Aras Köksoy (multi)
Sabahın köründe uyanıp mutfağa indim.
"O kim lan?" Şaşkınlıkla mutfaktaki kıza baktım. Ulan bu Efe yinemi kızın birini eve atmış. Kızdaki rahatlığa bak Efeyle mercimeği fırına verdiği yetmezmiş gibi bide bizim mutfağa girmiş yemek yapıyor. Bunları yüzüne söylemek isterdim ama arkası dönük. Dönerse kesin söylerim ama,
-Hassi....tir!
Bu bizim sınıftaki kız. Beynimi si...yim. Sarpın bahsettiği kız Beren mi yani? Yok artık.
-Günaydın" dedim hafif sırıtıp. Korkuttum galiba kızı. Hemen arkasını dönüp mahcup bir şekilde sessizce
-Günaydın" dedi.
-Ne yapıyorsun burda böyle sessiz sessiz" dedim.
-Şey.. Olanlardan dolayı kendimi biraz suçlu hissettim. Birdenbire evinize geldim. Rahatsızlık verdiğimi düşündüm. Onun için kahvaltı hazırlayacaktım" dedi.
Kız iyinin de iyisi ben neler düşündüm. Allah belamı versin benim..
Ben ona gülümserken,
-Noluyo ya hayırdır" dedi Efe. Bereni görmedi beyinsiz. Görünce,
-Ohaaa oğlum bu kim?" deyince bizim sınıftan Beren. Sarpın dün bahsettiği kız" dedim bende.
-Haa şu mesele. Günaydın yenge" dedi Efe. "Ne diyo bu salak"
Berenle birbirimize bakıp gülümsedik.Neyse siz ikiniz krep yapın bende kahvaltılıkları masaya dizeyim" dedim Berenle Efeye bakarak. Onlar krep yapmaya çalışırken bende kahvaltılıkları dolaptan çıkarıp masaya yerleştirdim.
Tam o sırada Sarp uyanmış saf saf bize bakıyordu.
-Günaydın kardeşim" dedim.
-Günaydın" dedi biraz soğuk bir sesle.
Kahvaltı masasına oturup kahvaltımızı edip Efeyle odaya çıktık. Onlar hala masadalar. Okula gelmek için arabaya bindik. Yol boyunca Efe hariç kimse konuşmadı. Sonunda okula geldik. Okulun bahçesinde anlam veremediğim bir kalabalık var. Kalabalığın içine giren Bereni takip edip bizzde kalabalığın içine girdik. Bizim sınıftaki yeni kız Ayçayla Bulut zübbesi kavga ediyor. Bulutun Ayçayla ne işi olur ki?
Berende olaya dahil oldu. Bu kızlar niye böyleler. Daha düne kadar kavgalıydılar. Bulutun kıza,
-Bak kızım beni sinir etme" dediğini duydum. Birden Berende,
-Sinir olursan ne olur döver misin" dedi. Bu kız gerçekten piskopat.
-Sanane lan" dedi Bulut. Bu seferde işe Sarp karıştı. "Noluyoruz lan"
Bulutla Sarpda atıştıktan sonra Bulut ve diğerleri uzaklaştı. Bizde çardağa doğru ilerledik. Sarpla ben sigaramızı içerken Efede kızlarla kaynatıyordu.Okul açılalı daha 2 gün olmuştu ama ben sıkıldım .Sınıfa gidip yerlerimize oturduk.Efenin sırıtmasından anlıyordum birşey diyeceğini.
-Söyle kardeşim yine ne var "dedim.Yavşak Allah bilir ne diyecekti.
-Bereni Sarp kaptı sende Ayçayı alırsın bize yine ekmek çıkmadı" dedi. Ne diyordu lan bu piç ,ulan ağzımı bozmayım diyorum ama ne mümkün . Efe gibi birisi varsa yanımda en ağır küfürler etmek gerekir. Kabul Ayça hoş kız ama ya sevgilisi varsa .
- Kes lan sesini elimde kalacaksın"dedim.Ders bitmiş biz kantine gidiyorduk. Bu Efe hiç akıllanmayacak.
-Oo kantine mi gidiyoruz güzellik ne ısmarlayacaksın bana "dedi Ayçaya . Sana ne lan diyecektim de neyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17 YAŞIM
Genç KurguSiz hiç 17 yaşınızda intikam almaya kalktınız mı? Peki ya ölesiye özlem çekip içiniz acıdı mı? "Verilen kayıplardan bahsetmiyorum bile". Bir insanın 17 yaşında başına neler gelebilir dediğim zaman başlıyor işte. Kim bilir o gün belki de "Yok canım...