[hana pov]
aku menghempas pintu dan menyembamkan wajahku ke katil. mukaku terus membahang apabila mengingati kejadian di sekolah tadi. apa kes dohh mamat ni tiba tiba target aku?! hamboiii dulu kau bukan main benci bagai!
[flashback]
aku menghempaskan tubuhku ke kerusi di dalam kelas. ngantuknya last last aku gelabah siap pergi sekolah, aku paling awal sekali!.. aku menguap besar sambil menggeliat. gila lambat malam tadi aku tido sebab stay up tengok drama hwarang dohh!
klik!
mataku terbuka apabila terdengar bunyi seakan akan orang menangkap gambar. aku memandang ke arah pintu dan terlihat taehyung sedang bersandar di pintu sambil tersengih nakal.
'apa kau buat?' aku menyoalnya cuak.
dia berjalan mendekatiku sambil melihat phonenya. 'aku tengah tukar walpaper baru... wuisshhh gila ahh pic ni. siap buat yoga wuisshhh melepak kulit.' dia berkata.
kepalaku mula memanjang untuk melihat pic di phone taehyung. terus mataku membeliak. dia snap pic time aku menggeliat and uniformku sedikit terangkat menampakkan kulit aku!! 'weii kau delete balikkkk!!' aku cuba merampas phone itu dari taehyung. malangnya dia tinggi lagi dari aku gais.. *author sentap. author pon pendek syolll*
dia mengawang awangkan phonenya di atas. 'hah! ambiklah... ambiklahh...' dia mengejekku.
aku tak puas hati. jangan cabar aku...
'eleh tak sampai ler tuu..' dia menjelirkan lidahnya.
aku tanpa berfikir apa apa terus melompat ke arah taehyung. dan serentak taehyung terjatuh dan aku berada di atasnya. aku ingin bangun tetapi taehyung menarikku dan sekali lagi aku tersembam di atas taehyung. dia terus menyimpan phone nya kedalam poket.
'yaaa... bak phone kau!' aku berkata dan cuba untuk menyeluk tanganku di poketnya. e-eh? asal aku rasa kulit? aku merasa rasa lagi kot kot lah aku halusinasi. aku seluk poket k-kan?
taehyung tersengih nakal. 'yah... kau nak phone ke benda lain? asal seluk seluk DALAM seluar aku?' dia memegang tanganku yang mulai kaku.
wajahku mulai kaku apabila dia cakap aku seluk seluar dia. ommo!! patutlah aku rasa kulit!! dengan kakunya aku menarik tanganku semula. aku ingin bangun tetapi taehyung memelukku kemas. 'y-ya lepaslah..' suaraku mulai tersekat sekat.
taehyung tersenyum kecil manakala wajahku mulai membahang. 'kau nampak comel bila blush' dia mengusap pipiku. aku k-a-k-u. dia kemudian mengusap wajahku. 'kau masih ada perasaan dekat aku?' dia menyoalku.
aku hanya diam tidak menjawab. kemudian dia memandang mataku dan tersenyum. dia mendekatkan wajahnya ke wajahku. tidak sampai 5 saat, bibirnya sudah dilekapkan ke bibirku. mataku hanya kaku memandang matanya.
'yoishhh!! aku orang pertama sampai!!!'
suara seorang lelaki menjerit membuatkan aku menolak tepi taehyung lalu bangun. kelihatan seokjin yang sedang meletak begnya terkejut melihat aku yang muncul tiba tiba. matanya lagi membulat apabila melihat taehyung yang turut berada di dalam kelas sambil membetulkan seluarnya.
'yaa.. macam mana korang ada kat sini? a-apa yang korang buat?!' soal jin sambil memandang kitorang.
aku mula gelabah. yoyokk! tak pepasal kena tuduh buat benda tak senonoh! taehyung ni pon satu la, time ni jugak la nak betulkan seluar! 'a-aa mana ada kitorang buat pape! aku terlanggar taehyung tu tersembam lantai ngan dia.' aku menafikan. hakikatnya wajahku still panas sebabkan insiden tadi.
seokjin mengecilkan matanya untuk mencari kejujuran di wajahku. 'ye ke? kenapa wajah kau memerah? asal taehyung betulkan seluar?' soalnya sambil mengangkat kening.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[C] Seatmate ※K.T.H※
Fanfiction+ apabila seorang perempuan terpaksa duduk ditepi seorang lelaki yang beku macam ais + 'Kau ni memang tak suka senyum ke?' - jeon hana 'Bukan urusan kau' - kim taehyung + dan bermulalah kisah cinta mereka +