#28-Sen Bilmezsin -

48 10 0
                                    

Seni sayfa sayfa yazmak istiyorum ama, 
Yetmez ki mürekkep olsa da bu deniz ...
                 

Sarp saçmalamıştı demi evet evet saçmalamıştı benim kafamı karıştırmak için öyle söylemişti . Başka ne olabilirdi ki . Peki resim odasındaki yarım resimdeki gözler kimindi.  Kime aitti.  Sıla denilen kıza ait olmadığı bariz belliydi . Bananeydi ki şimdi bu . Sarp'ın niyeti kafamı karıştırmaksa gidip tebrik etmeliydim çünkü gerçekten karıştırdı . Kafamdaki havluyu çıkarıp saçlarımı kurulamaya başladım.

Kalktığımda Ayça yoktu sevdiceğinin yanındadır . Nerede olacak . Çıkmadan önce yanağıma küçük bir buse kondurduğunu hatırlıyorum . Kahramanım yapardı bunu işe gitmeden önce öperdi.  Ayçanın sayesinde unutmaya imkan olmayan anılarımı tazelemiş oldum.  Saçımı kurutma işi bitince  tepemde topladım .

Montumu elime alıp postallarımı giydim . Kapıdan çıkacakken duyduğum seslerle durdum . Sarpın sesiydi bu. Emin olmak için kapıyı aralayıp baktım. Tabiki Sarp kim olurdu başka . Meriçle birbirine iki kızgın boğa gibi bakışıyorlar . Sarp boynunu sağa sola sallayarak konuşmaya başladı.

-Seni kendi ellerimle öldüreceğim Meriç kaçışın yok "dedi psikopat . Meriç de ağzını yayarak yanıt verdi . Niyeyse Meriç 'i bir türlü sevemedim . Zaten sevecek bir tipide yok.

-Bekliyorum ama sen yeni eğlenceni bulmuşa benziyorsun . Elinden almamı istemezsin değil mi"dedi ne demekti yeni eğlenceni bulmuşa benzemek .

-Lan or*sp* çocuğu sen oyuncak iste yeter ki seni oyuncaklarla s*kerim biliyorsun.

-Geç bu hikayeleri . Sen var ya bir bok yapamazsın sen sevdiğin kızı elinde tutamadın.  Sıla niye bana geldi sence .  Neden beni tercih etti?

-Kes lan sesini kim bilir ne şerefsizlik yapıp korkuttun kızı . Sıla beni seviyordu beraber olduğumuzu çekemedin kıskandın demi lan? "Sarp bunları derken ben neden kendimi kötü hissettim .

-Bereni de alacağım elinden. Sen Sarp Dinç yine ve yine yalnız kalacaksın "dedi. Ve demesiyle yumruğu yedi . Ardı arkası kesilmeyen yumruklar yağdırmaya devam etti Sarp. Müdahale etmeyecektim ayrıca ben Sarpın değilim. Meriç'i kendinden geçene kadar yumrukladıktan sonra tüm öfkesiyle konuştu .

-Beren benim ve sen asla onu benden alamayacaksın . Sılanın başına gelenler Beren in başına gelmeyecek . Gerçekten sabrımı zorluyorsun bir dahaki sefere bu kadar sakin olamam"deyip gidiyordu ki göz göze geldik . Beni inceledikten sonra merdivenlere yönelip gitti . Ayrıca hiç de sakin değildi . Sakin hali bu ise gerisini düşünmek bile istemiyorum .

Elimi salladığım yer geri zekalı dolu bir olmazsa diğerine muhakkak çarpıyor. Oda kartını alıp lobiye indim . Ayçaların yanına gitmeyecektim ama gel işareti yapınca yönümü Ayça ve Aras'ın olduğu masaya çevirdim .

-Selam . Çifte kumrular nasıl gidiyor bakalım.

-Harika gidiyor nasıl olsun "dedi etrafa  gülücükler saçan kardeşim.

-Beren ,Sarp gergin görünüyordu nereye gitti biliyor musun yanına gittim ama yalnız kalmak istediğini söyledi . Ben kardeşimi tanırım kesin bir şey oldu .

-Bilmiyorum Sarp'ı hiç görmedim "dedim yalan söyleyerek . Ayça yalan söylediğimi anlamış olacak ki dik dik baktı . Sonra anlatırım dedim kulağına . Ve kahvaltımı yapmaya başladım. Kahvaltıdan sonra dergiler karıştırmaya başladım . Bir aşığın yazdığı sözler dikkatimi çekti.

SEN BİLMEZSİN  seni sevmenin ne kadar zor olduğunu
Bir yürek çarpıntısı onu her gördüğünde
Tutkulu bir aşk değildi belki . Ama ben de sevdim.
Seni görmek için can attım .
Sesini duymak yeter demiştim ama yetmedi . Hep daha fazlasını istedim .
Ne olurdu sende sevseydin . Çok mu şey istedim .
Hani gülüşün var ya benim aklımı başından alan nadiren gördüğüm ben onu istiyorum . Bir kezde benim için gül.  Sen gülerken ben kaybolayım .
Bilmediğim duyguları sende öğreneyim .
Bana seninle olmayı öğret . Seni severken sende kaybolayım .
Ben sensizliği istemiyorum .
Başkası için gülme istiyorum , benim sana hissettiklerimi sen bir başkası için hissetme istiyorum . Ben senin için yanarken ben sana sevdiğim derken sen başkasına deme istiyorum . Çok mu şey istiyorum. Bende sevilmek istiyorum sen sev beni istiyorum. Aşk anlık diyorlar ya gerçekten öyle nasıl oldu anlamadım seni severken zamanın nasıl geçtiğini ben bu işten hiçbir şey anlamadım.
Zaten seni gördüğüm zaman sarılmak istemem de normal değil . Sanırım ben çok şey istedim ben seni sevmekte hata ettim . Evet ben suçluyum ve sen bilmezsin  seni sevmenin ne kadar zor olduğunu ...

17 YAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin