'HELL NO!!!' aku terbuntang dengar ayat dia tadi. woaa chill bro kau pehal siaa.. pehal aku pulak jadi mangsa ni? dahekk kau no way!
dia sengih sinis.
'kalau aku nak jugak?'
'no no no seribu kali kau cakap camtu. the answer is NO! kau pahal aku pulak kena?' aku pandang taehyung dengan muka tak puas hati.
'sebab....kau ni selalu curios pasal aku. so why dont you be my girlfriend so that kau boleh kenal aku dengan lebih mendalam, kan sayang?' kata taehyung sambil mengenyitkan mata kepadaku.
goshhh that eyes!!! ehh-eh menda aku merepek ni..
'kau pahal sayang mayang ni? mata kau gatal eh?' soalku
'mata aku gatal sebab aku nampak jodoh depan mata lah..' dia kenyit mata lagi dengan gaya yang acah sexy
aku buat muka cool je padahal dalam hati ni dah macam boom kebaboom dah tengok dia kenyit gitu.
'achial chial chial tak jadi taehyung.' aku buat muka derp
'aku tak cakap pon jadi. tapi... aku tahu kau suka kan?' katanya sambil menatapku lebih dekat.
jap..aku rasa panas kat pipi.. ohh pipiku blush mush la. aku tolak muka dia ketepi.
'kau jangan nak jadi ulat bulu, aku sepak kau punya harta mandul kau!' ugutku.
'heeeee ko ni gatal jugak ehh?' kata taehyung sambil smirk
aku buat bodo dan sambung buat latihan.. haih nasib sikit je lagi.
kringggg!!!
semua pelajar start masuk kelas and time tu jugak...
'JEON HANA!'
haa sudah biskut dah hangus dalam oven! jungkook meluru ke arahku dan memukul mejaku.
'derr kau pasal hangus?' soalku tanpa rasa bersalah.
'kau tinggal aku sesorang pahal? kau tau tak wonwoo gi siram air satu baldi kat aku tak cukup tu dia sumbat kepala aku yang fab lagi handsome ni dalam baldi tu?! kau tau tak tu baldi yang aku rendam seluar dalam aku?!!' dia jerit jerit.
wooahh serious kau jerit time cakap semua tu? pasal baldi yang ko rendam underwear pon skali? siap puji lagi diri tu mak oii tak sedar diri lagi budak ni..
'bro chill.. kau ni memalukan la.. pasal underwear kau nak kait lagi, tak sedar diri pulak tu puji fab la handsome la.. bhahahahahaha' terus aku gelak..
baru aku ingat. dia ni dah lah liat, memang aku je senang nak kejut dia. tapi kalau sampai kat wonwoo oppa, mintak lari. sebab wonwoo pikir sekali je terus dia mandikan dekat katil terus. alolololo sian kembarss aku sorang ni..
jungkook memandang kelas dan ternyata satu kelas memandangnya. ada yang muka merah tahan ketawa, ada yang tunduk muka bawah meja erghh gelak ah tu.. terus muka jungkook merah.
'wehh... tengok diorang gelakkan aku..' jungkook terus duduk berkongsi dikerusiku dan membenamkan mukanya dibahuku. aku terus ketawa lagi. dia ni kalau dah bengang memang mulut lepas je pastu malu sekor. sadisss..
'wehh janganlah gelak..tak baik la' katanya lagi. ayokk suara dia dah getar dah...
'alololo ok ok aku tak gelak dah.. heee janganla kau nak buat linangan air mata kat sini.. lagi tambah malu karang.' aku menepuk perlahan bahunya. haiihh budak ni sensitif sikit. kang menangis melalak bukan salah aku hehh..
'ei kembar kau okay tak?' soal taehyung tertiba.
'okay je.. alah biasalah emotional sikit. MANJA' aku tekan perkataan manja tu. taehyung menganggukkan kepalanya.
'ha-hiks..hana tak baiklahhh' ayokk budak ni dah nangis. hehh nilah jungkook. luar punya acah macho handsome,hot memang hot pon, tapi... bakal gf dia nanti mohon layan kesensitifan dia er.. mohon tabah dia kalau malu sangat, memang menangis, alah ko pon 2kali5 je hana.
aku menarik jungkook untuk bangun sekali ngan aku. dia tutup je muka dia kat bahu aku. haii baju aku dah basah ni.. aku dapat dengar bunyi hikss hikss dia tu aloo comell..
'weh dahlah jom gi toilet basuh muka..heii malu lah kook.. ko laki la..jom jom.. tak payah nangis dah la..'kataku perlahan. aku terus keluar kelas.
'aikk hana kau nak gi mana? jungkook ni kenapa? eii ko nangis ehh kook?' jimin yang baru nak masuk kelas terus berjalan ke arahku.
'eii kau ni diam sudahlah jamless.' kataku bengang. jungkok ni bukan boleh main. naknya dia mogok kurung diri dalam tandas taknak masuk kelas, aku kena bebel ngan wonwoo.
'pahal dia nangis?' jimin tanya.
'kau masuk kelas tanya lah diorang. kbye jemengg..' aku terus berjalan ke tandas.
'dah lahh kook. basuh muka kau, hidung dah macam badut dah aku tengok.' aku terus mengangkat muka jungkook. see? budak ni memang nangis.
'aku taknak masuk kelas.' katanya sambil pout. alolololo TAK COMEL PON!
'kau takpayah ngada. pergi basuh muka kau. pastu masuk kelas.' kataku garang.
jungkook hanya memuncungkan mulutnya dan masuk ke tandas. aku ingat dia nak basuh muka tapi..dia diri tegak je kat situ. haihhhh panas betul aku ni...tak habis habis layan gedik dia! macm perempuan!
'jeon jungkook, kau nak aku report atau panggil wonwoo datang sini? kau takyah gedik lahh.. pergi basuh muka and masuk kelas!!' haa amik kau bergema tandas laki tu.
terus dia hentak kaki n gi kat sinki. air dia sengaja bukak kuat kuat nak tunjuk protes lah tu.. pastu dia jalan keluar dari tandas. haihh budak ni memang manja sangat dan manja tak bertempat. kalau nak tahu, kalau dia tak dapat apa yang dia nak dulu, merajuk berkurung dalam bilik.
'ni pakai mask ni, tutup hidung kau tu merah macam-' jungkook pandang aku tajam macam pisau rambo pon ada. aku sengih kecil dan bagi dia satu mask putih.
'dah jom masuk kelas' aku menarik tangannya untuk ke kelas. tapi dia tepis tangan aku. waddahekk!!
'aku taulahh.' dia jeling aku dan terus berjalan masuk ke kelas tinggal aku terkulat kulat kat sini. merajuk ah tu! cengeng! terus aku masuk kelas dengan mnyampah.
skip
and again belajar dalam kelas yang membosankan.. rehat tadi dahlah jungkook tak rehat ngan aku, dia buat bodo je. asa pandang aku,jeling jeling. dia pulak rehat ngan geng dia join skali taehyung tu, aku pon rehat lah dalam kelas je. nak balikkk..
3jam kemudian..
kringg!!! yass da boleh balikk... aku mengemas barang barangku. aku tengok jungkook tinggal je aku! serious aku warn awal awal bakal gf kook nanti, pelisss tahan ngan perangai manja tak bertempat dia. baru aku nak keluar kelas,tanganku dipegang oleh taehyung.
'jom lunch sama sama nak? aku belanja'soalnya
aku pandang dia. kebetulan aku lapar gila soo rezeki jangan ditolak.
'okay' balasku pendek.
terus kitorang pergi Hyunhee cafe untuk lunch. nasib dia belanja.. aku pon order la kimchi soup satu,hawaiann pizza satu,chicken chop satu ngan satu ice latte. terbeliak mata dia, haa aku tengah lapar baik kau jangan bising. dia order ice latte jugak ngan satu fettucine.
'bapak banyak kau order,kau ingat aku cop duit?' soal taehyung.
'kau kena redha.. aku lapar gila ni' balasku lalu makan makananku.
'kau ngan jungkook memang rapat eh?' soal taehyung tertiba.
'yup kitorang kan kembar'
'ouh..so kau ngan aku bila lagi?' soalnya
tbc
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[C] Seatmate ※K.T.H※
Fanfiction+ apabila seorang perempuan terpaksa duduk ditepi seorang lelaki yang beku macam ais + 'Kau ni memang tak suka senyum ke?' - jeon hana 'Bukan urusan kau' - kim taehyung + dan bermulalah kisah cinta mereka +