#17 -Koreli Psikopat-

72 11 0
                                    

(Multi Jay'in geldiğini gören Beren ve Jay'in klibi)

-Bereeen hadi kalksana okula geç kalacağız.

-Ayça sabah sabah rüyanda beni mi gördün ne istiyorsun uykumdan?

-Hadi bak annen kahvaltıyı hazırlamış bizi bekliyor üzerini değiştir de gel.

Yatağımdan istemeyerek de olsa kalkıp elimi yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi giyip mutfağa indim. Bir şeyler atıştırıp evden çıktık. Bugün Bulutun evine gideceğiz Ayçayla. Muhakkak o odaya girmeliyim bugün. Yolda Ayçaya sordum,

-Gidiyoruz değil mi Bulutun evine?

-Hıı evet gidiyoruz" dedi. Süper. Sen o şerefsizi oyalarken bende odaya girerim. Bittin sen Kemal Uluğ! Beklediğimiz taksiye binip okula gittik. Taksinin içindeyken Ayçaya annesinin arayıp aramadığını sordum ama aramamış. Ne yüzle arayacak ki zaten. Okulun bahçesinde Meriç ve Bulut vardı.

Yanlarına gidip okul çıkışı geleceğimizi söylemek için yanlarına gittik. Zor da olsa çekiştirerek Ayçayı götürdüm. Şerefsiz Bulut bizi görünce sırıtmaya başladı. Ulan seni bi elime verseler zevkle ağzını burnunu kırarım ama şu an bana lazımsın.

-Ooooo Beren hanım gelmiş. Hoşgeldiniz.

-Bugün müsaitsen sana geleceğiz Ayçayla uyar mı" dedim.

-Uyar uyar hem yeni bir film aldım izleriz. Meriç de gelecek zaten sorun olmaz herhalde. Ulan birdiniz iki oldunuz. Meriç hesapta yoktu. Ne halt edeceksin Beren. Ayça ikisini birden nasıl oyalasın. Neyse düştük artık bir çukura mecburen bekleyeceğiz. Belki biraz oturup gider. Bende odaya girerim.

-Yok sorun değil" dedim ama Ayçanın beni dürtmesiyle kendime geldim. İstemiyor olsa gerek. Oha Sarplar geliyor. Ayça onun için mi böbreğime işkence ediyor. Aman neyse ne banane gelirse gelsin. Sevimsiz!

-Ooo Dinç naber? Bugün evde parti var gelmek istersin belki. Baş konuğum Beren ve Ayça. Hıı ne dersin" dedi gülerek Bulut. Ne yapıyor lan bu dengesiz. Dayak yemeye çok meraklı anlaşılan. Gerizekalı velet. Sarp ağzını burnunu kırmıyor ki bende geçip gülsem. Onun da sırası gelir elbet.

-Hem sen alışıksın böyle partilere Sarp ne de olsa eskiden çok giderdin" diye lafa atladı Meriç. Siz ne ayaksınız abi? Ben ne için geldim neler dinliyorum. Size de sıra gelecek bir gün neler saklıyorsunuz? Herkesin bildiği ve bizim bilmediğimiz ne var. Çok yakında onu da çözeceğim. Ama şimdi değil! Bu Sarp oraya gideceğimi öğrendi ya gelip yine bir şey yaparsa o zaman ne olacak. Yok yok bu sefer olmaz bu sefer işime burnunu sokamayacaksın Sarp!

-Eğer Sarp gelecekse evin elektrik tesisatına baktırman lazım Bulut. Ne de olsa elektrikler sık sık kesiliyor sizin orada. Ağaçlık alanda ondan sanırım" deyip Sarpa laf vurdum. Yapmak zorundayım çünkü oraya gelmesini istemiyorum. Eğer gelirse planımı mahvedecek.

-Hadi Beren gidelim artık" diyen Ayçanın yanına gidip,

-Tamam hadi" dedim ve sınıfa doğru ilerledik. Onlarda bir iki dakika sonra arkamızdan gelmeye başladı. Sarp ve Aras bizi geçip sınıfa önce girdiler. Efe de arkalarından bağırıyordu,

-Ya beni bekleyin heyy! Beni unuttunuz!

Çok şapşal bu çocuk! Ayçayla benim ortamdan geçip o da sınıfa girdi sonra da biz. Hoca gelmişti ve derse başlamıştı bile. Ayça da olanları unutmuş gibiydi yüzü gülüyor. Ya da mutluymuş gibi yapıyo bilinmez. Bugün dersi dinlemek istemediğim için kafamı sıraya koyup düşündüm. Bulutun evine gittiğimde öyle bir bahane bulmalıyım ki hiç kimse şüphelenmemeli. Ya lavaboya gideceğim ya da...

17 YAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin