Adam basit ,kadın of
Adam ateş,kadın cız
Adam deprem,kadın enkaz
Adam bronşit,kadın tümör
Adam yara, kadın sızı
Adam acı,kadın hüsran
Adam rüya,kadın kabus
Ve adam kırılmıştı,kadın paramparçayken
Ve adam ölüyor,kadın ceset...(Multi Kemal'in silahı)
Değişmeyen şeyler vardır hani değişmezler ya değişmesi zaman alırlar. Zordur verilen sözü tutmak aynı yolda sapmadan yürümek . Elimdeki silaha bakıp iç çektim . Altın kaplamalı silah. Bununda özel bir nedeni olmalı. Acaba hiç kullanmış mı . Babam gibi kim bilir kaç kişinin canını yaktı kaç kız çocuğu hayallerinden vazgeçti .
Daha fazla oyalanmadan silahı beze sarıp yatağımın altına koydum. Daha doğru dürüst gitmediğim çoğu dersten kaldığım okul sömestr tatili oluyordu . Üzerimi değiştirip odadan çıktım. Ev neden bu kadar sessizdi . Beni önce gürültülerine sonrada sessizliklerine alıştırıyorlar . Ayça ve Jay ortalıkta yoklar.
Havada artık soğuduğu için montumu giyip balkona çıktım. Ne yani kar mı yağmıştı ne çabuk. Her şey mi bana kahramanımı hatırlatır . Bir heves cama koşardım kar yağmış der çığlık atardım. Sonrada kahramanımla kardan adam yapmaya çalışırdık . Nedense başarılı olamazdık. Ben geçmiş güzel günlerimi düşünürken aşağıdan gelen seslerle kafamı aşağı çevirdim.
-Beren gelsene okula gitmeden karın tadını çıkaralım "dedi benim olgun sandığım kardeşim Ayça.
-Ayça saçmalama . Hem siz ne zamandır oradasınız. Büyüyün biraz .
-Kuzen karın yaşımı olur niye kızıyorsun ki eğleneceğiz biraz hem sana sürprizimiz var .
-Ne sürprizi ya . Ayça hadi gidelim bırak benim çocuk kuzenimle oynamayı
-Aşağı gel Beren . Araslarla beraber gideceğiz ."dedi . Bende vakit kaybetmeden botlarımı giyip çantamı omuzlarıma takıp çıktım. Sarp ve Aras da evlerinden çıkıyorlar. Selamlaşıp beraber indik.
-Bu arada Efe nerede "dememle Efenin Sarpın içine kar topu atması bir oldu .
-Ha s*kt*r . Lan oğlum manyadın mı lan sen . Ulan bir elime geçireyim. Binme lan arabama yürü.
-Yapma abi donarım . Eğlence olsun diye yaptım . Hem fena mı oldu güldük "dedi kaşınan Efe. Tabi biz gülünce Sarp daha da sinirlendi .
Eğlence olsunmuş . S*kt*r git Efe . Aras yürü abi gidelim"dedi Jay le vedalaşıp ben Sarpın , Efe ve Ayça Arasın arabasına bindi. Hava gerçekten soğuk . Ellerimi birbirine sürttüğümü gören Sarp .
-Üşüdün mü birazdan ısınır araba . Efeye demiştim git arabayı çalıştır ısınsın diye ama ibne şerefsizlik peşindeymiş"dedi kendimi tutamayıp gülmeye başladım. Ben gülerken Sarpın kızması lazımdı . İlginç olan kısmı kızmıyor. Hatta gözleri üzerimde yada ben öyle hissediyorum . Boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
-Hazır mısın ?"dedi kafamı Sarpa çevirip baktım . Açıklama yapsın diye bekledim ama o da benden bir açıklama bekliyor gibiydi .
-Neye hazır mıyım ?
-Egemen söylemedi mi okulun sömestr için düzenlediği Erciyes tatili var . Ve zorunlu olarak gitmek zorundayız"dedi derin bir nefes verdim . Ben bir şeyleri yoluna koyum derken daha da çıkılmaz hal alıyor. Madem tatilde Bulutta olacak kaleyi içten fet etme işine devam . Aklıma gelen soruyu Sarpa sordum.
-Ne zaman gidiliyor ve Jay nereden biliyor?
-Bugün öğleden sonra kendi arabalarımızla seni ben götürürüm . Aras da diğerlerini yada Ayça da benimle gelsin Jay ve Efe Arasın arabasıyla gider. Egemen Efenin davetlisi . Her öğrencinin bir arkadaşını davet etme şansı var Efe de Egemeni davet etmiş "dedi . Okula ne zaman geldiğimizi bile anlamdan gelmiş olduk . Okulun içi bom boş iyi de neredeler . Telefonumu çıkarıp Ayçayı aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17 YAŞIM
Teen FictionSiz hiç 17 yaşınızda intikam almaya kalktınız mı? Peki ya ölesiye özlem çekip içiniz acıdı mı? "Verilen kayıplardan bahsetmiyorum bile". Bir insanın 17 yaşında başına neler gelebilir dediğim zaman başlıyor işte. Kim bilir o gün belki de "Yok canım...