Valeta veel

23 3 0
                                    

Istudes aknalaual

Vaadates tunde tähti

Ja mõeldes sulle

Mõtlen valeta veel.


Seistes ukseserval

Vaadates minuteid päikest

Ja unistades sinust

Soovin valeta veel.


Lamades võrkkiigel

Vaadates sekundeid kuud

Ja palvetades sinule

Palun valeta veel.


Kõikudes puuoksal

Vaadates päevi elutormi

Ja alandades sind

Anun valeta veel

.  .  .


_________________________________________

A/N: Kas te olete kunagi valetanud oma päritolu või nt isikuomaduste kohta? Ilustanud asju ja lisanud nüanse, mida tegelikult ei ole ega tule? Ja seda lihtsalt sellepärast, et kellegile rohkem meeldida või lihtsalt inimesena peale minna. Valetada ei ole muidugi ilus ja kui see kord välja tuleb, on usaldust raske taastada, kuid ometigi... kes meist valetanud poleks? Minu arust on see asi, mida me kõike kord teema ja ilmselgelt on vahe suurel ja väiksel valel ning valel, mis lõpetab sõrpuse ja valel, mis muudab selle tugevamaks.

Mina isiklikult olen oma lühikese(duh, saan juba 22) elu jooksul rohkem kui paar vale teinud ja mitte ainult hädavalesid nagu "mu ema ei luba mul peole tulla", kuigi tegelikult ei taha ise ja loen kriminulle. Lugemise ja kirjutamisega seotuid valesid ei saa päris suurteks valeteks nimetada. Pigem on need andestatavad ja ei seia sõprussuhteid ohtu. Lõppude lõpuks on lugemine siiski pärliks sõprade vahel ja on armas omavahel raamatuid jagada. Kuid kui sa teed valesid nagu "mul on saksa lambakoer kodus ja ma jalutan teda iga päev", ometigi on sul kahe-aastane kass ja sa vaid unistad sellisest koerast oma kodus, siis... see on üks kole vale! Mismoodi paneb see su sõpra sinust paremini arvama, kui ta teab, et sul on koer? Eriti kole on see juhul, kui te elate teineteisest kaugel ja ta ei saa sind kontrollida. Seega tuleb enne mõelda kui valetad!

Praegu aga soovin teile imelist novembrikuud(jälle) ja luban, et ei jää kauaks ära!

Näeme teiselpool piiri,

M.

Breathing in, breathing outWhere stories live. Discover now