#34-Kahramanım Olamazsın-

43 7 3
                                    

Özlersin
Özlemekten acır için
Durduk yere kaçar keyfin
Yemeden,içmeden kesilirsin
Gelir diye beklersin
Yolunu gözlersin
Geceleri gözyaşı dökersin
Hayaller kurarsın
El ele gezdiğiniz yerleri tek başına gezersin
Yanağını fotoğraflardan öpersin
Gelmeyeceğini de adın gibi bilirsin
Elinden birşey gelmez
Sadece öle öle ÖZLERSİN
(SULTAN&SENA)

Olayların üzerinden tam bir hafata geçti . Arada gördüğüm kabuslar haricinde hiçbir sorun yok. Sadece tek birşey var oda bu adamlar bıçkladım diye kaçırmadı ya beni. Hem Sarp ın da numarasını biliyorlar . Yani kesin bunların Sarp la bir sorunu var ama ne. Ne zaman bu konuyu açmaya kalksam her seferinde susturuyor. Okulun kantininde oturmakatan içim şişti hele ki tek başına oturmak daha bir sıkıcı. Ayça sevgilisi ile sınıfta diğerleri nerde bilmiyorum . Malum Jay in okulu bitti. Üniversite hazırlığında . Bende öyle işte.

Benim bir amacım var ve onu unutmamam lazım. Yeni bir hamle yapmalıyım. Ne yapacağım bilmiyorum . Zaman çok çabuk geçiyor hedefimden şaşarsam kaybederim yada ben öyle hissediyorum . Kahramanıma olan özlemim kat ve kat artıyor. En garip olanı ne biliyormusunuz yıllara meydan okurken günlere esir düştük.

Kafamı masaya gömüp düşünürken karşımdaki sandalyenin çekilmesi ve birinin oturması gibi bir ses duydum kafamı kaldırıp baktığımda yanılmadığımı anladım. Oturan Bulut muş. Ben bayadır Bulutla konuşmuyordum.

Bulut dikkatli gözlerle yüzümü incelemeye başladı. Kafasını sağa sola yatırıp sanki tespit yapıyordu. Bende aynısını yapınca beni incelerken dalmış olduğunu anlayınca öksürüp toparlandı.

-Eeee"dedim niye geldiğini öğrenmek için.

-Ne eee .

-Niye geldin hayırdır diyeceğim de senin bulunduğun ortam da hayır aramak doğrumu bilemedim.

-Şakacı seni. Nasılsın morluk falan varmı. Canın çok yandı mı"dedi ne diyor bu ya yüzümü neden incelediği anlaşıldı. İyi de olanları bizimkilerden başka bilen yok nerden çıktı bu şimdi.

-Ne diyorsun Bulut sen ne morluğu ne canımın yanması .

-Şey ya ben sen nasılsın diye morluk nerden çıktı ya aman bakma sen bana saçmaladım işte . Ee nasıl gidiyor.

-Lafı değiştirme salakmıyım ben sende biliyorsun değil mi ondan yüzümü inceledin zaten bir haftadır yoktun.

-Beren bak ben ne diyeceğimi bilmiyorum . Yani ne desem boş . Neyse bakma sen bana .

-Bulut sen iyimisin sarhoş değilsin demi . Bir dakika ya yoksa senin işinmiydi bu. Sen mi yaptın doğru şöyle . Bune ya babası ayrı dert oğlu ayrı hanginizle uğraşacağım ben"dedim ve nedediğimin farkına vardım. Allah kahretsin sinirlenince söylememem gereken ne varsa söylüyorum.

-Babam ne alaka . Her neyse gidiyorum ben seninle uğraşamam anladığım kadarıyla birşeyin yok .

-Kaç kaç zaten tek yaptığın şey kaçmak değil mi. Benim adım da Beren se ben bu işin peşini bırakmıyacağım.

-Ne halin varsa gör Beren Akar . Eğer benim adım Bulut, soy adım da Uluğ ise sana fırsat vermiyeceğim . Asla

-Göreceğiz sayın Uluğ ailesi . Sakın benimle oynamaya kalkmayın . Ben Tarık Akar ın kızıyım.

-Tarık Akar mı şu ünlü iş adamı olan Tarık Akar mı. Hani trafik kazasında ölen . Baya ses getiren olaydı değil mi"dedi Bulut babamdan bahsederken boğazım düğümlendi trafik kazasıymış . Ulan katil senin baban. Neden bahsediyorsun sen neyin kazası.

17 YAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin