64

152 9 3
                                    

aku terlongo mendengar ayat taehyung. 'ehh! mana boleh!!' aku membantah keras.

'whether you want it or no, my answer is still the same. fullstop! KAU AKU SATU BILIK' taehyung menekankan segala percakapnnya.

aku menghentak kaki geram dengan perangai taehyung yang kejap okay, kejap pervert kejap dingin kejap macam singa. aku terus masuk ke dalam lif apabila pintu lif terbuka.

skip

taehyung membuka pintu bilik dan masuk. aku masih teragak agak untuk masuk.

'heii masuk lah yang tercongok kat luar tu kenapa?'

aku terus macam lipas masuk dalam bilik dan menutup pintu. mataku memerhati segenap ruang di bilik yang luas itu. cantik memang cantik, MASALAH LAH SATU KATIL KING JEE!! taehyung kelihatan sedang menutup langsir.

'a-awak.... saya tak ada baju nak tukar.' aku berkata dengan suara perlahan.

taehyung memandangku sinis kemudian tersengih nakal. dia bersandar pada penghadang di katil sambil memandangku. 'then, dont wear anything' taehyung menggigit bawah bibirnya.

mukaku terus membahang merah macam tomato campur cili. aku memandang taehyung dengan wajah yang tercebik cebik.

PAKKK!

dengan sekali campak, beg tanganku mendarat selamat di wajah taehyung. 'pervert! tak malu! tak guna punya laki!!' jeritku geram.

'awwww' rintih taehyung sambil memegang wajahnya. berkerut  wajahnya yang jelas kesakitan. yeahh handbag aku ni style banyak mangga besi tu haa... siap ada keychain besi penuh duri lagi haa...

aku menjelingnya. 'padan muka' kataku. aku still tak berganjak lagi dari depan pintu. nak datang, tapi taehyung ni takleh main. gila dia datang bebila masa je.

'awwww' dia masih lagi memegang dahinya. aku mulai risau. apesal lah aku baling beg aku? aku cabut heels dan berjalan ke arahnya.

aku pegang bahunya. 't-tae... awak okay tak?'

taehyung mengangkat wajahnya. aku menutup mulutku. di dahi taehyung ada segarit calar kecil. dia pandang aku tajam. 'kau bodoh sangat baling beg tu kenapa?' dia menyoal dengan dingin.

's-sorry.... awak tu lah cakap merapu malam malam ni!' aku memarahinya. kemudian aku mengambil tuala kecil lalu dibasahkan sedikit. aku berjalan ke arah taehyung dan mengelap dahinya yang calar. ada lah kesan merah. nasib kau lah..

skip

'awak... saya nak pakai apa ni?' aku menyoal apabila taehyun dari tadi hanya melihat telephonenya.

TING TONG~~

taehyung mengangkat keningnya serta menunjuk ke arah pintu. 'tu ambil baju kau. aku pesan orang suruh belikan.'

aku berjalan ke arah pintu dan kelihatan seorang lelaki meyerahkan satu plastik beg kepadaku. aku mengucapkan terima kasih dan menutup pintu. aku pandang taehyung yang sedang memandangku. 'so kau boleh lah mandi dari pakai baju tu je, buat aku nak makan je' kata taehyung sambil memandangku atas bawah.

aku terus memecut berlari ke arah bilik air. aku kunci pintu dan bersandar di pintu. heeee bahaya betul dia ni! otak selalu kena gegar ke apa eeeee!! aku terus bergerak ke bath tub dan membersihkan diriku yang memang rasa melekit sejak sampai tadi.

skip

aku membalut diriku dengan tuala. aku membuka beg plastik tersebut dan mencari baju malam sebab taehyung beli 3 helai baju tee NIPIS, one set kemeja n skirt hitam untuk kerja, 2 seluar paras peha like what the hell?!! nasib baju tee tu tak teruk sangat n besar.

[C] Seatmate  ※K.T.H※Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin