[taehyung pov]
malam itu....
aku tersenyum melihat gambar hana daripada seorang spy yang aku upah. seksi jugak dia sekarang.
wau srsly dia lain dari dulu. dia nampak lebih..... mengancam. aku ketawa kecil. 'bodoh taehyung.' aku mengetuk kepalaku. dia berubah, aku pun berubah. tapi.... hati aku tak pernah berubah. aku cuma nak jual mahal dengan dia je...
'hana..... aku akan daptkan kau semula sayang...'
kemudian telefonku berdering.
kylie.
taehyung: hello baby... how are you there?
kylie: you! bila nak balik? i miss you sayang..
taehyung: *gelak* i baru dua hari kat sini you dah miss me? sorry baby. i have a lot of work at here.
kylie: you ni.... kesian i sorang sorang kat sini... you jangan gatal ngan perempuan lain tau kat sana.
taehyung: *gelak* babe! kalau i bukan macam tu bukan kim taehyung lah ni...
kylie: i mean.... you jangan buat hal kat sana. jangan curang eh...
taehyung: yes baby... you buat apa tu?
kylie: i am speaking with you taehyung.
taehyung: ohh.... baby.... maybe i will be working here quite long.
kylie: ha kan! you ni....
taehyung: okay okay.. but i datang la sana jugak nanti.. okay i gotta go..
kylie: bye baby...aku terus menutup telefonku. actually kalau korang nak tahu, kylie ni one of my top girl-friends, tapi dia top. sebab dia baik and bukan kaki kikis yeah dia pon kaya. so, aku kira boleh lah bertahan dengan dia. lagipon kylie minah salleh, memang aku suka ah!
aku terus memakai tight jeans hitam dan baju long sleeve merah. dan aku terus keluar dari apartment mewahku dan masuk ke kereta lamborghini menuju ke night club.
skip
[no one pov]
kelihatan sesusuk tubuh taehyung memasuki club tersebut. club tersebut bingit dengan bunyi musik yang kuat. kelihatan perempuan yang berpakaian terdedah di mana mana sahaja. taehyung tersengih. baginya, ini lebih baik dari california.
dia mengambil bahagian vip yang lebih senyap lalu duduk di atas sebuah sofa. taehyung meminum segelas wine di tangannya.
tiba tiba ada seorang perempuan berpakaian ketat datang ke arah taehyung. dia tersenyum menggoda lalu duduk di sebelah taehyung. 'hai sorang je?'
taehyung tersengih. 'kinda' jawabnya.
perempuan itu tersenyum dan mula bermain dengan leher taehyung. 'nak saya teman? by the way, i"m hyuna.' kata perempuan itu dan dia mengusap wajah taehyung.
taehyung ketawa. 'you are so naughty babe' katanya dengan menggoda.
perempuan itu mula duduk di atas pangku taehyung dan bermain dengan rambut taehyung. 'you are so hot' dia mendekatkan wajahnya dengan taehyung. urghh gatal rupanya.
taehyung tersenyum sinis. terus ditolak hyuna sehingga terbaring di sofa. dan taehyung mencium bibirnya.
blurhhhhh nak muntah author! tae memang nak kena kepala dalam jamban oleh hana ni..... -_-!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[C] Seatmate ※K.T.H※
Fanfiction+ apabila seorang perempuan terpaksa duduk ditepi seorang lelaki yang beku macam ais + 'Kau ni memang tak suka senyum ke?' - jeon hana 'Bukan urusan kau' - kim taehyung + dan bermulalah kisah cinta mereka +