#46 -Aşktan Korkulur Mu?-

23 2 0
                                    

Bir kuş vardı çocuk .
Uçmayı bilmeyen bir kuş.
Çırpınışları sonuç vermedi
Uçmak için çok uğraştı.
Bir türlü başaramadı .
Uçmak yerine yaşamayı deneseydi
Şu an hayatta olurdu.
Bilmiyordu ki son çırpınışları olduğunu.

Multi Medya : Beren Akar

"Ben seni susturmam. İstediğin kadar konuş istediğin kadar söylen. Biliyorum ki sen susarsan gitmiş olursun ."

Demiş Sarp . Tekrar tekrar baktım mesaja. Sesimi duyuramadığım çığlıklar atsam neye yarar. Dönüp bakmayacak insanlar varken .

Yaz tatilindeydim ama hiç de öyle bir havada değilim. Ağır basan özlemler var. Her geçen gün biraz daha hissettiğim anne özlemim. Yaşadığını bildiğim halde boynuna sarılamadığım,öpemediğim .

-Beren sen neden balkonda oturuyorsun. Ağlıyor musun sen?

-Yoo ne ağlaması. Hava almak için çıktım.

-Niye yapıyorsun bunu kendine . Yazık değilmi sana . Seni böyle gördükçe ben daha çok üzülüyorum.

-Üzülmeee alıştım ben.

-Beren bazen ne diyorum biliyor musun?

-Bilmem ne diyorsun.

-Sarp la başka şartlar altında tanışmış olsaydınız. Ona şans verirmiydin.

-Şartların ne getireceği belli olmaz. Bu arada şans verilmez alınır.

-Ne yani şimdi sen vermezdim mi diyorsun.

-Şöyle düşün. Diyelim ki çok farklı bir şekilde karşılaştık. Ve benim sevgilim var. Nasıl şans vere bilirim. Bukez hiçbir nedeni olmaz. Beklemek yada sevmek için. Şimdi en azından bir neden var. Ayrıca nerden çıktı Sarp ın beni sevdiği. Ayça kafamı karıştırma benim .

-Sevsin isterdin değil mi.

Birden Sarp da kendi balkonlarına çıkınca ne diyeceğimi bilemedim. Kafamı çevirdim. Bilmiyorum benim gibi birini neden sevsin ki. Üstelik kendi hayatını , geçmişini sır gibi saklarken. Ayça kulağıma yaklaşıp konuştu sonra da içeri girdi.

-İsterdin isterdin. Tabi seni sevmeyecek de kimi sevecek.

Tabiki başka birini sevecek. Benim gibi geçmişinden kurtulamayan geleceği olmayan biriyle ne yapsın. Kim ister sonu olamayan bir yolda sürüklenmek.

Sarp sigarasını yakarken göz ucuyla şöyle bir baktım. Kaç gündür sigaraya açmış gibi derin derin çekti içine. Sonra ağır ağır özgür bıraktı dumanı. Hiç acele etmeden. Kemikli yüzü daha bir gerildi. Birden bana döndü tabi ona bakerken yakalandım.

-Bu paketi yaklaşık 2 ay önce aldım. Sadece 4 dal içtim. Sen yanımdayken sigarayı aramıyorum. En çok yokluğunda ihtiyaç duyuyorum. Ve bu son dal.

Hiçbirşey demedim. En iyisi belkide buydu. Onu da bataklığıma çekememe. Ben zaten batıyorum. İster uzaktan izleyici olsun ister gitsin. Ama hayatıma alamam. Bunu ona yapamam.

-Sen susma Beren . Sen susunca benim elim kolum bağlanıyor. Bağır çağır kız ama susma.

-Biliyor musun Sarp susmak bazen insanın en güçlü silahı oluyor. Uzun cümleler kurup mübağla yapmaktansa insan susarak anlatıyor anlatmak istediklerini. Anlayan olursa .

-Sen ne anlatmak istiyorsun. Çözemiyorum seni .

-Çözme. Ben kendimi anlamazken beni anlamaya çalışma . En iyisi ikimiz de susalım.

17 YAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin