Çok şey vardı anlatılacak
O yüzden sustum.
Birini söylesem ;
Diğeri yarım kalacaktı
Sen,
Duydun mu sustuklarımı?Multi ( Beren bale yapıyor)
Her şeyin herkesin iyi olması ümidiyle yeniden uyandım. Belki mutlu bir sabah belki de... aynısı gibi işte. Bazen o kadar çok sıkılıyorum ki bu hayattan ölüp gitmek istiyorum sadece, babamın yanına. Ağlamak istiyorum omzunda bütün olan biteni anlatmak istiyorum. Baba demek istiyorum, sen yokken kızın çok değişti Beren çok değişti. Gözü intikamdan başka bir şey görmeyen birine dönüştü. Anlam veremiyorum bütün bu olanlara. Neden herkes kalbimi kırmak için beni defalarca öldürmek için bu kadar uğraşıyor ki? Ben mi yanlış yapıyorum, bütün suç benim mi yani hepsi bu mu? Niye baba neden..?
Hala bir parça hasta gibiydim. Her yerim ağrıyor. Sarp duymasın hastaneye gidelim diye tutturur yine. Deli çocuk. Benim rahatlamam gerek, ne zamandır kemiklerim acıyor. Baleyi ne zamandır boşladım. Hem biraz rahatlamış olurum. Sessizliğe ve huzura gerçekten ihtiyaç duyuyorum bu sıralar..
- Ayçaaaa ! Kahvaltı hazır mı?
-Hazır hazır in hadi.
Bu kızı gerçekten seviyorum. En zor zamanlarımda yanımdaydı, git desem de gitmedi. İyi ki var bu kız. Ben onun için çok bir şey yapamıyorum ama yine de yanımda kalmaya devam ediyor. Anne ve babasını bulabilseydik eğer durumu daha farklı olurdu buna eminim. Aras desen zaten gördüğüm şeyden sonra Ayçayı ona emanet edemem. Ayça henüz duymadı ona söylemedim ama duyarsa yıkılır. Zaten bizden başka kimsesi yok nasıl derim Arası başka bi kızla gördüm seni aldatıyor diye.. Anında kalp krizi geçirir kız. Yok yok ben kardeşime bunu yapamam. Belki de ben yanlış anladım Arasa sorup öğrenirim elbet.
-Hadi be kızım seni mi bekliycez açız burda" diyen Efe yine her zaman ki gibi şirindi.
-Geldim işte Efe abartma ölmedin ya.
Masaya oturup kahvaltımı ettim ama bi gözüm Aras da.
-Aras biraz konuşabilir miyiz?" deyip masadan kalktım ve balkona çıktım. Gelmeye mecburdu da gelince ne diyecektim ki? Sen kim oluyosun da benim kardeşimi üzüyosun mu? Yoksa çabuk olanları Ayçaya anlat yoksa seni gebertirim mi? Ay Beren ne diyon ya bi sus. Salak saçma konuşuyorum ya. Hahh beyimiz geldi zampara seni..
-Ne oldu Beren? Bir sorun mu var?
-Bir de bilmiyormuş gibi konuşuyorsun Aras. Ayçaya ne zaman söylemeyi düşünüyodun acaba hayır yani saf olabilir ama bu kadarı da fazla.
-Ne diyosun Beren açık konuş anlamıyorum.
-Anlamazsın tabi bende anlayamıyorum bunu nasıl yaptın Ayçaya?
-Ne yapmışım Ayçaya ben Beren saçma sapan konuşuyosun şu an.
-Geçen gün kafe de gördüm seni Aras.
-Eee ne olmuş yani her gün Sarpın ordayım neredeyse. Buna mı takıldın Beren? Gidiyorum ben hadi sende gel.
Aras tam arkasını dönmüş giderken,
-Sarpın kafesi ne ara Beykoza taşındı Aras? Öyle oldu da ben mi bilmiyorum, ilk önce benim bilmem gerekmez mi? Bende oranın bir çalışanıyım ya hani. Bana yalan söylemeye çalışma Aras seni orda bi kızla gördüm ben. Anlat neler oluyor?
-Ha sen onu diyosun öyle desene Beren. Bak sakın yanlış anlayıp Ayçaya anlattım deme öyle birşey yok tamam mı? Ayçaya böyle bir şey yapmam ben hele..k..i
-Hele ki ne Aras? Sözünü kestim kusuruma bakma ama gözümün önünde kardeşimi aldatmana izin veremem. Gidip Ayçaya anlat yoksa ben anlatırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17 YAŞIM
Teen FictionSiz hiç 17 yaşınızda intikam almaya kalktınız mı? Peki ya ölesiye özlem çekip içiniz acıdı mı? "Verilen kayıplardan bahsetmiyorum bile". Bir insanın 17 yaşında başına neler gelebilir dediğim zaman başlıyor işte. Kim bilir o gün belki de "Yok canım...