#8 -Bana Güvenebilirsin

124 33 0
                                    

Bundan sonra ki bölümler Beren in ağzından anlatılacak ,konunun içine Ayça da dahil olacak. Yeri geldiği zaman diğer karakterlere de yer verilecek. Evet bölümler biraz gecikiyor her zaman yayınlamak biraz zor oluyor . Bizi anlamanızı bekliyorum çünkü okul,yazılılar ve kitap yazmak çok zor.Açıkçası  zorlanıyoruz kitabı 10 bölüme kadar ilrletip bölümleri ağır ağır yazıcağız . Bizi anlamanızı bekliyorum öğrenci olup kitap yazmak zorluyor . Kesinlikle şikayetçi değiliz tam aksine çok mutluyuz bu durum gerçekten güzel bişey  . İnsan kendini ayrıcalıklı hissediyor . Bu arada oylerınızı ihmal etmeyin takip de dahil buna çok ihiyacımız var . Yazarlarınız sizi çok seviyor öpüldünüz😙😙.....

Bugün çok düşündüm intikamımı nasıl alırım . Nasıl o adamın canını yakarım.  Bu düşünceler soyutluyor beni . Düşüncelerimin arasında ne zamandır boks yapmadığımı hatırladım. Murat amca kızacaktı, haklı tabi. Eve gidiş yönümü değiştirdim ve boks salonuna çevirdim kendimi. 

Okula çok uzak değil bu yüzden yürümeye karar verdim.  Hem yürümek iyi gelecekti. En kısa zamanda telefon işini de halletmem gerekiyor. Salona girdiğimde hayret verici şekilde kalabalık değildi. Genel olarak yoğun olan salon sessizdi. Soyunma odasına gidip dolabı açtım içinden sporcu atletimi ve taytımı alıp giyindim.

Saçımı da tepemde toplayınca hazırdım. Soyunma odasından çıkıp boks yapılan alana ilerledim.  Murat amca beni görünce yanında ki öğrencisini gönderip eliyle gel işareti yaptı. Ben de yüzüme kondurduğum sahte tebessümle yanına gittim.

-Merhaba Murat amca" dedim. Murat amca babamın çocukluk arkadaşı. Hayal meyal birlikte yaptığımız tatilleri hatırlıyorum  çok görmedik. İstanbul dışında oturuyorlardı . Birkaç yıl önce geldiler. Ben bunları düşünürken murat amcanın otoriter sesi geldi.

-Nerdesin Beren sen! haftada 2 kez gel dedim ama sen bırak haftada 2 kez gelmeyi ayda 1 kere bile gelmiyorsun.Hani kendini geliştirmen lazımdı" dedi. Ee tabi haklıydı. Ben benim için çırpınan insanlara sırt döndüm. Kendime gelip.

-Haklısın murat amca birdaha olmaz" dedim. Anlayışlı adamdır murat amca kızar ama çabuk yumuşar.

-Neyse seni artık Burak çalıştıracak . Yumruklarını güçlü atman gerekiyor hemen başlayın" dedi. Burak, Murat amcanın oğlu çok görmezdim,pek anlaşamayız zıt insanlardık.  Murat amca;

- Burak gel oğlum bundan sonra yeni öğrencin Beren, onu sen çalıştıracaksın "dedi. Burak çok şaşırmış olacak ki ,

- Beren !Tarık amcanın kızı Beren mi?"dedi. "Evet benim "dedim. Tamam gel bakalım" deyip kum torbasının önünde durdu . Birkaç benim bildiğim vuruş tekniklerinin üzerinde durup anlattıktan sonra

-Hadi başlayalım dedi ". Saatlerdir çalışıyorduk ve ben bitik durumdaydım.

-Yeter bu kadar yarın devam ederiz"dedi. Saol ya ne anlayışlısın sen demek isterdim ama o gücü kendimde bulamadım. 

-Bana bir taksi çağırsan "diyebildim. Burak aklına birşey gelmiş gibi "Ne tarafta evin seni ben bırakıyım"dedi.

-Beykoz . Hem gerek yok taksi çağırman yeterli"dedim.

-Ben bırakırım . Benim evimde  beykoz da . Sorun olmaz nasıl olsa aynı yere gidiyoruz . Tabi senin için bir sorun olsa bilemem. Sevgilin falan..."dedi.

-Yok ! sevgilim yok ayrıca sorunda olmaz . Sadece seni işlerinden alı koymak isemem"dedim.

-İşim bitti hazırlanda çıkalım "dedi. Tamam anlamında başımı sallayıp kıyafetlerimi değiştirdim.Burak önde ben arkada otoparka inip arabaya bindik. Kafamı cama yaslayıp dışarıyı izlemeye başladım. Zaman gerçekten çabuk geçiyor ben bunu düşünürken,

17 YAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin