Belki bir şarkının sen sesinde
Belki bir sahil meyhanesinde
Belki de içtiğim sigaranın dumanısın
Bir yıldız gökte kayıp giderken
Islak bir yolda yalnız yürürken
Bambaşka bir şey düşünürken aklımdasın...Dün olanlar aklıma geldikçe kendimi gülmekten alı koyamıyorum. Kafenin mutfağında hem işlerimi yapıyorum hem de hala gülüyorum ya. Neydi o öyle sesler gelmeye devam edince erkekler bakmak için dışarı çıkacaktı sonra tabi Ayça Arasın koluna yapışıp Aras gitme ben korkuyorum deyince ayrı bir korku sardı.
Tabi dışarı çıktıklarında bir kovalama sesi gelmedi değil . Meğer sesi çıkaran baykuşmuş ve Efe korktuğu için pansiyonun etrafını dört dönmüş. Bütün bunları düşündükçe gülmemek elde değil. Bodruma gidelim kafa dağıtalım diye çıktık gidemeden bir ton macera yaşayıp geldik.
Allah kahretmesin meyve tabağı hazırlarken elimi kestim . Arkamdan gelen sesle de irkilmiş oldum.
-Dikkat et
-Geç kaldın çoktan parmağım gazi oldu bile .
-Gülerek meyve doğramaya çalışırsan böyle olur. Deli diyordum da durumun bu kadar vahim olduğunu bilmiyordum.
-Sarp bey . Dikkat ettiysen Sarp bey dedim . Dün olanlar aklıma geldi de ondan gülüyordum . Dalgınlığıma geldi ondan kestim elimi. Yoksa gayet aklı başındayım.
-Aklı başında olan insan kafayı intikamla bozmaz Beren"dedi ve yine bel altı vurdu. Ben ne zamandır babama gitmiyordum bugün kesinlikle gitmeliydim. Yarın malum okul var.
-Bel altı vurmayı ne zaman sonlandıracaksın. Hayır merak ediyorum birçok kez karışmayın dedim ona rağmen yardım edeceğim deyip bel altı vurmayı ne sanıyorsun . Maden bu kadar bel altı vurmayı seviyorsun başka bir eğlence bul kendine.
-Ne alaka eğlence falan ya . Ne dedim de . Rüyan ters etki etti sanırım baksana yine patlayacak bir beni buldun.
-Rüya mı? Ne rüyası?
-Hatırlamıyor musun ?
-Hayır hatırlamıyorum . Da sen benim rüya gördüğümü nereden biliyorsun yoksa sende mi oradaydın.
-Saçmalama Beren . Sayıklıyordun hatta ağlıyordun Ayça da baya endişelendi . Sen gerçekten hatırlamıyor musun ?
-Hayır ya hatırlamıyorum . Babamın olduğu her şeyi hatırlarken ne oluyor bana ya . Unutamam anlıyor musun Sarp babama ait olan hiçbir şeyi unutamam. Unutmamalıyım"dedim gözümden düşmeye alışık olan damlayı silerken.
-Bazen insanlar gördükleri rüyayı hatırlamaya bilirler ama bu babanı yada anıları unutacağın anlamına gelmez . Sakin ol . Hem sen o kadar güçlüsün ki istesen de unutmazsın.
-Sağol Sarp iyi ki varsın demek isterdim ama biliyorsun bana aykırı.
-Bir an ciddisin sandım. Hatta ağlayacaksın sümüklerini üzerime bulaştıracaksın diye bekledim ama korktuğum olmadı"dedi dil çıkartıp konuşmaya başladım.
-Tamam uzatma hem işim var benim oyalama sonra patronum kızar . Kızınca maaşımdan keser . Bunlar olsun istemem .
-Eline bant takalım da sonra devam et"dedi . Ufak bir çizikti elim ama Sarp o kadar merhametli ki kırılacak bir şeymiş gibi özenle sardı. O sararken bende dalmış Sarpı izliyordum onun da bana sırıtarak baktığını fark etmedim bile.
-Tamam anladım yakışıklıyım da bu kadar içten bakma be güzelim dibin tutacak"dedi gıcık gülerek eee tabi benim de sinirim bozuldu.
-Sen mi yakışıklı yakışıklı görmesek de yani baksak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17 YAŞIM
Teen FictionSiz hiç 17 yaşınızda intikam almaya kalktınız mı? Peki ya ölesiye özlem çekip içiniz acıdı mı? "Verilen kayıplardan bahsetmiyorum bile". Bir insanın 17 yaşında başına neler gelebilir dediğim zaman başlıyor işte. Kim bilir o gün belki de "Yok canım...