#51 -İntikam Alınacak-

18 2 0
                                    

Başımı alıp gidesim değil de
        Benim en çok
senin yanına gelesim var ...

Avareydik hayata karşı  , belki biraz hüzün vardı gözlerimizde biraz kırılmışlık . Derdimizi anlatsak da anlazlardı değil mi bu hep böyle olmuştu . Belki bugün anlatma sırası bende idi . Anlamasalar da içimde birikenleri kusmam gerekiyordu . Ne zorsun be hayat . Biraz da bana acı ,kimin günahını çekiyorum bu kadar . Kulağıma gelen sesle kafamı masada bana seslenen sekretere baktım .

-Hanım efendi ben yardımcı olayım .

Nefesimi kontrol edip sekretere cevap verdim .

-Esma hanım odasında mı?

- Randevunuz var mıydı? 

-Hayır yok. Beren Akar derseniz görüşmek isteyecektir .

-Seans için mi gelmistiniz ?

-Hayır . Sadece konuşmam gerekiyor .

-Peki siz bekleyin ben kendisine sorayım . Oturun lütfen ayakta kalmayın .

Sekreterin gösterdiği koltuklara oturup beklemeye başladım  . Buraya neden geldiğimi bilmiyorum . Neyi nasıl ifade edeceğimi de bilmiyorum .

-Buyrun Beren hanım . Esma hanım sizi bekliyor .

Esma hanımın kapısının önüne gelip derin bir nefes aldım . Bu sondu kendi isteğinle geldin kimse zorlamadı seni . Gir ve konuş . Yaşadıklarını anlat. Kapıyı çalıp gel sesini duyunca içeri girdim . Beni gören Esma hanım yanıma gelip önce sarıldı sonra konuştu .

-Seni beklemiyordum geç otur bakalım . Nasılsın ?  Aylin hanım nasıl .

-İyiyim siz nasılsınız . Annemle konuşmuyorum bu aralar biraz işlerden dolayı yoğun da .

Yalanınma bir kez daha nalet ettim. Kadını son gördüğümde kıriz geçiriyordu diyemedim .

-Anladım konuşmak ister misin ?

-Ben buraya neden geldiğimi bilmiyorum . Ama konuşmak iyi geliyor diyip duruyorlar . Şansımı denemek istedim .

-Seni dinliyorum güzelim . Bu arada okul bitti mi ?

-Evet de neden sordunuz.

- Anlat bakalım sabahın bu saatinde seni buraya getiren şey ne ? Sadece merak diyelim .

-"Esma hanım" dedim yutkunarak .
Ben çok küçükken babamı kaybettim . Beni hiç bırakmayacak sanıyordum her günümde yanımda olacak sanıyordum . Onu kaybetme ihtimalini düşünemedim. " gözlerimi silip biraz bekledim . Bu sondu ...
Çocukluğum da babam la birlikte öldü  tutamadım . Ben ne yapacağımı bilmiyordum . Daha önce başıma böyle bişey gelmemişti ki . Yıllarca kendimi suçladım . Pamuk şeker istemiştim keşke istemeseydim o gün son günümüz olacağını bilemezdim . Çocuktum Esma hanım . Akıl edemedim arabanın birinin gelip de babama çarpacağını . Ben o gün  hayallerimi çocukluğunu babamı herşeyimi kaybettim . Biliyor musunuz . Büyüyünce doktor olacağım derdim . Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum .

Büyüdükçe zorlaşıyor hayatım . Daha çok özlüyorum . Bakın ben 18 yaşındayım ve kendimi hiç Bu kadar çaresiz hissetmedim . Çok zormuş   hayatla başa çıkmak . Herşey herkes üstüme geliyor . Kimseye bir faydam yok.

-Berenciğim

-Esma hanım zamanı geri sara bilir miyiz . Lütfen buna çok ihtiyacım var .

Esma hanımın yanıma ne zaman geldiğini sarıldığını hatırlamıyorum ama o da ağlıyordu .

17 YAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin