SPLASH!!!
mataku terbuka luas apabila seseorang menyimbah air ke wajahku. aku memandang sekeliling. hanya bilik hitam dan satu mentol yang bernyala. aku cuba untuk bangun malangnya tangan dan kakiku diikat ketat.
'princess already wake up?' satu suara menyoal.
dan terlihat susuk tinggi lampai menghampiriku.
'mingyu apa kau nak?!! let me go you stupid ass!!!' jeritku kuat.
mingyu ketawa kecil lalu berjalan merapatiku. tangannya menyentuh pipiku. 'shhh dont scared princess.... aku tak akan sakitkan kau. aku hanya bekerja.' dia tersenyum sinis.
'kerja apa?' soalku takut.
dia mendekatkan mulutnya ke telingaku. 'sell girls.' dan aku terkaku. d-dia jual perempuan?!
aku mula memberontak dan menangis. 'let me go!! lepaskan aku sial!!!'
mingyu menamparku kuat sehingga bibirku pecah. 'kau ni ganas. aku rasa aku perlu jual kau dekat...... pub?' sinisnya.
air mataku terus mencurah. 'tak! aku bukan perempuan murah!!! mingyu let me go!' tangisku.
mingyu mendekatkan diri denganku. 'okay... tapi.... kau perlu tukar baju tau...' kata mingyu lalu mencium bibirku.
aku hanya menangis kerana diperlakukan seperti itu.
taehyung...... help
skip
[taehyung pov]
aku melihat jungkook sedang mundar mandir mencari hana. 'kook calm down' kataku
jungkook memandangku tajam. 'macam mana aku nak tenang?! hana hilang sekarang ni!
'biar aku cari dia...' aku berkata.
semua ahli bts memandangku. 'apa?'
'biar aku cari dia. aku ada link gps dengan dia.' aku berkata lalu beredar. aku naik ke keretaku dan membuka phoneku untuk locate gps hana. aku rasa ada seseorang yang aku kenal punca semua ni. satu je aku fikir.
kim mingyu.
macam mana aku tahu? well aku ada terserempak dia dekat park tadi. tak de siapa perasan kecuali aku. dia memakai mask hitam sambil tersenyum sinis dekat aku. aku drive di pendalaman hutan. ehh jauhnya... dan aku terhenti di sebuah rumah agak besar.
'ni ke rumah dia?'
[hana pov]
mingyu memegang pinggangku erat dan membawa aku ke sebuah bilik tidur. kemudian dia menolakku masuk. 'tidurlah, esok kau ada kerja berat' kata mingyu sambil tersenyum sinis.
aku terus berjalan menjauhi mingyu tetapi dia menarikku. 'give me you lovely lips.' dia mencium bibirku kasar.
aku menolaknya dan dia ketawa sinis lalu keluar. aku dapat mendengar suara pintu tersebut dikunci. aku menuju ke arah tingkap untuk mencari jalan keluar. aku membuka tingkap dan memandang bawah.
'tingginya.....' gumamku perlahan. nak terjun tapi tinggi sangat! aku dengan hampa menutup tingkap dan duduk di tepi katil sambil memeluk kedua lututku dan menangis perlahan.
skip
aku bangun perlahan lahan apabila terasa ada tangan memeluk pinggangku. aku memusingkan badanku dan terlihat wajah mingyu yang sedang merenungku begitu dekat. 'good afternoon pricess. lama kau tidur sebab ubat tu kan?' mingyu berkata.
aku cuba untuk menolak mingyu jauh dari aku tetapi mingyu mengetatkan pelukannya. 'b-berapa lama kau dekat sini?' soalku takut.mingyu memandangku sinis. 'malam tadi?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[C] Seatmate ※K.T.H※
Fanfic+ apabila seorang perempuan terpaksa duduk ditepi seorang lelaki yang beku macam ais + 'Kau ni memang tak suka senyum ke?' - jeon hana 'Bukan urusan kau' - kim taehyung + dan bermulalah kisah cinta mereka +