Mijn ogen wennen aan het donker maar het enige licht is een smal strookje maanlicht dat door het raam valt.
"Harry?" Fluister ik. Ik hoor hem vloeken wanneer hij over iets struikelt en ik probeer mijn lachen in te houden.
"Ik ben hier." Zegt hij en klikt het lampje op het bureau aan. Ik kijk bekijk de kamer, het ziet eruit als een hotelkamer. Het is groot en heeft een hemelbed, het lijkt wel een king size bed met op z'n minst twintig kussens erop. Het bureau is groot en van donker hout. Het grote raam heeft een ingebouwd bankje ervoor, voor de rest van de ramen hangen dikke marine kleurige gordijnen die het maanlicht niet toelaten.
"Dit is mijn.. kamer." Zegt hij en hij wrijft met een hand in zijn nek. Hij ziet er bijna beschaamd uit.
"Je hebt hier een kamer?" Vraag ik, natuurlijk heeft hij er een. Het is zijn vaders huis en Liam woont hier. Liam heeft al een keer gezegd dat Harry hier nooit komt dus misschien is dat waarom het hier lijkt op een museum, onaangeraakt en onpersoonlijk.
"Ja.. ik heb er eigenlijk nog nooit in geslapen.. tot vannacht." Hij zit op het bed met zijn rug tegen de kussens en haalt zijn schoenen los. Hij doet zijn sokken uit en doet ze in zijn schoenen. Mijn hart wordt verwarmd door het idee dat ik een deel ben van Harry's eerste keer.
"Oh. Waarom?" Ik neem wraak op zijn dronken staat nu.
"Omdat ik het niet wil. Ik haat het hier." Antwoord hij stilletjes en trekt zijn broek uit.
"Wat doe je?"
"Uitkleden?"
"Ik bedoel, waarom?" Ik hoop dat hij niet denkt dat ik seks met hem ga hebben ofzo. Zelfs al smeekt een deel van mij om zijn handen op mijn lichaam te hebben.
"Nou, ik slaap niet in mijn skinny jeans en schoenen." Glimlacht hij half. Zijn hand haalt het haar van zijn voorhoofd. Alles wat hij doet zorgt voor dat gevoel door mijn lichaam.
"Oh." Hij trekt zijn shirt over zijn hoofd en ik kan niet wegkijken. Zijn getattoeerde buik is perfect. Hij gooit zijn shirt naar mij en ik vang het niet, wat het laat vallen op de grond. Ik haal mijn wenkbrauwen naar hem op en hij glimlacht.
"Daar mag je in slapen, ik ga er van uit dat je niet in je ondergoed wilt slapen. Maar natuurlijk, vind ik het prima als je dat wel doet." Knipoogt hij en ik giegel. Waarom giegel ik? Ik kan niet in zijn shirt slapen, dan voel ik me te bloot. Ik buig me om zijn zwarte shirt te pakken en steek het uit.
"Ik slaap hier wel in." Zeg ik hem en hij kijkt naar mijn outfit. Hij heeft nog geen gemene opmerking gemaakt over mijn lange rok of losse blauwe blouse.
"Prima. Zoals je wilt, als je ongemakkelijk wilt liggen, ga je gang." Glimlacht hij en pakt het shirt van me aan en legt het op de kast. Ik vraag me af of er kleding in ligt. Hij loopt naar het bed, gelkeed in alleen zijn boxers, en begint de kussens van het bed op de vloer te gooien. Ik loop ernaartoe en open de kast, die leeg is, zoals ik al had gedacht.
"Doe de kussens hierin." Vertel ik hem en hij lacht en gooit nog een kussen op de vloer. Ik zucht en pak de kussens op en gooi ze in de kast. Hij lacht naar me en gaat in bed liggen. Hij slaat zijn armen achter zijn hooft en kruist zijn voeten en glimlacht weer. Zijn getatoeerde worden op zijn ribben zijn uitgerekt doordat hij zijn armen achter zijn hoofd heeft. Zijn lange lichaam ziet er enorm goed uit zo.
"Je gaat niet zeuren om het feit dat we samen in een bed slapen?" Vraagt hij en ik rol mijn ogen. Ik was niet van plan te zeuren. Ik weet dat het verkeerd is maar ik wil met Harry in dit bed slapen, meer dan ik ooit iets heb gewild.
"Nee, het bed is groot genoeg voor ons." Glimlach ik. Ik weet niet of het Harry's glimlach of het feit dat hij alleen boxers draagt, waarom ik in zo'n goede bui ben.
JE LEEST
After (Nederlands/Dutch)
FanfictionTessa Young is een 18 jarige student met een simpel leven, hoge cijfers en een lief vriendje. Ze heeft haar leven helemaal uitgestippeld, tot ze Harry ontmoet, de onbeschofte rude boy, een jongen met te veel tattoos en piercings, die al haar plannen...