dengan manja sambil memuncungkan bibirnya.
ya! lelaki itu adalah kim taehyung!
taehyung ketawa dan memandang perempuan perempuan di sampingnya dengan menggoda. 'girls.... if you mind, can you give us a privacy honey?' soal taehyung dengan menggoda.
perempuan itu kesemua mengangguk dan beredar meninggalkan taehyung dan kylie di dalam ruangan itu.
'sayang... you bussiness macam mana? okay?' soal kylie sambil mengusap wajah tampan milik taehyung.
'bussiness? okay je.. biasalah banyak pelabur datang.. ni la... omma i ni..' rungut taehyung sambil memuncungkan mulut.
'kenapa ngan omma you?' soal kylie.
'dia suruh i cari personal assistant. i cari lah. masalah lah semua omma i halau. erghh... i tak suka nak buat interview untuk personal assistant i. i suka pilihan i je.. ni omma i suruh interview. dah lah kena ambil flight ke korea. stress kepala!' rungut taehyung lalu meminum champagne yang berada di atas meja.
'ala you ni... buat je lah.. hah! kenapa tak ambil i je?' soal kylie lagi sambil memandang muka taehyung.
taehyung memandang kylie dengan menggoda. 'you? tak nak lah... you are my personal girl' balas taehyung lalu mencium bibir perempuan itu.
kylie ketawa. 'okay i faham...'
kylie naik ke pangkuan taehyung dan mencium bibir taehyung sekali lagi. tangannya memeluk leher taehyung.
manakala di suatu sudut lain.....
'omma! hana dapat interview dekat syarikat KTH Holdings!' teriak hana dengan gembira. dia berlari dan memeluk mrs jeon.
hana berasa sangat gembira. sejak tiga tahun lepas, dia dapat berjalan semula walaupun dengan kaki i-bionik separuh robot, dia tetap gembira. semua ini usaha mrs jeon yang menghantar hana ke hospital di Miami USA tiga tahun lepas. selepas itu, hana cuba untuk mencari taehyung tetapi, dia tak jumpa. so dia try move on walaupun tak boleh.
'ye? bila?' soal mrs jeon
'emm lusa... yeay hana dapat kerja!!' jerit hana riang.
'baguslah... kamu ni.. omma offer kerja kat syarikat jeon empire tak nak.. nak jugak dia cari sendiri. tu kookie haa okay je kerja kat company omma. omma offer dah sapa cepat dia jadi CEO. nampaknya kook lah dapat..' rungut mrs jeon.
hana tersengih dan memeluk mrs jeon. 'ala,... takpelah...' kata hana manja.
mrs jeon mencuit hidung hana. 'nanti omma kena bertolak ke los angeles tau.. omma kene handle syarikat kat sana. mungkin tiga empat bulan.. wonu kamu tu dia cakap, dia busy dengan syarikat dekat cape town kat afrika. kamu ngan jungkook jaga diri kat sini?' soal mrs jeon.
'okay!' kata hana lalu naik ke biliknya.
still.... di meja belajar milik hana ada dua frame dia dan
taehyung.
dia masih mengharapkan taehyung balik.
she cant move on.
she still loves him.
tbc
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[C] Seatmate ※K.T.H※
Fanfiction+ apabila seorang perempuan terpaksa duduk ditepi seorang lelaki yang beku macam ais + 'Kau ni memang tak suka senyum ke?' - jeon hana 'Bukan urusan kau' - kim taehyung + dan bermulalah kisah cinta mereka +